חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה בנתניה

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/20121663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה כבר מספר שנים שדירות למכירה בנתניה הן נושא חם בקרב סוכני נדל"ן ומתווכי דירות. העיר הצנועה שפעם רק הייתם חולפים על פניה בנסיעה בכביש החוף, בדרך לאיקאה או לאחת מהחברות הגדולות אשר יושבות בגבולותיה – הפכה למקום מגורים מבוקש. למעשה, דירות למכירה בנתניה נחטפות במהירות והקונים הם מגוונים.

מגזרים שונים באוכלוסיה מגלים את נתניה, והם שהופכים את העיר לפסיפס אנושי מעניין. דתיים וחילוניים, עולים חדשים, תושבי חוץ, נתנייתים מושבעים וזוגות צעירים ומשפחות שעייפו מהחיים קשיי היום בתל אביב וחיפשו מקום קרוב בו יוכלו לחיות באיכות חיים גבוהה ומספקת. ואכן עליית המחירים המטורפת בתל אביב, ניתן לומר, עשתה חסד עם שכנתה. אמנם מחירי דירות למכירה בנתניה כיום הולכים ומאמירים, אך הם עדיין נמוכים בהרבה מתל אביב, כאשר משווים את כל הפרמטרים.

נתניה התפתחה מאוד בשנים האחרונות ושינתה את פניה. בעבר היא יכלה להתהדר בעיקר בחופיה היפים ובטיילת המושקעת. כיום מדובר בעיר תוססת, בעלת מוסדות חינוך ברמה גבוהה, בתי עסק, חנויות, מסעדות ובתי קפה משובחים. המרקם המיוחד של העיר הוביל לחיי תרבות מפותחים ומגוונים.

כיום תוכלו למצוא דירות למכירה בנתניה בסטנדרטים מרשימים ביותר. דירות מרווחות, בעיצוב חדיש ובשכונות ירוקות ושקטות.

ישנה עוד סיבה שגורמת לאנשים רבים לחפש אחר דירות למכירה בנתניה. עם התפתחות העיר, ובעיקר התפתחות התיירות ואזורי התעשייה, נתניה מספקת הזדמנויות עבודה רבות ואלטרנטיבה טובה למגורים בתל אביב מהבחינה הזו. כידוע, היא גם נמצאת קרוב מאוד לתל אביב וכך, גם מי שעובד בעיר הגדולה, או אוהב לבלות בה, עדיין יכול להרשות לעצמו לגור בנתניה.

כיום, חברות בנייה רבות מהמרות על העיר וברור כי זליגת התושבים, ובייחוד – הצעירים, מן המרכז, גורמת לבניית עוד ועוד דירות למכירה בנתניה. למעשה, נתניה הפכה לאחד ממוקדי התיירות הידועים בארץ ושמה נודע כבר בארצות שונות כיעד לביקור. אין ספק כי לא נאמרה המילה האחרונה והעיר תמשיך להתפתח ולנסוק, מה שאומר שבקרוב כנראה שגם מחירי דירות למכירה בנתניה ינסקו מעלה. כרגע, ניתן עדיין ליהנות מחלון ההזדמנויות.

 



תגיות המאמר: דירות למכירה בנתניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121460 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121145 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121427 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121588 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121448 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121693 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/121139 צפיות
האפשרויות שטומנת בחובה דירת גג בתל אביב.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222708 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183254 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182597 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica