חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים לעסקים

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/20121442 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבות בניית אתרים לעסקים

 

"אם אתה לא שם, אתה לא קיים", אומר המשפט המפורסם. פעם כשאמרו את המשפט הזה התייחסו לדפי זהב. כיום ניתן לומר אותו על האינטרנט. אם אין לך נוכחות ברשת, אתה כאילו לא קיים. כשמדובר באנשים פרטיים, כאשר ההנחה הבסיסית היא שאין להם שיגעון גדלות מסוים, לעתים זה דווקא עניין מבורך. רבות נאמר על היעלמות הפרטיות, על חשיפה לא מבוקרת ולא רצונית של פרטים אישיים וכיוצא בזאת. אך כאשר מדובר בחברה או עסק, הימנעות מאינטרנט היא טעות גדולה, אלא אם כן זהו עסק שמעדיף לשמור על אופי משפחתי, על לקוחות קיימים, או על מידע שעובר מפה לאוזן.

 

בניית אתרים לעסקים היא בערך הדבר הראשון שיש לעשות לאחר הקמת העסק או החברה. ישנם חברות קטנות, או אפילו מקומות בילוי אשר יעדיפו לחסוך בעלויות ובזמן ההקמה והתפעול ולכן יחזיקו רק בעמוד פייסבוק. אך אם מדובר על חברה רצינית יותר, בדרך כלל יעדיפו מקימיה לפנות לאנשים המתמחים בבניית אתרים לעסקים. כיום, יש את הפלטפורמות וורדפרס וג'ומלה לדוגמה, אשר הנן פשוטות לתפעול ופתוחות למשתמש וכך כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר. גם חברות המתעסקות בבניית אתרים לעסקים יעדיפו פעמים רבות להשתמש במערכות אלה. הן כמובן יעשו זאת במקצועיות ובמהירות וידעו לנצל את כל היישומים שיש למערכות אלה להציע.

 

כיצד עוזרת בניית אתרים לעסקים?

 

בניית אתרים לעסקים חשובה לא רק מבחינת הימצאות במנועי החיפוש ומתן מידע חיוני. אתרי האינטרנט יכולים לחזק את היחסים עם הלקוחות הקיימים ולמשוך אליהם נוספים, הכל תלוי ביצירתיות ובהשקעה באתר. ניתן להכניס סרטונים, תמונות, לאפשר תגובות, לאפשר השארת פרטים או שליחת שאלות, לשים דוגמאות של העבודות ועוד כהנה וכהנה.

לא לחינם התפתחה בניית אתרים לעסקים למקצוע מכניס בפני עצמו, כאשר כל חברה רוצה להתעלות מעל מתחרותיה וליצור את האתר המזמין והמפתה יותר. אף חברה לא רוצה להראות מיושנת או דלת אמצעים, ואתר האינטרנט שלה הוא לעתים קרובות כרטיס הביקור שלה והרושם הראשוני שמתקבל עליה. גם עם התפתחות מערכות הטמעת וניהול התוכן החינמיות, אין ספק שבניית אתרים לעסקים היא מומחיות שהעולם יזדקק לה עוד הרבה שנים.

 



תגיות המאמר: בניית אתרים לעסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121456 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121142 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121424 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121661 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121580 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121688 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/121136 צפיות
האפשרויות שטומנת בחובה דירת גג בתל אביב.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica