חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשמור על חפצי ערך

מאת: לינקשייקביטוח עסק14/02/20121192 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים פרטיים ועסקים צריכים הגנה על חפצי ערך שונים ומגוונים. אחד הפתרונות הפופולריים ביותר הוא רכישת כספת לבית או לעסק. מעבר לכך ניתן לשכור חברת אבטחה לבית או לעסק או להתקין מערכת אבטחה לעסק או לבית הכוללת מצלמות, גלאים שונים ובקרים הקשורים לחברת האבטחה או ללקוח. שמירה על חפצי ערך חשובה גם בזמן שהות בחופש, תערוכה או השתתפות באירוע מסוים. כדאי תמיד לבדוק לפני היציאה לבית מלון האם יש כספת בחדר או במלון ואם כן מהי אחריות המלון לגבי חפצי ערך הנגנבים מכספת. לרוב, לא נוהגים בתי מלון כמו מארגני כנסים ותערוכות לפצות במידה ונגנבים חפצי ערך לכן עדיף לא לקחת חפצי ערך יקרים.

כספת בבית ובעסק

חפצי ערך הם לא רק טבעות אירוסין או יהלומים. גם אלבומים חשובים, מסמכים ומדיות דיגיטליות נכללים תחת ההגדרה של חפצי ערך. מעבר לכך התקנת כספת בבית או בעסק תשמש עבור שמירה על כסף ונשק במידה וקיים הצורך. לכל עסק או משפחה יש צרכים אחרים מהכספת לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית שתייעץ איזה סוג של כספת הם ממליצים ולברר היטב מהו נפח האחסון, איפה כדאי להתקין את הכספת ומה עמידות הכספת בפני פורצים ויתרה מכך עמידות הכספת בפני שריפה. יש מגוון רחב של כספות בשוק ולכן כדאי לבצע סקר שוק מקיף. יש כספות פשוטות וקטנות המתאימות לאחסון כסף, טבעות אירוסין, תכשיטים וכד' בעוד שלבתי עסק רצוי להתאים באופן אישי ומקצועי את סוג הכספת ואף לחבר אותה למערכת אבטחה לעסק הקשורה למנגנון של חברת האבטחה.

חברות אבטחה

ישראל ידועה בכל העולם ברמת האבטחה וחברות רבות שולחות יועצי אבטחה ללקוחות בכל העולם. כאשר מדובר על שמירה על חפצי ערך יוקרתיים כמו תכשיטים, חפצי אומנות ואבטחת עסק יש לבחור בחברה מקצועית ידועה המסוגלת לספק שירות מקצועי ואמין ולא לבחור על פי מחיר. ישנם עסקים אשר צריכים שמירה על חפצי ערך הכוללים מידע רגיש וכן מניעה של ריגול תעשייתי. לסוג זה של אבטחה נדרשת מקצועיות רבה וידע רב במחשבים בייחוד בעולם האינטרנט החשוף לפגיעות והאקרים.

מודעות הלקוח

השומר הטוב ביותר על חפצי הערך יהיה הלקוח בעצמו. שמירה על חשאיות בבית או בעסק, אי חשיפת חפצי ערך בפני לקוחות מזדמנים או אורחים בבית ובעיקר מניעת כניסת עובדי שירות כמו מנקות לחדרים בהם נמצאים חפצי ערך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128895 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121260 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121394 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121247 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153520 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152494 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413005 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132294 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131928 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128126 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129212 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica