חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירת גג בתל אביב

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/20121140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מדברים על דירת גג בתל אביב, לא תמיד זה נשמע זוהר כמו המילה פנטהאוז. אכן, לאחרון יש מוניטין יוקרתי יותר ואולי בצדק מסויים. דירות פנטהאוס ממוקמות בקומה האחרונה של הבניין ואלה הן בדרך כלל דירות רחבות ידיים בעלות מפלס אחד ומרפסות גדולות שהן למעשה שטח הגג של הבניין.

דירת גג בתל אביב גם היא ממוקמת בקומה האחרונה אך שטח הפנים שלה יהיה קטן יותר מאחר ומדובר בשני מפלסים המחוברים בדרך כלל על ידי מדרגות. דירות גג אינן בהכרח דירות פאר, ולכן מחירן לא יהיה יקר כמו הסוג הקודם שהזכרנו (אם כי בהחלט יהיה יותר יקר מדירה רגילה באותו הבניין... אך לא בהכרח מדירה "רגילה" בבניין אחר. הכל כמובן תלוי במיקום, ובדירה עצמה - חדשה או ישנה, משופצת, מספר חדרים וכיוצ"ב.

החיסרון שהזכרנו בפיסקה הקודמת שעשוי להיות לדירת גג בתל אביב - יכול להפוך גם ליתרונה הגדול. שני המפלסים טומנים בחובם אפשרויות רבות. אחת מהן היא בניית יחידת דיור נפרדת. כך, ההורים יכולים לשכן את עצמם בנפרד מהילדים. או הילד המתבגר שמשתוקק למרחב מחייה נפרד, או אחד מהילדים שרוצה לגור עם חברתו ועוד. את יחידת הדיור ניתן גם כמובן להשכיר לדיירי משנה, ואפילו לסגור את כל הגג לכדי דירה גדולה יותר.אפשרות נוספת היא להקים בחלל הזה שטח איחסון אשר תמיד ייצמא שימושי בכל בית.

את היתרונות של הגג עצמו אין צורך לפרט יותר מדי. כולנו אוהבים לשבת באוויר הפתוח ולהשקיף על הרחוב מלמעלה. ניתן לעצב את הגג כך שיהווה פנינה נוספת בתחום הבית: עציצים, מערכות ישיבה רהיטים קטנים ואקססוריז. ניתן להזמין חברים, לערוך ארוחות רומנטיות ואף לקיים ארועים קטנים, מסיבות וכו'.

אם כן, ראינו כי גם אם לפעמים מדובר בבניין ישן או נמוך, עדיין דירת גג בתל אביב יכולה להפוך לדבר מה יקר ערך, ביחוד אם היא ממוקמת בשכונה בעלת מוניטין טוב או כזו שהולכת ומתפתחת עם פוטנציאל לנדל"ן מניב.קחו את זה בחשבון כאשר אתם מחפשים דירה בעיר.

 



תגיות המאמר: דירת גג בתל אביב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121461 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121148 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121429 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121665 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121589 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121449 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121695 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222712 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182600 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica