חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרדי עורכי דין נוטריוניים בתל אביב

מאת: שירה אלהחוק ומשפט - כללי05/04/20121002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת: אלעד שניר

לא כל עורך דין כשיר להיות נוטריון. אמנם עורכי הדין נהנים מאמון גדול בהיותם "קציני בית המשפט", אולם הדרישות מהנוטריון והאמון הניתנים בו הם כל כך הרבה יותר נרחבים, שהם מצריכים זהירות מיוחדת. לכן, לא כל משרד עורך דין בתל אביב יכול לשמש כנוטריון וישנן פעולות אשר מיוחדות לנוטריונים בלבד. למרבה המזל, ישנם הרבה נוטריונים בתל אביב, שיוכלו לספק לכם את השירות הדרוש לכם. מי צריך נוטריון וכיצד תמצאו נוטריון תל אביב?

מדוע לא כל עורך דין הוא נוטריון?

עורך דין הוא אמנם קצין בית המשפט, כאמור, אולם בשל רמת האמון הגבוהה, שניתנת לחתימתו של נוטריון על מסמך כלשהו – לעתים אפילו ניתן לראות בחתימתו ראייה לנכונות האמור במסמך – יש צורך להקפיד ולהחמיר כדי להבטיח כי האמון ניתן באדם הראוי לכך. כדי להתמנות לנוטריונים על עורכי דין להיות בעלי ותק של עשר שנים לפחות, ראשית.

בנוסף, על עורכי הדין להיות בעלי עבר פלילי נקי מעבירות שיש עמן קלון. עורך דין אשר הושעה מחברות בלשכת עורכי הדין מסיבה כלשהי לא יוכל להתמנות לנוטריון גם כן. לאחר שעמדו בכל התנאים האלה, כדי להיות נוטריונים בישראל, על הנוטריון לעבור הכשרה ולהירשם על פי חוק במרשם המתאים (ראה אתר נוטריון http://www.israelnotary.co.il/). רק אז, יכול עורך דין לשמש כנוטריון בתל אביב ובכלל. כך מבטיחה המדינה כי האמון הרב שניתן בחתימתם של הנוטריונים ניתן לאנשים המתאימים.

בחירת נוטריון בתל אביב ובכלל

כאשר אתם מחפשים נוטריון, עליכם לשים לב מה האישור שנדרש לכם. כך למשל, אם אתם צריכים את אישור הנוטריון במדינה זרה, עליכם לבדוק אם נוטריון בתל אביב מוסמך בכלל לאשר מסמכים בעבור אותה מדינה. בעבור מדינות החתומות על אמנת האג מיום 5.10.61, למשל, ניתן להיעזר בשירותיו של נוטריון ישראלי בעבור רוב הפעולות שרוצים לעשות. בעבור פעולות במדינות אחרות, ייתכן כי נזדקק לשירותיו של נוטריון המוסמך ככזה באותה מדינה.

באופן דומה יש להקפיד על כך, שהנוטריון שאנחנו פונים אליו יהיה בעל הכישורים הדרושים: אם אנחנו צריכים תרגום נוטריוני של מסמך מסוים מצרפתית לעברית (או להיפך), הרי שהנוטריון צריך לשלוט בשתי השפות כדי שיוכל לתת אישור, כי התרגום הוא נאמן למקור. כאשר אנחנו רוצים אישור נוטריון לגבי תעודה מסוימת או תרגום של חוק, ייתכן כי ניזקק לנוטריון שהוא גם עורך דין, ושיכול לאשר כי האמור בתרגום מסוים משקף נכונה את המצב החוקי במדינה מסוימת.

מציאת נוטריון בתל אביב

למרבה המזל, מציאת נוטריון בתל אביב איננה מסובכת, כיוון שישנם הרבה מאוד משרדי עורכי דין נוטריוניים באזור תל אביב המציעים שירותי נוטריון למי שזקוקים להם. חיפוש קצר ברשת יניב לכם עשרות משרדים. בדקו מי מהמשרדים מתאים לדרישותיכם ופנו אליהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה אלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה אלה

מאת: שירה אלהדיני משפחה27/12/161265 צפיות
בית הדין הרבני הוא חלק ממערכת המשפט בישראל ופועל מכוח משפט עברי, שהעניק לו את הסמכות לדון בענייני נישואין וגירושין, סמכויות מוגבלות במידת מה בדיני אישות, גיור... קרא עוד

מאת: שירה אלהחוק ומשפט - כללי20/12/161088 צפיות
חוק הוצאה לפועל והתקנות השונות על פיו מאפשרים מגוון של הליכים אשר עומדים לצד הזוכה. כל אחד מההליכים נקבע על פי הנסיבות, על פי מצבו של החייב ועל פי הדרישות של הזוכה... קרא עוד

מאת: שירה אלהדיני עבודה20/12/161711 צפיות
במסגרת עבודתו, זכאי העובד לזכויות שונות, כגון חופשה שנתית, דמי הבראה, גמול שעות נוספות ועוד.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161708 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161899 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152774 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: שירה אלהחוק ומשפט - כללי12/03/151361 צפיות
אישור אפוסטיל יכול לשמש עדות לאמיתותם של מסמכים ואמיתות חתימת הנוטריון כאשר הם מוצגים בפני מדינות זרות. אילו מדינות רשאיות להשתמש באישורי אפוסטיל?

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231591 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212067 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211922 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211571 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211249 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201795 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201524 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica