חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

במה יכולים לתרום אימון עסקי או גישור עסקי לעסק שלך

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/20121142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבותו של גישור עסקי

 

אין ספק כי כאשר ישנם סכסוכים בתוך חברה, הדבר יפגע בסופו של דבר בתפקודה. כאשר האווירה לא טובה ויש תחושת מירמור, כעס ומאבקי אגו, העסק למעשה לא פועל כגוף אחד והמוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים נשחקת. גישור עסקי מהווה שיטה אשר כוונתה לעזור לפתור ולמנוע קונפליקטים במקום העבודה וליצור מתודולוגיית עבודה ודיאלוג מועילים. גישור עסקי חשוב בייחוד במקרים בהם חברה מסוימת עוברת שינויים אשר יכולים ליצור התנגדות מצד גורמים שונים, עובדים או מנהלים, וגם בלבול בסמכויות ובשיטת העבודה.

גישור עסקי חשוב גם למנהלים בהתמודדות עם עמיתיהם וגם עם העובדים תחתם.

 

הגישור העסקי מקנה לעובדי החברה מיומנויות כגון ניהול משא ומתן (מה שיכול לשמש אותם גם עם הלקוחות), מיומנויות תקשורת, ניתוח קשיים וקונפליקטים והתמודדות בעזרת פתרונות יצירתיים. הגישור העסקי יכול להגיע כסדנה לעובדי החברה, או גם כקורס למנהלים נבחרים. כאשר הנושאים האישיים והמקצועיים מטופלים, כאשר יש הקשבה ומוכנות לדיאלוג ולשינוי, משתפרת המוטיבציה של עובדי החברה ועניין זה תורם ללא ספק לביצועיהם המקצועיים ולהישגי החברה באופן כללי, מה שתורם גם לעובדים וגם למנהל.

 

אימון עסקי למנהלים, ליזמים ולבעלי עסק

 

אימון עסקי נועד ללוות גם יזמים הנמצאים בשלב שלפני הקמת העסק. מדובר באימון עסקי מסורתי הנועד לעזור לבחון את החזון ודרכים להגיע אליו, בחינת המכשולים האפשריים ודרכי ההתמודדות עמם ובניית מתודולוגיית עבודה תוך הגדרת היעדים. בנוסף לכך, ישנן מכללות המשלבות תכנית זו עם מתן ידע רלוונטי הקשור בעולם העסקים והכלכלה, כולל מכירות וענייני מס.

 

כיום ישנה מודעות גוברת לגורמים האנושיים אשר מניעים את העסק, ולעובדה שאווירה טובה המלווה ביד מנחה יש חשיבות גבוהה להצלחת העסק לטווח ארוך. לא מספיק להיות בעל תואר במנהל עסקים כדי לנהל עסק מצליח. הידע הניתן בסדנאות ובקורסים של אימון עסקי וגישור עסקי יכול להיות חשוב באותה מידה בהבאתכם אל עבר החזון שהגדרתם לעצמכם בתחום המקצועי.

 

 

 



תגיות המאמר: אימון עסקי, גישור עסקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121457 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121425 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121661 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121584 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121444 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121689 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/121137 צפיות
האפשרויות שטומנת בחובה דירת גג בתל אביב.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193610 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163054 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica