חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ראש פינה - צימרים, אטרקציות ונופש!

מאת: seowebנופש ותיירות18/10/20099408 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראש פינה מושבה ציורית השוכנת בגליל העליון על מורדות הר כנען, היא פנינה תיירותית המספקת חופשה חלומית. המושבה משקיפה על הגולן ועמק החולה, קרובה לעיר צפת וסמוכה לחצור הגלילית.

באזור ראש פינה שלל אטרקציות: קייקים על הדן ובחצבני, רפטינג בירדן, טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים, צוק מנרה, מוזיאון קצרין העתיקה, אגמון החולה, יקבים, יער איילים במושב אודם, מסעדות, ברים ואפילו סינמטק המציע סרטי איכות ופסטיבלי קולנוע מהנים.

זאת ועוד, אחת לשנה מתקיים במושבה פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה, אליו נוהרים כל המי ומי של ענף התקשורת והטלוויזיה בישראל, ובמהלכו נערכים פנלים (מושבים) והרצאות שעניינם 'המדיה'.

האירוע מתקיים לרוב בחודש נובמבר ומזמן לאזור מבקרים רבים אשר תרים אחר מקום לינה הגון.

למטיבי הלכת מוצעים מסלולי טיול בסביבת המושבה: סיור בשכונה העתיקה בין בתים ששוקמו ושוחזרו, גלריות וחצרות בני מאה שנים ויותר.

באחת החצרות מוצגת דרך קבע תערוכה של כלי הראשונים: כרכרה, מחרשה, כדים ושאר אביזרי יומיום; בבתים אחדים נפתחו גלריות לאמנות, ובאחרים - בית קפה או מסעדה. השיטוט ברחובות המרוצפים אבן נעים ויפה. מסלול מעט יותר מאתגר אך עדיין בגדר טיול לכל המשפחה הוא סיור מעגלי שאורכו שלושה קילומטרים, המתחיל במצודת משטרה מימי המנדט הבריטי, עובר בחניון אלות אטלנטיות ומסתיים בשרידים הלניסטיים מרשימים.

אם בספא מפנק חשקה נפשכם שימו פעמיכם ליער אמירים, מלון אמירי הגליל, וילה גליליי או שרי קלו (בראש פינה) ותיהנו מטיפולים מרגיעים ומשובבי נפש.

כעת, לאחר ששוכנעתם כי ראש פינה היא מחוז חפצכם, הרשו לנו להמליץ על צימר קסום, מפנק ובייתי, הוא צימר צמרת.

צימר צמרת אשר לבית משפחת מרום, מבטיח אירוח כפרי ומיוחד בחיק הטבע. לרשות המבקרים שתי חידות אירוח השוכנות בין עצי גן ובוסתן. יחידות האירוח מאכלסות עד שש נפשות (כל אחת), וכוללות חדר שינה, מטבחון מאובזר, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, חדר הסבה המתאים גם ללינה, שירותים צמודים (הכוללים גם אמבטיה).

בחצר הצימר פינת ברביקיו,  ערסל, שולחן פינג- פונג ופינות ישיבה. המקום מתאים לציבור הדתי - לשומרי שבת וכשרות אפשרות לשהייה בסוף השבוע עד צאת השבת. שימו לב, מותרת הכנסת בעלי-חיים לצימר; העישון בצימר אסור.

כחלק מן האירוח במתחם צימר צמרת תיהנו מארוחת בוקר כפרית.

לנוחיות האורחים בצד הצימר ניתן למצוא בית כנסת, מינימרקט, וגן שעשועים. 

המארחים ממליצים על ביקור בגלריית אומנות הנמצאת בקרבת מקום, וכן על טיול בגן הבארון העתיק - שבילי הגן המוליכים לבתי הראשונים ובתי הפקידות מזמנים חוויה אוטנטית מיוחדת במינה. ניתן למצוא עוד המלצות על צימרים בצפון - בעיקר בסביבות העיר ראש פינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018515 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101740 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153203 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128407 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129709 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128901 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128708 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128754 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210457 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica