חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשירת שיער? אולי חסר לך ברזל

מאת: אסף שמעוןנשירת שיער22/08/2012865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי המרקחת כיום מציעים לנו הרבה יותר מאשר תרופות מרשם של קופות החולים. בתי המרקחת עברו עם הזמן אדפטציה לתרבות הקמעונאית כפי שאנחנו רגילים אליה כיום ובחרו בחכמה לשלב מוצרים נוספים המאפשרים לצרכן נוחות מקסימלית בעת ההצטיידות.

מלבד מוצרי הספא, הקוסמטיקה והטיפוח משלבים בתי המרקחת מוצרי בריאות כגון תוספי מזון, ויטמינים ומינרלים המגיעים בקפסולות, אבקות או נוזלים ואינן דורשות מרשם רפואי. אנשי בית המרקחת מכירים היטב את המוצרים הללו וביכולתם להציע ולייעץ ללקוח לגבי תכשיר שיתאים לבעיה אותה הוא מעלה.

בין התכשירים הללו מופיעים גם מינוקסי 5 וברזל פלוס פמינה, שניהם דוגמאות טובות מאד לתוספות הייחודיות שמציע בית המרקחת כשירות לצרכן.

מינוקסי 5

תכשיר ייחודי הזוכה לשבחים וביקורות טובות סביב העולם כתוצאה מכך שפעולות מרכיביו הפעילים מניבות תוצאות חיוביות. מינוקסי 5 מתאים בעיקר לגברים (אך תכשיר דומה ישנו גם לנשים) הסובלים מהתקרחות.

כידוע בעיית ההתקרחות הינה בעיה קשה הגורמת לגברים רבים לחוש סבל רב. יש שמשלימים עם אובדן השיער ויש שלנצח יאבקו בתופעה ויעשו הכל על מנת לבלום את השיער שלהם מלסגת. עבור אלו המבקשים לנסות ולהציל את ההתקרחות מומלץ להתחיל ולהשתמש במינוקסי 5. התכשיר מיועד למריחה על הקרקפת ובעזרת הרכיבים הפעילים המצויים בו לעורר את כלי הדם לגרות את זקיקי השיער ולגרום לצמיחה מחודשת.

התכשיר פשוט ונוח לשימוש, אינו דורש ידע קודם או טיפול ייחודי ואינו פוגעני. התכשיר אינו מתאים לבעלי קרקפת רגישה או פצועה.

ברזל פלוס פמינה

התכשיר השני עליו נספר הוא הברזל פלוס פמינה, שכידוע מיועד לנשים. הברזל פלוס פמינה נחשב לתכשיר ברזל קל לעיכול שאינו גורם לתופעות כמו עצירות, כאבי בטן וכדומה. בזכות חומצות האמינו המשולבות בכמוסות ניתן ליטול את הברזל יחד עם האוכל וליהנות משיפור משמעותי באחוזי הברזל בגוף יחד עם היעדרם המוחלט של תופעות הלוואי.

כמובן שבכל תכשיר מכל סוג מוטב להתייעץ קודם עם אנשי מקצוע ורצוי גם עם רופא המשפחה. בעיקר כאשר המבקשים להשתמש בתכשיר הנם ילדים, קשישים, נשים בהריון או חולים הסובלים ממחלות כרוניות ונוטלים כדורים באופן קבוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181614 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica