חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירה בתל אביב - מה תעשו בשביל זה

אין ספק שדירה בתל אביב היא חלומם של הרבה זוגות ומשפחות. תל אביב מספקת אפשרויות עבודה רבות וכמובן חיי חברה ותרבות שוקקים. עם זאת, אנשים רבים דווקא יעדיפו להתרחק מן המרכז ולקנות או לשכור דירה במקום שקט יותר וזול יותר. כך, לעתים מהווה נושא זה מוקד לויכוח בתוך המשפחה. זוגות רבים נחצים בינהם כאשר אחד מתעקש על דירה בתל אביב והאחר רואה במעבר מחוץ לעיר יתרון גדול.

במקרים כאלה, כמו במקרים רבים אחרים, יש להקדיש מחשבה רבה לתנאים בתוך אותה המשפחה. לפני הכל, מהו המצב הכלכלי. ישנן משפחות אשר למען ההתעקשות על דירה בתל אביב מוכנות לעשות פשרות רבות באיכות החיים ועניין זה פוגע בטווח הארוך. היכן יכולה משפחה זו לשכור דירה בתל אביב? האם זה רק באחת השכונות שעדיין אינן מומלצות לגדל בהן ילדים? האם זו שכונה שנמצאת מוניציפלית בתחום תל אביב אך למעשה המרחק בינה לבין מרכז העיר רחוק יותר מאשר אחת הערים השכנות? האם יש במקום מוסדות חינוך מספקים?

לעתים קרובות ישנו מצב בו זוג צעיר שנהג להשכיר דירה בתל אביב עומד בפני קניית דירה והרחבת התא המשפחתי. הם נאלצים לעזוב את העיר בגלל התקציב ושינוי זה דורם לעתים לשבר כלשהו ביחסים, שכן כל אורח החיים והתפיסה העצמית משתנים. חיי החברה גם הם משתנים וכעת הזוג מרוכז יותר בעצמו, בתא המשפחתי ובסביבה חדשה. מצב חדש זה יכול או לחזק או להחליש את היחסים, תלוי עד כמה שלמים בני הזוג עם ההחלטה ועם השינוי בחייהם.

לעומתם ישנם זוגות שהעיר היא בנשמתם וחלק בלתי נפרד מהם ובמצב כזה יש לשקול רכישת דירה בתל אביב גם במחיר התפשרות על גודל הדירה ועיצובה, על השכונה, על פינוקים כגון מסעדות ונסיעות לחו"ל. יש לשאול את עצמינו מה סדר העדיפויות, ולא לשכוח שחיי היום יום חשובים לא פחות מחופשות או מרהיט זה או אחר. בסופו של יום, עלינו להיות מרוצים לחזור הביתה מהעבודה או מכל מקום אחר. על הבית להיות מבצרנו אך לא בית הסוהר שלנו. בעוד אנשים מסוימים ירגישו כלואים בדירה קטנה בעיר, עם הרעש והפיח והנוף המשקיף אל חלונם של השכנים – אחרים ירגישו כלואים דווקא במקום רחוק ורגוע, העשוי לסמל עבורם גם את קץ הנעורים והאפשרויות.

על כל זוג ומשפחה לעשות את חשבון הנפש (והשקלים) שלה ולנסות להגיע לאיזון בין רצונותיהם של כולם. דירה בתל אביב היא לעתים סמל, אשר אם מפרקים אותו למרכיביו אפשר לראות שהוא לא כל כך אקוטי, וניתן להגיע למטרות אלה או קרוב אליהן גם כאשר גרים במקום אחר. ואם זהו תנאי בל יעבור – ניתן עדיין למצוא דירות בתל אביב, צריך לחפש היטב ובנחישות ולא לוותר.

מקום המגורים הוא עוד אחד מהנושאים במשפחה עליהם יש לדון בפרוטרוט שכן הוא משפיע על כל מרקם החיים. יש להכין רשימה מפורטת של צרכים, של יתרונות וחסרונות ודרכים אלטרנטיביות שונות להגיע לפתרון שייטיב עם כולם עד כמה שאפשר. כאשר יש הבנה ורצון משותף – תוכלו לראות שאולי המרחק אינו כל כך גדול ואפילו ניתן לגישור בפתרונות יצירתיים.

 



תגיות המאמר: דירה בתל אביב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121456 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121142 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121424 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121661 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121580 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121443 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/121136 צפיות
האפשרויות שטומנת בחובה דירת גג בתל אביב.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213816 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193176 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173577 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163528 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica