חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג אינטרנטי: הדרך הקלה להגדיל מכירות

מאת: אסף שמעוןמיתוג אישי 20/11/20126671 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום, בעידן המחשבים והטכנולוגיה הפכה פעולת המיתוג באינטרנט לעסקים פעולת חובה. עסקים בכל סדר גודל ובכל תחום מנתבים וממקדים את תקציב הפרסום והשיווק שלהם במיתוג באינטרנט המתבצע באופן שונה במהותו מפעולות מיתוג אחרות מחוץ לרשת.

לקוחות וירטואליים – מוצרים אמיתיים

קהל הלקוחות של אתר האינטרנט שלכם הוא קהל ווירטואלי, משמע, הוא אינו פוקד את החנות שלכם באופן פיזי אלא גולש אליו באמצעות רשת האינטרנט, אך המוצרים הנמכרים בו הם אמיתיים לחלוטין. חווית הגלישה של הלקוח שונה מחווית שופינג בחנות, גם הרכישה אינה דומה. כאשר מרכיבים תוכנית מיתוג באינטרנט לעסק בוחרים באמצעים שונים על מנת להעניק לגולש, הוא קהל היעד, חווית קנייה ווירטואלית.

הדגש במיתוג חוויה זו מכוון כולו אל האתר: שדרוג המראה הוויזואלי שלו, בחירת מילים נכונה בכל דף בו מופיע טקסט כלשהו המפנה אל המוצר או אל שירות המוענק באתר, וכן הלאה תוך שימת לב לכל הפרטים.

לוחות מודעות ווירטואליים

המיתוג באינטרנט אינו נועד לעולם החיצוני בו פעולות מיתוג כוללות פרסומות בטלוויזיה או שלטי חוצות ברחבי העיר, מדבקות לרכב או סלוגנים מפוצצים ברדיו. המיתוג באינטרנט נוגע בגולשים בדרכים אחרות, מלבד העיצוב והדגש על כל עמוד באתר הבית אותם הזכרנו קודם מתווספים כוחות נוספים, למשל מיתוג באמצעות הרשתות החברתיות, פורומים בהם מתקהלים גולשים רבים, פרסומים ווירטואלים באתרים שונים ועוד.

כל אחד מן האמצעים הללו עומד לרשות אנשי המיתוג באופן זמין וישיר, בכל אחד מהם מאות אלפי גולשים בהם גם קהל יעד מגוון ובו לקוחות פוטנציאליים שניתן לאתר ולמשוך אל האתר. שם של מוצר או של אתר המופיע בכל האמצעים הללו באופן חכם ומקצועי, על פי תוכנית אסטרטגית למיתוג באינטרנט מביא לתוצאות.

הגדלת מכירות באינטרנט

כל בית עסק המבקש לבצע הגדלת מכירות באינטרנט חייב לדעת כי ללא תוכנית קידום ומיתוג מקצועית קשה ביותר להשיג תוצאות. פעולות מיתוג אולי נדמות אגרסיביות משהו אך הן לרוב מחושבות מאד, מדודות ונעשות בהתאם לרוח השוק, למוצר, לקהל הלקוחות ולפרמטרים נוספים אותם מכירים היטב אנשי המקצוע ולוקחים אותם בחשבון.

לעומת זאת, באמצעות קידום נכון (הכולל את כל התותחים הכבדים לרבות: מאמרים, באנרים, פרסומים חיצוניים ופנימיים, פורומים, טיזרים, גימיקים ועוד) המתבצע על ידי חברה מקצועית לקידום אתרים ניתן להשיג תוצאות מדהימות ולהביא להגדלת המכירות באינטרנט בצורה משמעותית.

ההשקעה בקידום באמצעות מיתוג אינטרנט נכון משתלמת ביותר, בעיקר עבור מי שמעוניין להפוך את אתר הבית של בית העסק שלו לאחד האמצעים העיקריים למכירה עבור לקוחותיו. תוכנית מיתוג באינטרנט הנפרשת על פני תקופה ארוכה ומלווה את המוצר והאתר באופן קבוע מבטיחה תוצאות טובות ושדרוג מהותי למהות האתר וגם להגדלת היקף המכירות. חשוב לציין כי לרוב משפיעה הצלחת האתר גם על בית העסק שמחוץ לרשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131472 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131375 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131474 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131305 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131072 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121099 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210785 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211536 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152623 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152379 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142899 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142842 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146829 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147021 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica