חפש מאמרים:
שלום אורח
26.06.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו אימון כושר גופני

מאת: ניקול שרוןאימונים16/01/2012939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוא ביצוע פעולות שונות, בין אם במסגרת קבועה ומסודרת (מומלצת!) ובין אם באופן אקראי, של פעולות (גופניות) שונות, אשר תכליתן לחזק את הגוף לחסנו ולחטבו, באופן המשפר את סבולת הלב והריאה, את גמישות המפרקים ומשפר את ההרגשה הכללית.

ניתן לבצע אימון אימון כושר גופני בדרכים ובמסגרות שונות: בחדר כושר,עם מאמן כושר, לרבות מאמן כושר אישי, או בלעדיו, בענף ספורט כגון: הליכה מואצת, ריצה, אתלטיקה קלה, משחקי כדור ועוד.

אימון כושר גופני

עשוי לסייע באופן כמעט ודאי למניעת מחלות שונות, להפחית שומנים, כולסטרול וסוכר בגוף, לחזק את הלב, לחזק את המערכת החיסונית ועוד.

אימון כושר מסודר ואפקטיבי:

כדי להפיק ממנו את המרב ואת המיטב, מומלץ לבצע אימון כושר גופני בין 3 – 5 פעמים בשבוע, כאשר מעלים בהדרגה את רמת האינטנסיביות והעצימות של האימון. אימון כושר שנעשה במסגרת תכנית אימונים קבועה ומסודרת מאפשר למתאמנים לבצע אימון כושר באופן שיטתי ולמאמן הכושר לעקוב אחרי התקדמותם.

כושר גופני טוב מסייע לתפקוד טוב יותר בכל תחומי החיים. אימון כושר קבוע יחד עם תזונה נכונה משפרים גם את הכושר המנטאלי: אימון קבוע, ההופך לחלק מובנה ובלתי נפרד מאורח חייהן של המתאמנים, מחדד את הריכוז והקשב שלהם, הופך אותם ערניים ונמרצים, מאפשר להם להפיק ולמצות ביתר שאת את הפוטנציאל הגלום בהם בכל תחום.

הערך המוסף של אימונים קבוצתיים:



אימונים קבוצתיים (בעיקר כאלה אשר תוצאותיהם גורמות לחברי הקבוצה להחמיא ו לחזק זה את זה...) מקנים למתאמנים תחושת שייכות אל קבוצת תמיכה, אשר תחושת המחויבות להתמיד באימוניה תורמת לא רק להיותם חלק מסדר יום קבוע ומחייב אלא מחזקת ומעצימה את המוטיבציה להתמיד בהם.

אימון כושר גופני המתקיים בהשגחתו ובפיקוחו של מאמן כושר אישי המתוודע אליכם, לומד להכירכם ומאתגר אתכם בכל אימון עשוי להכניס אתכם למשטר אימונים קפדני ומסודר, אשר יחולל בכם שינוי שלא רק ייראה לעיני הזולת אלא בעיקר אתם תרגישו את תוצאותיו.

אין גיל שהוא מבוגר מכדי להתחיל באימוני כושר גופני, אף שככל שאדם מבוגר יותר חשוב שהאימון ייעשה במתינות ובהדרגה. ניתן לשפר כושר גופני בפעילויות שונות ומגוונות. חשוב שתבחרו לעסוק בענף ספורט שלא יתיש אתכם ולא ייאש אתכם; אימון כושר אישי עם מאמן כושר אישי עשוי לתת מענה למי מכם שעושה צעדים ראשונים, זהירים ומהוססים, בתחום זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקול שרון, מאמנת כושר בכירה

Be A Sport מאמני כושר אישיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקול שרון

מאת: ניקול שרוןאימונים11/01/121072 צפיות
כמי שעוסקים באופן שוטף באימוני כושר גופני עשויים להעיד על חשיבותו ועל תועלתו הרבה. השמנה והעדר כושר גופני הן שתיים מהרעות היותר חולות בחברה המערבית. מחקרים רבים מוכיחים את הקשר בין כושר גופני ובין תוחלת חיים ואיכותם. לשאלה, כיצד משפיע הכושר הגופני על בריאותנו עשויות להימצא תשובות רבות .

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185068 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184210 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/183633 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163087 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152288 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142591 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142462 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica