חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא במימון גבוה

מאת: wobiמשכנתא13/08/2012867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת בית, בישראל של 2012, היא משימה קשה מאוד עבור רבים. יחד עם עליית מחירי הדירות, שמתרחשת בצעדי ענק, גובר הביקוש גם לאמצעי אשר יוכל לאפשר בכלל את העסקה: משכנתא, וגדולה ככל האפשר. משכנתא במימון גבוה, לעיתים עד גובה הנכס, היא הכלי הזה. לפחות כל עוד בוחרים בעסקה משתלמת, ודואגים לשאר הרכיבים בחבילה- לרבות ביטוח משכנתא.

מהי משכנתא במימון גבוה?

כידוע, טרם אישור הלוואת המשכנתא על ידי הבנקים השונים, נלקחים בחשבון שורה של מאפיינים הנוגעים ליכולת ההחזר של הלווה- על פיהם ייקבע גובה המשכנתא. בדרך כלל, תהיה עבור רוכש הדירה אפשרות בחירה בין מספר מסלולי משכנתא, אשר יגיעו עד לכ-70% מגובה הנכס הכולל.

אולם התמונה לא מסתכמת בזה. ניתן בהחלט לקבל הלוואות בשיעור גבוה מ-70%, ואלה מכונות "משכנתא במימון גבוה". הפוליסה, במקרה כזה, ניתנת מטעמה של חברת ביטוח משכנתא EMI , אשר מתמקדת באופן בלעדי בכיסוי ההפרשים בין ההון העצמי אשר דורשים הבנקים לבין גובה ההלוואות בפועל. ומה שחשוב יותר: היא מאפשרת לקבל הלוואה בגובה של עד כ-90% מערכו של הנכס.

חשוב לציין כי קבלת משכנתא במימון מלא אפשרית, אך במקרה מאד ספציפי. הדבר קורה כאשר ממשכנים, יחד עם הנכס האמור, נכס נוסף. עם זאת, מטבע הדברים מצב זה אינו אפשרי עבור מרבית רוכשי הדירה, ובייחוד אלה אשר רוכשים דירה ראשונה שתלווה אותם עשרות שנים.

יותר הלוואה, יותר פרמיות

לא צריך להיות גאון פיננסי כדי לשער שעל הלוואות משכנתא במימון גבוה נדרש לשלם יותר. בדרך כלל, יעמוד פער המחירים בין משכנתא "רגילה" למשכנתא במימון גבוה על כ-4.5%. כמובן שבכל אחד מהמקרים, חברת ביטוח משכנתא EMI, החולשת על תחום זה בארץ באופן בלעדי, רשאית להגדיר את התנאים הספציפיים.

נקודה חשובה נוספת היא ששינויים בהרכב המשכנתא, כפי שמתבקש לא פעם, ייתכנו אמנם כאשר המדובר הוא בהלוואה בשיעור גבוה- אך יצריכו אישור מ-EMI. גם שינוי מסוג זה, מטבע הדברים, ייאלץ את רוכש הדירה להיפטר מלא מעט כספים.

כך מקבלים משכנתא במימון גבוה

מעבר להבדל במחירים, יש לזכור שמשכנתא במימון גבוה היא משכנתא לכל דבר ועניין. עקב כך, הליך קבלתה זהה לעסקאות המורכבות פחות. ניתן להגיש את הבקשה הן דרך חברת ביטוח משכנתא EMI והן דרך הבנקים השונים, כאשר בשני המקרים יידרש אישור סופי של EMI כדי שהעסקה תצא לפועל.

בדומה למשכנתאות אחרות, נדרש לרכוש ביטוח משכנתא על מנת שהעסקה תאושר בכלל. גובה הביטוח נקבע בעיקר על פי אחוזי המימון הסופיים, תקופת התשלומים של המשכנתא והסכום הכולל שלה, וכן בהתאם למאפיינים אישיים של רוכש הדירה. את כל אלה יש להוסיף לפרמיה החודשית, אשר נקבעת לגבי הנכס הנתון.

למי מומלץ לבחור במשכנתא במימון גבוה?

בעיקרו של דבר, משכנתא במימון גבוה נשמעת מפתה מאד על הנייר, אך עקב סכומי הכסף העצומים שנלקחים בחשבון יש לשקול זאת בכובד ראש. הפער במחירים בין המשכנתא של EMI לבין זו הסטנדרטית מתבטא לרוב בעשרות אלפי שקלים, ולכן רצוי לשקול את כל האלטרנטיבות טרם ההחלטה החשובה הזו.

ברמה הכללית, משכנתא במימון גבוה אידיאלית עבור זוגות צעירים בעלי הון עצמי נמוך, אנשים שאינם רוצים לסכן את ההון העצמי שלהם, שוכרי דירה המעוניינים לרכוש את הנכס בו הם מתגוררים, משקיעים, משפרי דיור וכן הלאה. מומלץ מאד להשוות מחירים ולבדוק את ההצעות השונות של הבנקים: אפילו משכנתא בגובה זהה עשויה לכלול אינספור משתנים המשפיעים בפועל על העסקה, ועקב כך על חייהם של רוכשי הדירה.

Wobi - השוואת ביטוחי משכנתא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Wobi.co.il - משווים וקונים ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות וביטוח משכנתא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת wobi

מאת: wobiביטוח רכב06/11/131631 צפיות
וותק הנהיגה מתייחס למספר שנות הנהיגה של המבוטח על הכביש, כלומר, מספר השנים שחלפו מרגע הוצאת הרשיון, ועד למועד הנוכחי. קראו כיצד הוא משפיע על הפרמיה.

מאת: wobiביטוח רכב17/09/131822 צפיות
התייחסות מיוחדת בפוליסת ביטוח הרכב מקבלות תמיד נסיבות המקרה - שאלה נפוצה ביותר היא מה קורה כאשר הרכב נגנב, בעוד המפתחות שלו נמצאים במתנע?

מאת: wobiביטוח רכב15/09/131502 צפיות
במאמר זה נדבר על מסלולי ביטוח לרכב שני, ולמדיניות הנהוגה כיום בישראל ביחס לסוגיה מורכבת זו.

מאת: wobiביטוח רכב15/09/131453 צפיות
במאמר זה נתייחס כאן למאפיינים של סעיף הגנה משפטית בביטוח הרכב, ולמרכיב מרכזי מאד בתוכה - סוגיית ההשתפות העצמית. מה בדיוק עומד מאחוריה?

מאת: wobiביטוח משכנתא11/07/132660 צפיות
במאמר זה נתייחס לרכיב מרכזי ביותר בתוך ביטוח המשכנתא, והוא ביטוח מבנה למשכנתא: מה הוא מציע למבוטחים מבחינת טיפול בנזקים לבית?

מאת: wobiביטוח רכב08/07/131656 צפיות
ישנה תורה שלמה שמסבירה את כל החישובים שנעשים לצורך חישוב גובה הפרמיה, וקוראים לה אקטואריה ("תימחור סיכונים"). במאמר הבא נסביר כיצד האקטואריה משפיעה על גובה פרמיית הביטוח המקיף.

מאת: wobiביטוח רכב06/06/131346 צפיות
מה בדיוק עושים עם פוליסת הרכב בעת מכירת הרכב? אנחנו נתייחס כאן לאפשרויות השונות העומדות עבור המוכרים, עם דגש על הקפאת הפוליסה.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222578 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222572 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222548 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222564 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222854 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222890 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222891 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica