חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מכונות כביסה וריקודים

מאת: דניאל seoבישול ואפיה24/11/2012906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המתופפים בעיר יצאו במחאה נגד חברת "בוש" משום שהיא הראשונה שקראה לתוף המכונה בשמו הזה. הם טענו שיש בכך לעג לכלי הנגינה ויש לקרוא לתוף של מכונות הכביסה בשם דוד. "דוד הוא ענין שמתאים לפולניות ולנשים, כמו כביסה, כמו מיחם או בוילר ולעומתו, תוף הוא צעיר, נמרץ מחזק לבבות ואינו מסתובב כמו מטומטם."

בחדשות הערב ערכו ראיון עם מתופף צעיר מלהקה מקומית, אחת מאלו שתמכו במחאה. "הם צודקים" טען "באנגלית תוף הוא כלי נגינה וגם חבית של יין וזה כן מתאים, כמו ששיער ארוך מתאים למתופף כך גם חבית ויסקי מסתדרת נהדר עם הדימוי אבל דוד?"

כה הקשיב לו המראיין ולא הוסיף לשאלו.

בהפסקת הפרסומות ניגשה אישה מבוגרת אל במת הראיונות וביקשה את המיקרופון "תקשיב לי טוב איש צעיר" פנתה אל נציג המתופפים "אני אגיד לך משהו על מכונות כביסה" הבחור לא ציפה לזה ומיד התנצל "אין לי שום דבר נגד מכונות כביסה, אני רק לא רוצה שהדוד שלה יקבל שם של תוף."

"אמרת שהוא צעיר, נמרץ ומחזק לבבות, נכון?"

"בהחלט."

"ובכן, יקירי, מכונות כביסה מחזיקות מעמד חמש עשרה שנים כך שהן צעירות כל חייהן, מכונות כביסה מחזקות את הלבבות של הנשים העובדות ולגבי המרץ, אני לא מכירה הרבה מכשירים שיכולים להגיע לאלף סל"ד בלי להישבר.

מכונות כביסה הן המשענת העיקרית לתעסוקת נשים, ולמרות שתמיד אמרו שזו הגלולה הרי מסתבר שבלי מכונות כביסה נשים לא היו יכולות לצאת לעבודה" כאן התרומם קולה והיא נופפה באצבע מאיימת "ובזכות מכונות הכביסה אשתך תוכל לפרנס אותך כשאתה תנגן, כשאתה תשב כמו דוד נפוח בסטודיו שלך ותנגן". הסתובבה, הניחה את המיקרופון וירדה מן הבמה. "אה! ועוד משהו" אמרה פתאום "אמרת שהתף לא מסתובב כמו מטומטם אבל ראיתי אותך קודם רוקד ואם זה סיבוב אינטליגנטי אז אני מעדיפה טמטום של מכונות כביסה".

העורך הטכני הביט מרותק ולא העביר את המצלמות אל הפרסומות. הוא פוטר למחרת וניגש ללמוד טכנאות של מכונות כביסה.

 



תגיות המאמר: מכונות כביסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196071 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161437 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161886 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183890 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183263 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174489 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164063 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152643 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151990 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142159 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica