חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחשוב רזה

מאת: דיאנה בן צביתזונה09/12/20121188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה פעמים אני נתקלת בנשים ובמיוחד נשים צעירות שאחת המטרות החשובות ביותר בחייהן זה לרדת במשקל, להיות רזות וחטובוץ. וזה נכון, כולנו רוצות להיראות טוב, כולנו רוצות להיות רזות וחטובות, ללבוש בגדים צמודים וסקסיים, להסתכל במראה ולא לבקר את עצמנו, לאהוב את מה שאנחנו רואות.

אבל כשאני שואלת את השאלה "מה את עושה או מה צריך לעשות כדי להגיע למטרה שלך" - התשובה היא חד משמעית דומה כמעט לכל אחת ואחת מהן -לסתום את הפה! ואז הן מתחילות להתלונן כמה זה קשה כל הזמן להיות במלחמה עם האוכל, עם המקרר, לספור קלויות כל פעם שהן מכניסות משהו לפה, ולפעמים זה גם לא כל כך פשוט לעמוד מול הפיתוים. וכשהפיתוי יותר חזק מהן, אז מתחילה מלחמה חדשה עם עצמן - רגשות אשם - למה אכלתי חתיכת עוגה זו? והפיתרון - לסתום את הפה ולהרעיב את עצמן.

זה כל כך מתסכל והאמת, אני אישית, לא מתארת לעצמי איך מאפשר לחיות כך. זה נכון, יש סוג של אמת בביטוי - לסתום את הפה אבל מצד שני זהו דבר גם מאוד כללי ולא מוגדר. כי אם נסתום את הפה לגמרי ונפסיק לגמרי לאכול, האם נוכל לתפקד? ברור שלא! אם לא ניתן לגוף שלנו את כל המרכיבים שחיוניים עבורו, לא נוכל לבצע את הפעולות היום יומיות בצורה יעילה וטובה!

אז "לסתום את הפה" זה לא אומר להפסיק לאכול, מה שרוב רובן של נשים עושות אלא להפסיק לאכול מאכלים שאינם מוסיפים כלל לאנרגיה שלנו, לבריאות שלנו, לגוף שלנו, מאכלים שמשמינים ואינם תורמים כלל שום ערך תזונתי לגוף. הרי מה זה אוכל? כמו שאוטו צריך לתדלק כי הוא לא יוכל לנסוע ללא דלק, כנ"ל גם הגוף שלנו - אוכל זה הדקל לגוף, האנרגיה. אבל הכל תלוי בסוג של דלק.

לכל מה שקשור לדיאטות ולסתום את הפה, יש לי רק דבר אחד לומר - זה פשוט לא עובד ולא יעבוד! כי דיאטה זו מילה קשה עבור המוח שלנו, מילה של מחסור, של טראומה, של תסכול, של וויתור על מה שאנחנו אוהבים. אני מאמינה שהכל מתחיל במוח ונגמר במוח. אנשים שיש להם בעיות של משקל ודימוי עצמי נמוך כתוצאה מכך, חייבים לטפל קודם כלבמוח שלהם על מנת להגיע למשקל אידיאלי ולגוף הרצוי.

לכן, הייתי מחליפה את המשפט "לסתום את הפה" בצמד מילים פשוט ומועיל - לחשוב רזה.

הכל מתחיל במוח שלנו ונגמר במוח שלנו, כנ"ל גם כל הנושא של אוכל וכל מה שקשור לאוכל. לא מעט פעמים גם ציינתי את המשמעות של מילים והשפעתן של מילים על המוח שלנו. שימוש במילים - לסתום את הפה - מתקשר באופן אסוציאטיבי לכאב מאוד גדול במוח שלנו, וכל אדם על פני כדור הארץ רוצה למנוע כאב ולקבל כמה שיותר עונג. ובטח תסכימי איתי שאוכל זה אחד התענוגות הגדולים ביותר של החיים.

אם נשנה את המשפט "לסתום את הפה" בביטוי - "לחשוב רזה" - אוטומטית המוח שלנו מתחיל לחבר את החוויה לעונג כי אנחנו רוצות להיות רזות וזו מטרה אולטימטיבית שלנו. אז דבר ראשון, נאמץ צמד מילים זה כל פעם שנחשוב על ירידה במשקל.

אבל מאחורי מילים אלו - לחשוב רזה - ישנו תהליך עלינו לעבור כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולטווח ארוך - להיראות טוב, לקבל את הגוף שאנחנו רוצות ולהגיע למשקל הרצוי. וכמו שכבר אמרתי, התהליך הזה מתחיל קודם כל במוח שלנו ובקבלת החלטה חד משמעית מוחלטת להתחיל לחשוב רזה.

ועכשיו, בואי נגדיר למה הכוונה ב"לחשוב רזה", כיצד מוח שלנו מקבל את זה, ומה עלינו לשנות כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

ישנן 5 נקודות מרכזיות:

1.      אורח חיים

2.      מילים

3.      דימוי עצמי או הרגלי חשיבה

4.      מיקוד

5.      שאלות שאנחנו שואלות את עצמנו בזמן של אוכל

מכיוון שמדובר בתהליך וכל נקודה שציינתי היא חשובה וקריטית, זה היה לוקח עשרות דפים ואולי יותר כי להסביר בצורה תיאורטית איך זה עובד. במקום זה, אני רוצה להזמין אותך למפגש מיוחד של 3 שעות איתי ועם אישה מדהימה בשם פלורה שעשתה שינוי טוטאלי בחיים שלה בדרך זו בדיוק - בדרך חשיבה של "לחשוב רזה". קראנו למפגש  - לחשוב רזה, ליצור דימוי עצמי מנצח!

אני מבטיחה שהמפגש הזה הולך לשנות אחת ולתמיד את הראיה שלך לגבי דיאטה, לגבי המשקל שלך והשינוי האמיתי הפנימי שיתחיל כתוצאה מהמפגש ישפיע באופן ברור על השינוי החיצוני.

מתי מתקיים המפגש? איפה? כמה הוא עולה? כמה שאלות עולות לך בראש עכשיו. בדף הבא תוכלי למצוא את כל הפרטים. אל תחשבי אפילו פעמים כי ההשקעה כל כך סמלית לעומת הערך הרב שאת הולכת לקבל.

http://www.dianabenzvi.com/landing/think-thin-creating-the-winning-identit

בינתיים, מזמינה אותך גם לשתף את המאמר לחברים, מכרים, כל מי שיכול לקבל ערך מהמפגש. אז ניפגש!

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151462 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151393 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151761 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151511 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141845 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186904 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187349 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173323 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173513 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143986 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143955 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144509 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica