חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה אני צריך ביטוח בריאות?

מאת: neri bennunביטוח בריאות11/03/20121104 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות הביטוח הפרטיות מציעות לכם פוליסות ביטוח המכסות אתכם בדיוק במקום שפוליסת הביטוח הבסיסית של קופות החולים מסתיימת.

מה ההבדל בין ביטוח בריאות ממלכתי לפרטי?

ביטוח בריאות אצל אחת מקופות החולים מכסה אתכם במה שנקבע על ידי המדינה כסל הביטוח ההכרחי, אך הוא אינו מכסה אתכם במגוון רחב של טיפולים ותרופות, שעלולים להידרש עבור בריאותכם או בריאות בני משפחתכם. ניתן להרחיב את חבילת הביטוח עד לגבול מסויים למה שנקרא שב"ן (שרותי בריאות נוספים), אך גם הרחבה זו לא תענה לכם על כל הצרכים הרפואיים שלכם בבוא היום. ביטוח בריאות פרטי מכסה אתכם בכל הכיסויים האפשריים ולכן הוא הביטוח הטוב ביותר שניתן לעשות בתחום הבריאות.

עוד הבדל מהותי בין ביטוח ממלכתי לביטוח בריאות פרטי הוא השירות והזמינות של נציגי הביטוח בזמן ובמקום שאתם זקוקים להם. בגלל התחרות בין חברות הביטוח השונות והדמיון הרב בין פוליסות הביטוח שלהן אחד המקומות שהן מבדילות עצמן אלה מאלה הוא בשרות ללקוח, ומכיוון שבתחום הבריאות השירות יכול לקבוע גורלות, הרי שהחברה הטובה ביותר היא זו שתתן את השירות היעיל והמהיר ביותר ללקוחות שלה.

בנוסף לכך, ביטוח בריאות בחברה פרטית מכסה אתכם מכל כיוון אפשרי, והכל תלוי בפוליסה הספציפית שתעשו: תרופות שאינן בסל התרופות, השתלות אברים, ניתוחים בחו"ל, רפואה עד הבית וטיפולים שונים, כל אלה רק דוגמאות של ההיצע אצל חברות הביטוח הפרטיות.

ביטוח בריאות בחברה פרטית – החבילה הבסיסית

החבילה הבסיסית ברוב חברות הביטוח דומה, וכמובן שאותה ניתן להרחיב. רוב הפוליסות הבסיסיות כוללות את הפרמטרים הבאים:

תרופות שאינן בסל הבריאות

טיפולים שאינם בסל הבריאות

אברים להשתלה והשתלת אברים

חוות דעת רופאים מומחים

הטסת מנותח לחו"ל  + מלווה אחד

ניתוחים בחו"ל

טיפולים מיוחדים בחו"ל

אשפוז בחו"ל כולל כל ההוצאות הרפואיות והשוטפות

הטסת  גופה חזרה לארץ

רשימה זו הינה בסיסית בלבד וניתן להוסיף לה מרכיבים רבים כמו ביטוח אמבולטורי, ביטוח תרופות מיוחדות, ביטוח מחלות קשות במיוחד, ביטוח סיעודי, ביטוח בריאות לילדים שילווה אותם למשך כל חייהם, ביקורי בית של רופא וכיוצא באלה.

ביטוח בריאות הוא הביטוח הראשון שעושים לכל רך נולד. ביטוח בריאות הוא הביטוח הבסיסי שכל אדם חייב שיהיה לו. כדי לקבל מידע וייעוץ מומלץ לפנות לאחת מנציגויות חברות הביטוח, כדי ללמוד על כל הפוליסות ולבחור את זו המתאימה לכם ולמשפחתכם במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126004 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122776 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121272 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122756 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122806 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121249 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142876 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144752 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica