חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה בחדרה

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/20121427 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מחפשים דירה במרכז הארץ, ובייחוד אם אתם בעלי משפחה, בוודאינתקלתם בקושי לעמוד ביוקר המחיה. יותר ויותר אנשים ומשפחות בוחרות (אונאלצות לבחור) אלטרנטיבה אחרת. אולם לא חייבים להרחיק יותר מדי. ישנן עריםרבות שאולי אינן הראשונות שעולות לתודעה, אך למעשה הן טומנות בחובן יתרונותרבים שיש לתת עליהן את הדעת. ערים רבות שאולי סבלו בעבר ממוניטין שלילי אךעברו תהליך של פיתוח ועם הזמן נוספים להם עוד ועוד תושבים אשר תורמיםלאופי המקום.

אחת מן הערים הללו היא חדרה. עיון בלוח נדלן מגלה שוק תוסס של דירות למכירה בחדרה,ולא בכדי. העיר ההיסטורית שנוסדה ב-1891 הנה בעלת אופי ייחודי. העיר נמצאתלא הרחק מחיפה, ועד לתל אביב מדובר בנסיעה לא ארוכה. אחד מיתרונותיההבולטים הוא מיקומה לחוף הים התיכון. ידוע כי בחדרה ישנם חופים יפהיפייםומועדוני גלישה. מגורים בעיר אשר שוכנת לחופי הים מעניקים ערך מוסף אמתי.

אךחוף הים אינו האופציה היחידה לבילוי של סוף שבוע בחיק המשפחה. ישנם גם יערחדרה ופארק השרון, הנמצא בשכנות לגבעת אולגה. הפארק הוא סיבה נוספת לביקושהעולה של דירות למכירה בחדרה. ניתן למצוא בו מסלולי טיולים ורכיבה עלסוסים ואף במה לאירועים ציבוריים. בנוסף, ניתן למצוא בעיר את מוזאון החאןהמציג את ההתפתחות ההיסטורית, החקלאית והכלכלית של המקום מימי ראשית הישוב.

כאשרסוקרים דירות חדשות למכירה בעיר, ניתן להבחין בפרויקטים נדל"ניים שלהשחקניות הראשיות בשוק הנדל"ן בישראל, אשר בחרו להניח את הקלפים שלהם עלחדרה. ואכן, בחדרה ניתן למצוא דירות מרווחות, בעיצוב יוקרתי, בעלות מרפסותאו גינות, במחירים נמוכים לאין שיעור מן המרכז (ובעיקר תל אביב). מספרהתושבים בחדרה אינו עולה על מאה אלף, ונתון זה עונה לצרכים של אנשים שמצדאחד מחפשים עיר מפותחת ומרכזית, ומצד שני אינם רוצים את העומס, הלחץ ומספרהאנשים הרב שבערים הגדולות. חדרה היא עיר שעדיין ניתן לחוש בה אינטימיותמסוימת ולמצוא בה שכונות ירוקות ושקטות.

מוסדות חינוך טובים(ביניהם בית הספר הדמוקרטי הראשון בארץ), בתי הכנסת המפורסמים (בית הכנסתהגדול, למשל), כפר הנופש של בית החייל – כל אלה ועוד מעניקים לעיר את שמההטוב אשר מושך עוד ועוד אנשים לחפש דירות למכירה בחדרה. מסעדות ובתי קפהרבים שנפתחו עם השנים הפכו את המקום לתוסס יותר, עניין שבוודאי רק ילךויתפתח עם הדעת עוד תושבים חדשים לאזור.

 



תגיות המאמר: דירות למכירה בחדרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121460 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121145 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121664 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121588 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121448 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121693 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאת: יונתן רייסנדל"ן20/09/121139 צפיות
האפשרויות שטומנת בחובה דירת גג בתל אביב.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222708 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183254 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182597 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica