חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין מצליח.com

גוגל. באמצעות גוגל אנחנו מחפשים את טכנאי המזגנים שלנו, באמצעות גוגל אנחנו מחפשים מסעדה טובה "עד 200 מטרים מהמשרד", ובאמצעות גוגל אנחנו גם מחפשים עורכי דין.

בימים בהם "אם אתה לא שם (ב"מרחבי" האינטרנט)- אתה לא קיים", גובר הצורך להקים אתר אינטרנט למשרד עורכי הדין, במטרה להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים רחב יותר, וכן, גם במטרה לבסס את משרד עורכי הדין כמשרד "רציני".

למה? גוגל!

השפעתם העסקית של מנועי החיפוש ברשת, ובמיוחד של מנוע החיפוש של GOOGLE, ידועה לכל. בשנים האחרונות, אמצעי החיפוש הפופולארי ביותר לחיפוש עסקים הוא עדיין מנוע גוגל (גם אם פייסבוק נושף בעורפו), והופעתו של אתר אינטרנט גבוה ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל, היא לרוב "חותמת איכות" לאתר האינטרנט, ולכן- גם לבית העסק או המשרד.

הופעתו של אתר גבוה או בראש רשימת תוצאות החיפוש, תלויה בפרמטרים רבים, אותם בודקים החבר'ה בגוגל ובהם- אמינות תוכן האתר, רלוונטיות התוכן באתר למילות החיפוש שהקיש הגולש, צפיפות מילות מפתח באתר, קישורים (לינקים) באתר, טראפיק באתר (כמות הגולשים- מדד פופולאריות) ועוד. יש המעריכים כי קיימים בסביבות 200 (!!) פרמטרים שונים שלפיהם גוגל "מדרגת" אתרי אינטרנט, וזהו תפקידו של בונה אתר האינטרנט ואו מקדם האתרים (יש מקצוע כזה!) לשקוד על הפיכת האתר לרלוונטי וכזה המופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש.

בשל הפופולאריות של גוגל, גוגל נודע כיום כמי שמסייע לרומם ומי שאף עלול למוטט עסק, ולו על ידי קביעת מיקום הופעת האתר בסדר תוצאות החיפוש, בין אם העסק הינו עסק וירטואלי ובין אם "אמיתי".

הדבר נכון גם לגבי משרדי עורכי דין ובוודאי שכל עורכי דין ברשת צריכים לתת לבם לכך.

למרבה הצער, כבר התוודענו לבתי עסק אשר בזכות אתר האינטרנט שהקימו צברו פופולאריות ולקוחות רבים, אך בנפול אתר האינטרנט מתוצאות החיפוש בגוגל, סבלו אותם בתי עסק מירידה בפופולאריות, עד כדי סגירת בית העסק ממש.

נוכח הכמות העצומה של עורכי דין בישראל, המגבירה גם את התחרות בתחום, ישנם לא מעט משרדי עורכי דין אשר פנו לאינטרנט על מנת לקדם את עצמם על פני משרדי עורכי דין אחרים. משרדים גדולים כקטנים, נעזרים במקדמי אתרים שיסייעו "לשים אותם על המפה".

להחזיר את השליטה לידיים!

כיום, גולש המקיש שם של עורך דין כלשהו בגוגל, יתקל לרוב בפסקי דין אשר מופיע בהם שמו של עורך הדין.

למותר לציין כי אזרח שאינו משפטן, לא ימהר לפתוח לינק לפסק דין ולעיין בו, אם ברצונו לקבל מידע אודות עורך דין מסוים.

בנוסף, תוצאות ובהם פסקי דין נראים, מבחינה ויזואלית, מסורבלים ולא אטרקטיביים.

אמנם, הופעת מספר רב של פסקי דין בגוגל אשר מציגים את עורך הדין כמנצח בתיק תגרור אחריה תוצאה חיובית מבחינה שיווקית, דא עקא, יש לזכור כי לעורך הדין אין שליטה על אילו פסקי דין בהם הופיע יתפרסמו בתוצאות החיפוש בגוגל! על כן, נראה שתוצאות חיפוש אלה אינן בהכרח משרתות את מטרות השיווק של עורך הדין בצורה המיטבית ואף מסוגלות לפגוע בו.

מכאן, ניתן ללמוד על חשיבות העלאת תכנים שבשליטתכם על משרדכם לאינטרנט, ואיזו דרך טובה יותר להופיע בגוגל מאשר באתר אינטרנט למשרד, יציר כפיכם, המשקף את תחומי העיסוק במשרד וצוות המשרד כראות עיניכם?

אתר האינטרנט ככרטיס הביקור של המשרד

עיצוב נכון ואלגנטי של אתר משרד עורכי דין (ראה אתר משרד עורכי דין http://www.netlawyers.co.il/) עשוי בהחלט לשמש כ"כרטיס ביקור" רב עצמה עבור המשרד.

במסגרת תהליך קידום האתר, גוגל בודקים גם את עיצובו של האתר, המעיד לעיתים על איכותו. בעת הקמת האתר על ידי מעצב אתרים, רצוי להיוועץ גם במקדם אתרים, אשר יבחן את התאמת העיצוב לשוק אליו מופנה האתר. מעצבי אתרים לרוב יתייעצו אתכם, עורכי הדין, באשר לאופי האתר אותו תרצו להקים. אם משרדכם הוא משרד העוסק בתחום דיני טכנולוגיה, למשל, כנראה שתרצו שעיצוב האתר ישקף את האופי המתקדם והעתידני של המשרד. אם משרדכם עוסק בתחום האגודות השיתופיות, אולי תרצו להוסיף עיצוב הפונה לקהילת האגודות השיתופיות, וכו'.

היעזרו במקצוען!

כפי שציינתי לעיל, נושא קידום אתרי אינטרנט הוא נושא מורכב, ובעיני אף מרתק, ויש המחשיבים אותו ל"מומחיות" של ממש. מפאת חשיבותו של הקמת אתר אינטרנט למטרת קידום עסק, רצוי להיוועץ במקצוען בתחום קידום האתרים.

יש לזכור גם, כי הקמתו של אתר אינטרנט כרוכה בהוצאות של אלפי שקלים, דבר המגביר את הצורך בהפיכת אתר האינטרנט לרלוונטי ולכזה המשיג את מטרתו השיווקית, או במילים אחרות- אתר המופיע גבוה ברשימת החיפוש בגוגל. אתר שאינו מופיע גבוה ברשימת גוגל, כמוהו כאתר שלא קיים. חשבו על עצמכם, כאשר אתם מחפשים צירוף מילים בגוגל- כמה פעמים נכנסתם לאתרים המופיעים בעמודים שמעבר לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש?? לרוב, התשובה תהיה "פעמים מעטות בלבד", וזו הסיבה לכך שנדרש מקצוען לניהול האתר, בכדי שיופיע גבוה ברשימת החיפושים בגוגל.

כיום, נוכח החשיבות הרבה של מיקום האתר ברשימת החיפוש בגוגל, רצוי לערב את מקדמי האתרים כבר בשלב בו נבנה האתר. תכנון נכון של אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין, לרבות עיצוב האתר, סידור התכנים, מורכבות התכנים, לינקים ועוד, יסייע למצב את האתר גבוה ברשימת החיפושים. מקצוען בתחום קידום האתרים, ידע לאפיין את האתר של בית העסק, בין היתר, בהתאם לאופי העסק.

במקרה של משרדי עורכי דין, למשל, חשוב  לשמור על עיצוב אלגנטי ומכובד, פרסום שמותיהם של עורכי הדין השותפים והשכירים במשרד, הזנת חומרים הקשורים לתחומי המשפט, לרבות מילות מפתח פופולאריות בגוגל, ניתוח התחרות בשוק משרדי עורכי דין באינטרנט, כתיבת מאמרים מקצועיים וכו'.

מהן תוצאות חיפוש ממומנות?

פרסום ממומן הוא פרסום המופיע בתוצאות של גוגל אדוורדס. ניהול נכון של קישורים אלה, יביא לאחוזי צפייה גבוהים יותר בקישור לאתר של משרד עורכי הדין.

פרסום בגוגל אדוורדס, גם הוא צריך שיעשה על ידי מקצוען על מנת להשיג את התוצאה המקסימאלית כתוצאה מחשיפת אתר האינטרנט בגוגל אדוורדס. רק מקדם אתרים מקצועי, ידע כיצד לנצל את התכונות של גוגל אדס באופן אופטימאלי באמצעות קמפיין פרסומי, ועל אף שמדובר בהוצאה נוספת, יתכן מאוד כי ניהול נכון של פרסום בגוגל אדוורדס יסייע להגדיל את מאגר הלקוחות של משרד עורכי הדין.

יש לזכור כי גוגל, בתור הפלטפורמה הפופולארית ביותר לחיפוש אתרי אינטרנט, היא מעין ג'ונגל שיווקי, ובג'ונגל כמו בג'ונגל- החזק שורד.

לסיכום

אתר אינטרנט למשרד עורך דין הוא, למעשה, "כרטיס הביקור" המודרני של עורך הדין. חשיבות הקמתו נכונה לגבי משרדים גדולים, וכן למשרדים קטנים. במקרה של אתרי אינטרנט של משרדי עורכי דין, ניתן לומר כי "פחות- הוא יותר". לאמור, רצוי לעצב את אתר המשרד בצורה מינימליסטית אך מושכת, ולהעניק לקורא "טעימות" ממרכולתו של משרד עורכי הדין, ללא הלעטת הקורא שאינו משפטן בפרטים שוליים ובמונחים מקצועיים אשר אותם לא יבין.

עם זאת, אין בהקמתו של אתר אינטרנט בלבד, כדי להוות יתרון למשרד עורכי הדין על פני משרד אחר, ויש צורך בקידום האתר, על ידי שימוש במידע הקיים על האופן שבו גוגל מדרגת אתרי אינטרנט בהתאם למילות חיפוש. ניתן גם לפרסם את משרד עורכי הדין בשירות גוגל אדוורדס, בתשלום. גם לפרסום בגוגל אדוורדס רצוי להיעזר במקדם אתרים.

מכל מקום, רצוי להיוועץ במשרד העוסק בקידום אתרים ברשת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד פלי הלפרן

מאת: עו"ד פלי הלפרןחוק ומשפט - כללי19/04/121115 צפיות
תובענה ייצוגית מוגשת על פי חוק תובענות ייצוגיות. התוספת השנייה לחוק תובענות ייצוגיות קובעת באילו מקרים ניתן להגיש תביעה ייצוגית, וזוהי רשימה סגורה של מקרים.

מאת: עו"ד פלי הלפרןחוק ומשפט - כללי19/04/121051 צפיות
תובענה ייצוגית היא כלי דיוני לניהול תביעות רבות בעלות ערך כספי פעוט, על ידי ניהולן בתור תביעה אחת מרוכזת, לרוב על סכום כספי גבוה שיתחלק בין התובעים.

מאת: עו"ד פלי הלפרןפלילי18/04/121209 צפיות
מדוע חשוב לפנות לעו"ד פלילי כאשר אנו מתמודדים עם משפט? עו"ד פלילי מומחה בתחומו עשוי להביא לזיכוי או להסדר טיעון מקל ומכאן חשיבות הפניה לעו"ד פלילי.

מאת: עו"ד פלי הלפרןדיני משפחה06/02/121533 צפיות
התעללות בילדים אינה תופעה נדירה. במדינות רבות בעולם המערבי ובשאר העולם קיימת תופעה של התעללות פיסית, נפשית ומינית בילדים, המשאירה אחריה תוצאות הרסניות.

מאת: עו"ד פלי הלפרןחוק ומשפט - כללי29/01/12991 צפיות
הזכות לשם טוב מוכרת בחקיקה ובפסיקה, משום היותה נכס משמעותי של כל אדם. עם זאת, בתי המשפט נאלצים לעיתים לערוך איזון בין הזכות לשם טוב ולבין חופש הביטוי.

מאת: עו"ד פלי הלפרןנזיקין05/01/121469 צפיות
אילו מקרים מעניינים הובאו בפני בית המשפט בגין לשון הרע שפורסם בעיתונות הכתובה? פרסום לשון הרע בעיתון לרוב פוגע באדם שעניינו פורסם, במידה רבה, בשל תפוצת העיתון.

מאת: עו"ד פלי הלפרןרשלנות רפואית13/12/11992 צפיות
מעוניין להגיש תביעת רשלנות רפואית? מה חשוב לדעת לפני שמגיעים תביעת רשלנות רפואית. האם חלה התיישנות? האם ניתן לבסס קשר בין הטיפול לבין הנזק? מהו היקף הנזק? ועוד.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231623 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212073 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211928 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211583 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211259 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201804 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201539 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica