חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקים מפרסמים באינטרנט

מאת: דורון עמיתאימון מנהלים14/07/2012986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם האינטרנט בדורות הבאים יטמע אצלנו ככלי היחידי למשאב החיים העסקיים והחברתיים?

עדין עוד בתקופה זאת חיים 3 דורות שרק שניים מהם נולדו אל תוך עולם הדיגיטל משמה האינטרנט.

דור שלם שהוא דור הבוגרים אשר אורך חייו הלך וגדל לא נולד לתוך העולם הדיגיטאלי והאינטרנט ועדיין הצריכה ומשאב החיים שלו אינו כולו נשאב מהמדיה, מהדיגיטל ומהאינטרנט.

אך מה יקרה שדור זה יעלם? האם באמת נהיה מחוברים אל עולם הדיגיטל בדיוק כמו שחזינו זאת בסרטים הבידיוניים לפני שנים?

שני מיליארד איש ברחבי העולם כבר התרגלו וחונכו לשימוש באינטרנט, וכול זה קרה פחות מ-30 שנה.

האינטרנט שינה דרמטית את מפת המסחר המקומי והבינלאומי ברמות שלא ניתן לתאר כמו לדוגמא איביי שם נעשים עסקים במיליארדים במשך שנים. נכון, עדיין לא כולם הטמיעו את היכולת בשימוש באינטרנט או שהבינו מה כוחו של חוויה אלקטרונית זאת אבל את הסיבה לכך הבהרתי בפתח דברי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רואה את הפיתוח הזה והשימוש בכלים האינטרנטיים כהזדמנות פז לעסקים ולחברות להשתתף בקומונה זאת כפלטפורמה די אקטיבית לצורך עסקהם או המסרים שהם רוצים להעביר. אני רואה היום חברות ענק הפועלות בתחום האינטרנט כיצד הם מושיטים כלים חינמיים לאוכלוסיה העסקית בהקמת אתרים בשיטת ה-WWW אתרים הניתנים להם בחינם על פי פורמט קבועה ועם תמיכה כספית של מימון הצעדים הראשונים בתחום הקמת האתרים.

המדיה הדיגיטאלית טובה לשוק המקומי אך מקרבת בצורה יוצאת מגדר הרגיל את עולם העסקים הגלובלי אל תוך ארצנו הקטנה, דבר שפותח שווקים, מקרב מיידע חשוב, ונותן אופציות לכול יזם או מקצוע את הערך המוסף שלו.

כ-יועץ אסטרטגי אני חוזה כי עולם האינטרנט רק בתחילת דרכו, כ-יועץ עסקי אני חושב שחברות, אנשי נדל"ן, ספקים, משווקים צריכים יותר להתכוונן לעולם זה מאשר למקם את עיסקהם בחוצות העיר. כיועץ עסקי אני חרד לכול אותם גופים מפלצתיים היושבים בישראל מלמעלה ממאות נקודות מכירה (והבניה עוד לא הופסקה) שהבום הגדול במעבר רכישה בין חווית הקניה לקניה באינטרנט יטה לכוון האינטרנט מה שישאיר את כול המרכזים העסקיים ריקים מאדם. או יותר נכון מלאים באדם אך ריקים מרכישה.

אני יכול לכתוב בבירור במאמר זה את החשש של מספר לקוחות עסקיים גדולים מפוחדים מהמהלך הטבעי שקורה וגם לא כול כך מוכנים להשקיע משאבים או סיכונים לעשות צעדים בונים עתיד ועל כך אני מאד מצר כי אני יודע שהמסחר רובו ככולו יעבור לזירת האינטרנט.

חשבו על כך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141461 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141170 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143305 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141127 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141150 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141061 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141168 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223260 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205093 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193168 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172893 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172977 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica