חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רפואי לעובדים זרים

מאת: אסי כהןביטוח בריאות14/08/2012951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח רפואי לעובדים זרים

בכל רחבי העולם, ובמדינת ישראל בפרט, ישנם עובדים זרים העוסקים בעבודות בתחומים מגוונים ושונים. תחומים אלו כוללים בין היתר חקלאות, סיעוד, בנייה וניקיון. עובדים זרים בישראל, גם אם חלקם נחשבים לעובדים בלתי חוקיים, זכאים לקבל את כל הזכויות המגיעות להם. ביטוח עובדים זרים הוא אחת מזכויות בסיסיות אלו.

על פי חוקי מדינת ישראל, כל עובד זר באשר הוא זכאי לקבל ביטוח עובדים זרים מן המעסיק שלו. אין זה משנה אם מדובר על עובד בתחום הבנייה והחקלאות או אם מדובר על עובדת בתחום הסיעוד והניקיון, כל אחד מהם זכאי לביטוח במקרה הצורך.

מה זה ביטוח עובדים זרים?

כשמדברים על ביטוח רפואי עובד זר זכאי לקבל זכויות הדומות בחלקן לאלו של כל עובד אחר, אך גם כוללות מרכיבים אחרים. אין זה משנה מהו תחום העבודה, העובד זכאי לקבל ביטוח זה. כמובן, ישנם תחומים בהם הסיכון גבוה יותר, כמו בנייה וחקלאות, לעומת תחומים כמו ניקיון וסיעוד בהם הסיכון יחסית נמוך. עם זאת, הביטוח תקף על כל סוג של עבודה.

בנוסף לכך, הביטוח תקף על כל היקף עבודה באשר היא. לכן, גם אם מדובר על עבודת בנייה של 160 שעות בחודש וגם אם מדובר על עבודת ניקיון של שעתיים בשבוע, על המעסיק לספק עבור העובד או העובדת ביטוח הולם.

מה נכלל בביטוח עובדים זרים?

כמו ביטוח תיירים, המטיילים בעולם הרחב, גם ביטוח לעובדים זרים מספק ביטוח רפואי שיעניק את הטיפול ההולם במידת הצורך. ביטוח זה כולל בין היתר הוצאות רפואיות כאשר העובד מובהל לחדר המיון עקב פציעה, הוצאות רפואיות עקב ניתוחים ואשפוז במידת הצורך, והוצאות רפואיות בתקופת ההחלמה של העובד.

לרוב, ביטוח עובדים זרים כולל בדיקות למיניהן כמו צילומי רנטגן, אולטרא סאונד, א.ק.ג ובדיקות מעבדה. כמו כן, הביטוח כולל גיבוס ואמצעי קיבוע במקרים של פציעות וחבלות, טיפולי שיניים, ביקורי רופא ורכישת תרופות.

ישנם ביטוחים לעובדים זרים שאף כוללים את הבדיקות וההוצאות הנדרשות כאשר עובדת נכנסת להיריון. הביטוח אף מכסה העברת גופות לארץ המוצא של המנוחים או החזרת העובד אל מולדתו במידה ואין הוא יכול לבצע עוד את העבודה מבחינה גופנית או נפשית.

הליכי הוצאת הביטוח

כמו ביטוחים רפואיים אחרים, יש להוציא את הביטוח לעובדים הזרים בחברות הביטוח המתמחות בכך. בעת קביעת פוליסת הביטוח, יש להחליט אילו פרמטרים הם החשובים לכם ביותר. יש לזכור, כי ככל שלעובד יהיה ביטוח מקיף יותר, הוא יוכל להחלים בצורה איכותית יותר, אם מצב כזה יקרה, ולחזור לעבודה במהרה.

את פוליסת ביטוח לעובד זר יש להעביר לעובד בשפת האם שלו או בשפה שהוא מבין ושולט בה. אסור לחלוטין להחתים עובד על ביטוח שאין הוא יכול להבינו ואין הוא מודע על מה הוא חותם. יש לזכור - הוצאת ביטוח עובדים זרים היא הכרחית, מעסיק שלא מבטח את עובדיו עובר על החוק.

למידע נוסף על ביטוח עובדים זרים יש להקליק על הקישורים בתוכן המאמר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131070 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131435 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155093 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143373 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148186 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica