חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 שיעורים שכל מאמן אישי חייב ללמוד על שליטה עצמית

מאת: ליאור ברקןאימון אישי04/06/20121079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם מאמן אישי תלוי במאמן אחר בתוצאותיו?

מאמן אישי יכול להיות תלוי במאמן אחר בהגעה למטרותיו ועם זאת, הוא לא חייב. מצד אחד, תחום האימון נבנה כך שכל אדם שמתקשה להגיע לתוצאות יכול לקחת לעצמו מאמן. עם זאת, הסנדלר לא חייב ללכת יחף ולכן כדי שמאמן יוכל לאמן את עצמו, הוא חייב לפתח יכולת משמעותית ביותר - שליטה עצמית.

רוב המאמנים בוחרים לעבור קורס NLP. קורס NLP עוזר להם מצד אחד לשפר את יכולות השכנוע שלהם ומצד שני, לחזק ולפתח משאבים פנימיים כגון ביטחון עצמי, מוטיבציה והעצמה אישית. הפעם, נשים בצד את ההסבר מה זה NLP ונתמקד בשיעורים שכל מאמן אישי חייב ללמוד על שליטה עצמית:

שיעור שליטה עצמית למאמן אישי: ידע ועשייה

השיעור הראשון שכל מאמן אישי חייב להבין הוא שעצם החזקת הידע לא מספיקה כדי לגרום לו להשיג יותר תוצאות אם הוא לא מיישם את הידע הזה בעשייה בשטח. לכן, כדי להצליח יותר בתחומנו ולהתמתג בתור כאלה שמסוגלים לייצר תוצאות לאזן בין הידע שאנחנו לומדים לזה שאנחנו מיישמים.

השיטה הטובה ביותר שמאמן אישי יכול לעשות זאת היא ללמוד מתוך מחשבה על הישום. בצורה זו, אנחנו מוסיפים מיד לאחר הלמידה את הכלי שלמדנו, לתוך מה שאנחנו עושים. אחרת, הוא נכנס למגירת כלי האימון שלמדנו פעם ואנחנו לא עושים איתם כלום.

שיעור שליטה עצמית למאמן אישי: הצלחה ואושר

רוב האנשים מניחים כי יש קשר בין הצלחה לאושר. חלקם מניחים כי הצלחה מביאה לאושר. חלקם מניח כי הצלחה מרחיקה מאושר. האמת היא שהצלחה ואושר לא חייבות להיות קשורות אחת לשניה. לכן, אם מאמן אישי רוצה להצליח ולהיות גם מאושר, עליו לפתח את 2 התוצאות הללו לחוד ובמקביל.

כדי לעשות זאת, יכול אותו מאמן אישי להתחיל מהשאלות "מה יעשה אותי מאושר" ו"מה יגרום לי להצלחה" כדי לבנות 2 תוכניות נפרדות להשגת מטרות אלו. יש לשים לב כמובן, כי על 2 התוכניות האלה להיות בנויות כך שיוכלו להשתלב במקביל בחיינו ולא יתנגשו האחת עם השניה.

שיעור שליטה עצמית למאמן אישי: נתינה וקבלה

כל מאמן אישי עושה זאת כי הוא רוצה לעזור לאנשים. עם זאת, הוא צריך גם להבין שהמתאמן שלו לא עבר הכשרה כמאמן אישי. לכן, עלינו לאפשר למתאמן שרוצה לתת לנו משהו בחזרה על העזרה שנתנו לו, לשלם ביחס ישר לתוצאה. הרי כל העניין הוא הדדיות, לא?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור ברקן
Operation NLP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ברקן

מאת: ליאור ברקןאימון אישי05/01/146198 צפיות
מזה שנים, אנשים כריזמטיים מהווים תעלומה עבור רובנו.

מאת: ליאור ברקןאימון אישי20/10/132852 צפיות
רוב האנשים משתדל להימנע מסיטואציות שבהן צריך למכור או לשאת ולתת. אחרי הכל, מבחינתם זוהי פעולה שאינה טבעית, עשויה להסתיים בסירוב ודורשת יכולות שלדעתם אינן קיימות אצלם.

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/132292 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/131347 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/131050 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי19/06/131157 צפיות
הוא עמד שם קפוא מול הקהל. הפה שלו היה יבש, הידיים מזיעות והפנים שלו בוערות מחום. לרגע קצר שנמשך כמו נצח המבט שלו ננעל על האנשים שמולו. הוא לא רצה להרוס את המעמד. מצד שני, היתה לו תחושה שבכל רגע הכל ישתבש והנה, עכשיו הוא לא מסוגל לדבר. הוא כל כך רצה שזה כבר יגמר. לו רק היה לו שלט שיריץ את הזמן קדימה בשעה והוא לא יצטרך לצפות במה שיקרה עכשיו. פחד קהל עצום ומשתק השתלט עליו. מה הוא יעשה עכשיו?

מאת: ליאור ברקןאימון אישי27/05/131225 צפיות
בעידן הנוכחי, כל אחד מאתנו נדרש לפחות פעם אחת לעמוד מול קהל ולהעביר תוכן מסוים: זו יכולה להיות מצגת בפני המנהלים שלנו, הכשרה לעובדים חדשים ולעתים אף הרצאה מול קהל רב כדי להעביר מידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213633 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205264 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica