חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רואה חשבון

רואה חשבון הנו היועץ הפיננסי הבכיר ביותר אשר ניתן להעזר בו בעת הקמת עסק חדש. איך כדאי לבחור רואה חשבון, ומה בדיוק תפקידו במאמר להלהן.

ההכשרה שעובר רואה חשבון

רואה חשבון אינו מקצוע שכל אחד יכול לעסוק בו, למעשה על מנת לקבל את הרישיון יש לעבור מספר משוכות, הראשונה הנה לימוד של תואר ראשון בחשבונאות, תואר זה נלמד במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ ועורך שלוש שנים בהם הסטודנטים לחשבונאות לומדים את השפה החשבונאית ואת המקצועות הפיננסיים. ניתן אף ללמוד את מקצוע החשבונאות באופן עצמאי ולא במוסד אקדמי אולם מעטים רואי החשבון אשר בוחרים בדרך זו.

לאחר מכן על רואה החשבון לעבור שנת לימודים נוספת אשר בה הוא מתכונן למבחני מועצת רואי חשבון, מדובר במבחנים בביקורת ובפיננסית אשר מעבר שלהם מהווה אסמכתא כי רואה החשבון מכיר את השפה החשבונאית ואת התאוריה של מקצוע ראיית החשבון.

התמחות במשרד רואי חשבון במשך שנתיים, רואה חשבון לאחר שעבר את המבחנים נדרש לעבור התמחות בת שנתיים במשרד רואי חשבון אשר יכול לאמן מתמחים, ההתמחות הנה לימוד של המקצוע מאת רואה חשבון בדרגה בכירה יותר ובעל ניסיון רב שנים אשר רשאי לאמן את המתמחה, כלומר את רואה החשבון הצעיר. לאחר ההתמחות ובמידה ואין התנגדות של רואה חשבון אחר מטעם כלשהו, רואה החשבון יקבל את הרישיון לעסוק בראיית חשבון.

סוגים שונים של רואי חשבון

רואה חשבן יכול לבחור האם מעניין אותו תחום הייעוץ, תחום החברות הציבוריות או המקצוע הקלאסי של רואה חשבון. רוב רואי החשבון בוחרים לעסוק בתחום של חברות ציבוריות, הם עובדים במשרדי רואי החשבון הגדולים אשר מעסיקים אלפי או מאות רואי חשבון במשרד אחד, שם הם עובדים עם חברות גדולות מאוד אשר נסחרות בבורסה. רואי חשבון אלו הופכים לאנשי כספים של חברות.

לעומת ישנם רואי חשבון אשר מתמחים בתחומי ייעוץ שונים, מדובר בניהול סיכונים של חברות גדולות, ניהול פיננסי מורכב וכן הערכות שווי כלכליות של חברות ונכסים. תחומים אלו בדרך כלל מתממשקים אף הם עם חברות גדולות ועם מוסדות של המדינה.

רואה החשבון אשר רוב העצמאים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים אשר מאוגדים כחברות קטנות, עוסק פטור או עוסק מורשה מכירים הנו רואה החשבון הקלאסי, מדובר ברואה חשבון אשר מתמחה במשרד קטן או במס הכנסה, והופך לרואה חשבון עצמאי אשר עובד עם בעלי עסקים. תפקידו להכיר את תקנות המיסוי השונות, וכן את מבנה פעולתם של עסקים קטנים ובינוניים.

רואה חשבון בעל משרד קטן הוא היועץ הפיננסי של לקוחותיו, הם מתייעצים עמו בנושאים כמו מיסוי, ניהול פיננסי וכן מקבלים ממנו דיווחים שוטפים על מצב העסק שלהם. כמו כן ברואה החשבון נעזרים גם לצורך עבודה מול הבנקים וכן לצורך ניהול הרווחים של העסק.

מומלץ בחור ברואה חשבון המתמחה בעסקים קטנים ובינוניים ואשר נמצא במרחק סביר מהעסק שלכם על מנת שככל הנדרש יהיה עמו קשר.

שור רואי חשבון הנו משרד רואה חשבון בתל אביב המתמחה בעסקים קטנים ובינוניים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בחופשות בפריז וכן בארגון של מלונות בפריז ובכול הקשור לעיר האורות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילטלפונים סלולריים05/03/131283 צפיות
בשנים האחרונות שוק הסלולר עובר תהליך של התמקדות בקהלי יעד, תהליך זה אופייני לשוק אשר התחרות בו כבדה ואשר היצרנים בו נאלצים להתמחות בתחומים ספציפייים על מנת לצבור יתרון על מתחריהם. הלקוחות הם המרוויחים מהתחרות שכן המוצרים אשר מיוצרים עבורם מתאימים להם והם אינם נאלצים להסתפק במוצרים קרובים לצורכיהם. במאמר זה אסקור את שוק הטלפונים הסלולריים למבוגרים ולכבדי שמיעה.

מאת: גילעסקים מקוונים05/03/131009 צפיות
בעת בניית אתר לעסק קטן חשוב לשים לב למספר נקודות, במאמר זה אסקור את האופן בו יש להקים את האתר וכן נקודות לגביהן יש להקפיד על אף שלעתים הן דורשות השקעה וזמן עד אשר הן נותנות את הפירות.

מאת: גילטלפונים סלולריים03/01/131290 צפיות
עם התארכות תוכלת החיים החלו חברות מסחריות להציע ולפתח מוצרים אשר יועדו לפלח האוכלוסיה המבוגר אשר נודע בתור גיל הזהב. בין המוצרים ניתן למצוא כיום טלפונים המתאימים לאנשים מבוגרים, מוצר אשר בעבר לא ניתן היה להשיג.

מאת: גילייעוץ עסקי19/12/121319 צפיות
קיבלתם דרישה להגיש הצהרת הון ? חשוב לדעת מה המשמעות של דרישה זו ומי עתיד לקבל דרישות להגיש הצהרות הון באופן שוטף. מאמר זה יסקור את נושא הצהרות ההון על עצמאים בעיקר, ויפרט את הסיבות בגינן נדרשת הגשת ההצרת הון ומי נדרש להגישה.

מאת: גילראיית חשבון18/12/121456 צפיות
חיפוש רואה חשבון הנה משימה שכל בעל עסק מתחיל נדרש לבצע, אמנם רבים אינם יודעים כיצד להתחיל או מה לחפש בבואם לבחור רואה חשבון לעסק שלהם, במאמר זה אסקור את תפקידו של רואה החשבון בקצרה ואת האופן בו יש לבחור רואה חשבון.

מאת: גילפיננסים וכספים - כללי 06/12/12864 צפיות
בתור רואת חשבון אני נשאלת רבות על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים באיזה אופן בא לידי ביטוי תפקידו של רואה החשבון בעסק, ואיך רואה החשבון מסייע להם כמו גם לגבי ההבדלים בין רואה חשבון לבין נותני שירותים אחרים. במאמר זה אסקור את התפקיד של רואה החשבון בעסק.

מאת: גילטלפונים סלולריים05/12/12993 צפיות
כיום ישנם טלפונים המיוצרים במיוחד עבור קהלי יעד יחודיים, במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של פלאפונים אלו.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211350 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208649 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202951 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica