חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג חברות ברשת האינטרנט

מאת: אסף שמעוןמיתוג אישי 11/09/20123836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשת האינטרנט משמשת כפלטפורמה חיונית לשיווק, גיוס לקוחות חדשים ופיתוח תדמיתי. שירותי מיתוג אינטרנט מלווים את בעלי העסקים בצעדיהם הראשונים בתחום, מציגים את אפשרויות השיווק והקידום העסקי וממליצים כיצד אפשר יהיה להשיג תוצאות מקסימליות.

מיתוג אינטרנט מתבצע בעזרת אתרים, פרופילים ברשתות חברתיות, פעילות בפורומים וכתיבת בלוגים ומאמרים מקצועיים. כל פיסת מידע שמתפרסמת תחת שמו של העסק או בעליו משמעותית לתהליך המיתוג.

מיתוג אינטרנט יעיל מתחיל בהגדרת הרעיון המרכזי, התדמית המבוקשת ותכונות בלעדיות. בהתאם לכך, מיתוג חברות יתמקד ביתרונות של המוצר והחברה על פני המתחרים.

עצם היכולת לגעת ולהתכוונן נכון אל הצורך האמיתי של הלקוח ולהעביר דרך פלטפורמות שונות מסרים (כלויים וגם סמויים) היא המיומנות האמיתית המכונה גם הפסיכולוגיה השיווקית. חשוב לציין כי מיתוג החברה משקף את תדמיתה, תהליך מיתוג חברות מקצועי מעיד על ארגון יציב, חדשני ופעיל.

מיתוג חברות ברשת האינטרנט

תהליך המיתוג ברשת האינטרנט מורכב מ-4 שלבים עיקריים : מחקר שוק, בניית תכנית פעולה, עיצוב הקונספט והקמתו, הטמעת המותג החדש והפצתו.

הקפדה על רמה מקצועית גבוה בכל אחד מהשלבים תעניק לתהליך כולו יסודות יציבים ומבוססים. אתר אינטרנט ממותג או דף אוהדים פעיל ברשת החברתית מהווים נכס לכל דבר. יש להדגיש כי מדובר בתהליך הדרגתי, את הצעדים שמצליחים להביא תוצאות טובות ממשיכים לבצע, את הפעולות הפחות מוצלחות מפסיקים. העבודה מתבצעת בצורת ניסוי וטעייה עד לאיתור האמצעי הטוב ביותר למיתוג, קידום ושיווק בית העסק.

מיתוג אינטרנט, למי הוא מתאים וכמה זה עתיד לעלות

התשובה לשאלת ההתאמה היא כמובן אחידה, המיתוג באינטרנט מתאים לכולם, לכל חברה ולכל אתר בכל נושא כמובן. אין כיום בשוק מוצר שאינו זקוק לחיזוק חיובי מצד הרשת המקוונת אפילו המותגים החזקים בעולם כמו קוקה קולה, נייקי או חברות ענק אחרות למשל, מחזיקות באתרי אינטרנט מתקדמים ומבצעים פעולות מיתוג שונות ומגוונות על מנת להישאר בתודעתו של הלקוח.

שאלת העלות היא שאלת אין סוף, ניתן להשקיע סכום קטן יחסית או סכום עצום בכל פעולת קידום או מיתוג אינטרנט. הפרמטרין הם שמשתנים על פי הצרכים והתקציב המוקדש לכך כמובן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211528 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152615 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152372 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142891 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142835 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146824 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147001 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica