חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למקצוע העתיק בעולם יש שם חדש

מאת: דניאל seoאיפור כלה14/10/20127992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למקצוע העתיק בעולם יש שם חדש- נערות ליווי

זנות, הוא המקצוע העתיק ביותר בעולם, ההיסטוריה והתנ"ך מלאים בסיפורים המוכיחים את העובדה הזאת. התופעה הגוברת של נערות ליווי בארץ, באה כתוצאה מבעיות כלכליות, דימוי עצמי נמוך, התמכרות לסמים ועוד. עם התגברות הבעיות הכלכליות בארץ ובעולם, תופעה זו גדלה, אנשים לעולם לא יפסיקו לאכול ולעולם לא יפסיקו לקיים יחסי מין... כך, שזהו מקצוע בטוח ולא משנה מה הוא המצב הכלכלי.

ישנן מחלות שאין מהן מנוס!

בעידן האיידס, רוב הגברים השתמשו בקונדומים, אך לאחרונה, התגלתה מחלה מפתיעה שמעוררת דאגה, קוראים לה "ספיד איידס"  זהו סוג של איידס העובר אפילו דרך הקונדומים, כך שאם תשתמשו בקונדומים או לא תשתמשו, זה כבר היינו אך...! גברים אינם יכולים להתאפק על מנת לא להיפגש עם נערות ליווי הפיתוי הוא גדול, והן נמצאות בכל פינה, העיתון מוצף בפרסומות מיניות  ותמונות המפתות כל גבר, מחקר מראה כי רוב הגברים הנשואים, נפגשים עם נערות ליווי וזה בגלל חסך פסיכולוגי כמו היעדר חום ואהבה מהאישה,  חיי נישואין שגרתיים ובנאליים או חסך מיני.

לכל נערת ליווי יש את הסיפור שלה

אל לנו לשכוח, כי נערות ליווי הן נערות ונשים מהשורה שנקלעו לבעיות כלכליות, חלקן הן אימהות לילדים המנסות להביא לילדיהן אוכל הביתה ולתמוך בהם. יש נערות ליווי כמו מורות או סטודנטיות שמשכורתן וכלכלתן אינן מספיקות להן למחייה היום יומית. לפעמים ייתכנו יחסים מיוחדים בין "לקוח קבוע" לנערת ליווי עד כי נערת החיווי תהפוך להיות ידידה קרובה של אותו הלקוח, והוא רואה בה כמין פסיכולוגית שאצלה הוא יכול לשפוך את ליבו בפניה ואף ליהנות מיחסי מין מספקים.

למה בדיוק משמשת נערת ליווי?

בחו"ל ישנו שירות הנקרא "שירותי ליווי" , שירות זה נועד בעצם לאנשי עסקים המעוניינים באישה נאה שאף דוברת שפות לליווי לארוחה עסקית כך, שאיש העסקים המארח, יוכל להתהדר באישה יפה, לאחר הארוחה, ייתכן כי יזמין אותה לחדרו או שאולי יעניק אותה כ"מתנה" לאיש העסקים האורח. שירות זה ולה כסף רב, ולא כל אחת יכולה להיות מספיק נשית ואינטליגנטית על מנת לעבוד בתפקיד זה.

 



תגיות המאמר: נערות ליווי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152223 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144418 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144336 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146772 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137788 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131639 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127782 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica