חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח לעסק - איך מרכיבים פוליסה מתאימה?

מאת: neri bennunביטוח עסק12/01/20121519 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש בבעלותנו עסק מכל סוג שהוא, חשוב מאוד לדאוג לביטוח עבורו. עסק הוא רכוש לכל דבר. יותר מכך, בניגוד לרכוש אחר אשר בבעלותנו ואותו חשוב לבטח, כדוגמת רכבים או דירה, עסק הוא רכוש אשר מניב לנו רווחים במשך הזמן, ומספק לנו את הכסף למחייתנו. בשל העובדות הללו, ביטוח לעסק הוא חובה לכל דבר. כל עסק עלול לעמוד בסכנות מדי יום ביומו. חלק הגדול מן הסכנות הללו לא תלוי בנו, ואין בשליטתנו למנוע אותו. ביטוח לעסק הוא הכלי שיש בידינו, אשר באמצעותו נוכל לעמוד בהוצאות הכלכליות הכרוכות בהתמודדות מול פגיעה כזו או אחרת בעסק שלנו. באמצעות ביטוח לעסק נוכל להמשיך לתחזק את העסק שלנו לאורך זמן, ללא דאגה.

ברכישת ביטוח לעסק חשוב מאוד לזכור את הייחודיות של ביטוח זה. בניגוד לביטוח דירה או ביטוח רכב, אשר נוגע במידה שווה לאנשים שונים ולדירות שונות, ביטוח לעסק יכול להשתנות במידה רבה, בהתאם לאופי העסק שלנו. בשל העובדה הזו, כשאנו בוחרים ביטוח לעסק שלנו, חשוב מאוד לבחור בביטוח אשר מכסה את כל הסעיפים אשר קשורים לעסק שלנו ולאופיו. על כן, לפני שאנו בוחרים ביטוח לעסק, חשוב להתייעץ עם סוכני ביטוח ולנסות לנסח את כל אותם מרכיבים אותם אנו רוצים לראות בביטוח העסק שלנו.

מרכיבים בסיסיים בביטוח לעסק

אחד הדברים המרכזיים כמעט בכל ביטוח לעסק הוא ביטוח מבנה. כל עסק אשר מתנהל בתוך מבנה כזה או אחר, בין אם מדובר בחנות, מסעדה או משרד עורכי דין, חייב לדאוג לביטוח מבנה. ביטוח לעסק הכולל ביטוח מבנה מכסה מקרים בהם ניזוק מבנה העסק. מבנה יכול להינזק במקרים רבים: בין אם מדובר בשריפה, רעידת אדמה או פגיעת טרור, חשוב מאוד לדאוג לביטוח מבנה העסק, על מנת לשמור על הנכס שלנו.

מרכיב נוסף אשר חשוב ברכישת ביטוח עסק הוא ביטוח על תכולה. ביטוח תכולה דואג לכסות כל פגיעה ברכוש אשר מצוי בתוך מבנה העסק. סעיף זה חשוב במיוחד כשאנו באים לבטח עסק הכולל מחסן מכל סוג שהוא.

סעיף נוסף אותו רצוי לכלול במסגרת ביטוח לעסק הוא סעיף הדן במקרה של אבדן רווחים. פעמים רבות, כשמתרחשת פגיעה כלשהי למבנה העסק, אנו לא יכולים להפעיל את העסק בצורה מסודרת למשך זמן מה. פעילות לא סדירה זו פוגעת ברווחים של העסק. סעיף אבדן רווחים בא לפצות אותנו על אותה תקופה בה אנו לא יכולים להפעיל את העסק בצורה מלאה.

מרכיבים נוספים

לצד סעיפים אלו, ביטוח לעסק יכול לכלול סעיפים אחרים, אשר לא חייבים להיות נוגעים לכל אחד. סעיף אפשרי אחד הוא פגיעה בשם הטוב של העסק, או כיסוי במקרה של תביעה. במקרים רבים סעיפים אלו נוגעים לאנשים המחזיקים בעסקים פרטיים אשר קשורים למקצועות חופשיים, ועלולים להיות חשופים לביקורת מסוג זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125722 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126008 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122779 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121277 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122759 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122810 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121251 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153527 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152501 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413091 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132304 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131934 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128132 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129220 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica