חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת ביטוחי משכנתא באינטרנט - שינוי תפיסה

מאת: wobiביטוח משכנתא09/12/2012813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שרוכש דירה, נתקל בתהליך הבירוקרטי הזה. ראשית, כמעט תמיד, נדרש לבקש את הלוואת המשכנתא מהבנק. לאחר מכן, על מנת שזו תאושר בכלל, יש גם לרכוש ביטוח משכנתא מתאים, שמכסה את המוסד הפיננסי מפני מצב של חוסר תשלומים מצידו של הלקוח. מה שרבים לא יודעים הוא שניתן להפוך את ההליך לפשוט הרבה יותר באמצעות האינטרנט.

חשיבותו של ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא, אם כן, הוא אחד החשובים ביותר שאדם רוכש בחייו, פשוט מכיוון שלא ניתן בלעדיו. מטרתה העיקרית של הפוליסה היא אחת: להבטיח כי כספי המשכנתא יגיעו למוסד הפיננסי שהעניק את המשכנתא בכל מקרה, גם אם נסיבות שונות מביאות לכך שהמלווה לא יכול לעשות זאת בפועל.

כאן נכנסים לתמונה הרכיבים השונים, המאפיינים כל פוליסה מסוג זה. ביטוח חיים נוגע למצבו הרפואי של הלווה. על פיו, הרי שבמקרה של פטירה שלו, חלילה, חברת הביטוח היא שתעניק את יתרת התשלומים למוסד הפיננסי. ביטוח מבנה, הרכיב השני, מתייחס כבר לנזקים הנגרמים לנכס המדובר עצמו. לכן, יש להכיר את התחום לפני שפונים לשלב הבא, שיאפשר כבר לבחור בהצעות הביטוח המשתלמות הרבה יותר.

השלב המרכזי: השוואת מחירים

לא קשה לחשוב על חברות ביטוח אשר מציעות ביטוח משכנתא. למעשה, זה יהיה חלק מרכזי בפעילות של כל חברה הפועלת בתחום. הדבר מגדיל את אפשרויות הבחירה עבור המבוטח העתידי, אך גם מציב אותו בפני "בעיה" שאינה פשוטה כלל: באיזו הצעה לבחור? כיצד יודעים מהי הפוליסה המשתלמת ביותר עבורו?

על מנת לענות על שאלות אלה, עומד כלי חשוב במיוחד עבור כל רוכש, והוא השוואת ביטוחי משכנתא. זוהי מהפיכה של ממש, ומגמה שמתגברת ככל שהשנים עוברות, בעיקר בזכות האינטרנט. כל חברה הרי מציגה לראווה את ההצעות השונות שלה באתר הבית המקוון. מנגנון ההשוואה למעשה מאפשר לבחון את הנתונים של החברות השונות, ובהתאם למאפייני הפוליסה הרצויים שמקליד המחפש להציג לו תמונת מצב אובייקטיבית, ככל האפשר, של השוק.

היתרונות של ההשוואה

כשזה נוגע לפוליסת ביטוח משכנתא, יש שמזלזלים בחשיבותה של ההשוואה. אחרי הכול, ממילא מדובר כאן פריט חובה, והבנק בוודאי יוכל להמליץ על חברה שעימה הוא נמצא בקשרים ענפים, ושדרכה הוא מעדיף שיבצעו את הביטוח. האמנם? העובדה היא שעקב פערי המחירים הגדולים המאפיינים את השוק כיום, וקלות ביצוע ההשוואה בעידן האינטרנט, פשוט בלתי אפשרי לוותר עליה.

השוואת ביטוח משכנתא באינטרנט מאפשרת, אם כן, להתכוון לעבר ההצעה הטובה ביותר. יתרון חשוב נוסף שלה הוא שיפור הבנת שדה המשחק המדובר, אשר מאפשר גם לנהל משא ומתן עם חברות הביטוח השונות. במילים אחרות: אפשר "לעמת" את החברה שדרכה מעוניינים לרכוש את הביטוח עם ההצעות האחרות- ולקוות שהיא תתגמש לכיוון הזה.

הליך הרכישה: באינטרנט או בטלפון?

עם כל הכבוד להשוואת המחירים, עדיין נותר גם לאחריה לבצע לא מעט פעולות. כך, גם אם שמים לב לפרטי ההצעה באתר האינטרנט, לא פעם מתברר כי ההצעה של נציגי החברה, לאחר שהלקוח כבר פונה אליה, שונה לחלוטין. המשא ומתן מתחיל למעשה מחדש, הדקות עוברות להן, וההשוואה עצמה הופכת ליעילה הרבה פחות.

בדיוק לצורך זה, קיימים כיום מספר אתרי השוואת מחירים עם "טוויסט". והתפנית הזו היא היכולת לבצע רכישה של ביטוח משכנתא באמצעות האתר המשווה, כלומר, בלי שנדרש ליצור קשר עם אנשי כל אחת מהחברות. בדרך זו נחסכים זמן ומאמצים רבים, והשקיפות בולטת לכול: מה שרואים מול העיניים הוא מה שמקבלים, בלי אותיות קטנות, בלי הסתייגויות ובלי ניסיונות של סוכן המכירות הממולח לייקר את ההצעה.

Wobi - השוואת מחירי ביטוח משכנתא אונליין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Wobi.co.il - משווים וקונים ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות וביטוח משכנתא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת wobi

מאת: wobiביטוח רכב06/11/131631 צפיות
וותק הנהיגה מתייחס למספר שנות הנהיגה של המבוטח על הכביש, כלומר, מספר השנים שחלפו מרגע הוצאת הרשיון, ועד למועד הנוכחי. קראו כיצד הוא משפיע על הפרמיה.

מאת: wobiביטוח רכב17/09/131824 צפיות
התייחסות מיוחדת בפוליסת ביטוח הרכב מקבלות תמיד נסיבות המקרה - שאלה נפוצה ביותר היא מה קורה כאשר הרכב נגנב, בעוד המפתחות שלו נמצאים במתנע?

מאת: wobiביטוח רכב15/09/131502 צפיות
במאמר זה נדבר על מסלולי ביטוח לרכב שני, ולמדיניות הנהוגה כיום בישראל ביחס לסוגיה מורכבת זו.

מאת: wobiביטוח רכב15/09/131453 צפיות
במאמר זה נתייחס כאן למאפיינים של סעיף הגנה משפטית בביטוח הרכב, ולמרכיב מרכזי מאד בתוכה - סוגיית ההשתפות העצמית. מה בדיוק עומד מאחוריה?

מאת: wobiביטוח משכנתא11/07/132660 צפיות
במאמר זה נתייחס לרכיב מרכזי ביותר בתוך ביטוח המשכנתא, והוא ביטוח מבנה למשכנתא: מה הוא מציע למבוטחים מבחינת טיפול בנזקים לבית?

מאת: wobiביטוח רכב08/07/131656 צפיות
ישנה תורה שלמה שמסבירה את כל החישובים שנעשים לצורך חישוב גובה הפרמיה, וקוראים לה אקטואריה ("תימחור סיכונים"). במאמר הבא נסביר כיצד האקטואריה משפיעה על גובה פרמיית הביטוח המקיף.

מאת: wobiביטוח רכב06/06/131347 צפיות
מה בדיוק עושים עם פוליסת הרכב בעת מכירת הרכב? אנחנו נתייחס כאן לאפשרויות השונות העומדות עבור המוכרים, עם דגש על הקפאת הפוליסה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223048 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162761 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147652 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148038 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138256 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131974 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica