חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוק דירות למכירה ברמלה

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/20121456 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איפה הכי כדאי לחפש דירות למכירה

 

כאשר מדברים על אזורי כדאיות לחיפוש דירות למכירה, כדאי מאוד להתייעץ עם איש כלכלה מנוסה וחד. שוק הנדל"ן מושפע, מאציל ומואצל מגורמים ותהליכים רבים, למשל מצב הכלכלה, המצב הפוליטי והמדיני, גורמים סביבתיים, גיאוגרפים ודמוגרפים ועוד. התהליך הבסיסי הוא ידוע: מקום שאיננו מבוקש או מפותח, יוצעו בו דירות למכירה במחירים נמוכים, מהלך אשר ימשוך בהדרגה תושבים מבחוץ, פיתוח מואץ, עלייה בשכר הדירה ולבסוף גם במחירי הדירות. ועדיין, תהליך זה איננו מבודד וקבוע ותמיד יהיה נתון להשפעה מגורמים אחרים, צפויים או בלתי צפויים.

באופן כללי, במהלכו של תהליך זה יווצר מצב בו משקיע חכם אשר יכול לראות "לאן נושבות הרוחות" ידע לקנות דירה במקום הנכון ובזמן הנכון, קרי, קנייה במחיר נמוך לפני עליית ערך הנכס. כל זאת, כמובן, בהתחשב באותם גורמים בלתי צפויים שהזכרנו מקודם). במאמר זה נעסוק למשל בשוק דירות למכירה ברמלה.

 

דירות למכירה ברמלה נמצאות בזינוק

 

הביטו בלוח הדירות למכירה ברמלה. יזמים ידועי שם שזיהו בה את הפוטנציאל הקימו בה דירות מרווחות, בעיצוב יוקרתי, עם פינוקים שבאזורים מבוקשים יותר יכולתם רק לחלום עליהם. כל זאת במחיר זול משמעותית מהערים הגדולות והמבוקשות. פרויקטים אלה מדברים אל ליבם של הישראלים אשר רוצים לחיות באיכות חיים שכזו ולגדל את משפחתם בנוחות וריווחה גם עם משכורות ממוצעות (בעוד הדיבורים על הקושי של מעמד הביניים לקנות דירה נורמלית במרכז הולכים וגוברים).

 

רמלה היא עיר הסטורית הממוקמת במרכז הארץ. עוד בימים עברו שימשה תחנת מעבר חשובה וגם כיום הגישה ממנה אל ערים אחרות בארץ כמו ירושלים ותל אביב היא קלה מאוד, אם בעזרת רכב או באמצעות הרכבת. היא מספקת אפשרויות עבודה מגוונות (בעיר מצוי אזור תעשייתי מפותח) וחיי תרבות ולילה תוססים, אשר שמם יצא למרחוק ביחוד בשנות השמונים, עת הייתה ידועה במועדוניה שמשכו אליה אנשים מכל הארץ. בהיותה עיר עתיקה, יש בה גם מבחר אתרים תיירותיים מעניינים כמו בריכת הקשתות, מסגדים וכנסיות.

 

לאור הדברים הללו, אין להתפלא על עליית קרנן של דירות למכירה ברמלה. כיום, האפשרות למצוא דירות למכירה בסטנדרטים גבוהים למדי מושכת אנשים רבים לערים שונות שבעבר כוכבן הועם.

 

לסיכום, כדאי להתייעץ לפני קניית דירה ולהיות פתוחים להצעות מעניינות כדי לא להיות מקובעים ולהפסיד הזדמנויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121142 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121424 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121661 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121580 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121443 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121689 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/121136 צפיות
האפשרויות שטומנת בחובה דירת גג בתל אביב.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica