חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להגיע לשוק חדש?

מאת: לינקשייקשיווק ישיר19/01/20121019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולים על סגווי

אחד הרעיונות המקוריים והיפים ביותר אשר התפתחו בשנים האחרונות לקבוצות או לזוגות אשר רוצים לבלות יום כיף רכוב ולשלב בו הסברים מרתקים על הרקע ההיסטורי של המקומות הוא סיור על סגווי. סגווי הוא כלי רכב אישי מנועי אשר ניתן לצאת אליו בקבוצות של בין שני אנשים ועד כ- 14 איש. במהלך הסיור עוברים ממקום למקום על פי תוכנית מוגדרת ומקבלים הדרכה צמודה על אופי המקומות. ברחבי האינטרנט ניתן למצוא שלל רעיונות ומסלולים שונים בהם ניתן לבקר על הסגווי, וניתן לקחת סיור כזה במקומות שונים בארץ כאשר אחד האזורים המומלצים ביותר הוא סיור סגווי בתל אביב.

פרסום מסלולים על סגווי

כיום האפשרות להזמין סיור על סגווי הולכת וצוברת תאוצה וחברות רבות מציעות שלל רעיונות לסיורים מסוג זה. מוצרי פרסום רבים אף מציעים קופונים ושוברי הנחה וסך הכול ניתן לומר כי אפשר בעלות נמוכה יחסית לצאת לסיור במשך יום שלם או חצי יום וליהנות מחוויה בלתי נשכחת. הנסיכה בסגווי מותרת בשבילי אופניים או על המדרכות בלבד, ואסור לנוע בעזרתו על כבישים. ישנן מספר הגבלות לגבי נסיעה על סגווי כאשר הגיל המינימאלי הוא שש עשרה, והמשקל של האדם הנוסע על סגווי צריך להיות בין 45 ק'ג ועד 115 ק'ג. כללי הבטיחות יועברו לחברי הקבוצה על ידי מדריך מוסמך וחשוב מאוד להקפיד עליהם על מנת להימנע מסכנות בדרך.

סגווי בתל אביב

סיורי סגווי בתל אביב עוברים במספר נקודות מפתח בעיר וכוללים הסברים מפורטים על הרקע ההיסטורי של המקומות. בדרך כלל סיורי סגווי בתל אביב מתחילים באזור נמל יפו ומשם ממשיכים אל אזורים מרכזיים ומשמעותיים בעיר. אזורים אליהם מגיעים בדרך כלל הסיורים הם אזור תחנת הרכבת הישנה, שכונת נווה שלום ונווה צדק, מרכז סוזן דלל, מוזיאון גוטמן, הראינוע הראשון בעיר ועוד. במהלך הסיור ניתן להתרשם מהאדריכלות המיוחדת של העיר ולקבל הסברים מפורטים אודותיה. מומלץ לקבוצות או לזוגות הרוצים טיול מיוחד באווירה רומנטית. אורך הסיור הוא החל משעתיים ועד ליום שלם. במהלך הנסיעה על הסגווי חובה לחבוש קסדות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128895 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121259 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121394 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121246 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138593 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132062 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128880 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129278 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica