חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכול על בתי ההשקעות

מאת: Michal Cohenהשקעות31/12/2012858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גם אתם עדיין מנהלים את תיקי ההשקעות שלכם דרך סניף הבנק בו מתנהל חשבונכם, ייתכן ואתם משלמים עמלות גבוהות יותר ומקבלים פחות ממה שתוכלו לקבל בבית השקעות מקצועי. כיום, בניגוד לדעה הרווחת הטוענת כי עדיף לרכז את כל הכספים במקום אחד, השקעות דרך בתי השקעות הינן ההשקעות היעילות ביותר עבור כל אדם ויכולות לספק לו תוצאות הרבה יותר טובות.

מקצועיות חסרת פשרות

בתי השקעות מעניקים שירות מקצועי ומקפידים על העסקה של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בלבד. כל אנשי המקצוע המעניקים שירות דרך בתי השקעות הינם אנשים בעלי ידע רב בתחום הפיננסי והם יכולים להעניק לכל לקוח ניהול תיקים מקצועי יותר וניהול תיקים שיסייע להם להגיע לרווחים הרבה יותר גבוהים מהרווחים אותם הם מכירים. כל זאת, מוענק לכל לקוח תוך תשלום עמלות שלרוב נמוכות יותר מהעמלות אותן גובה הבנק, מה שמסייע ללקוח לחסוך הרבה יותר כסף.

עמלות מופחתות ומשתלמות יותר

כאמור, הבנק גובה עמלות עבור ביצוע של פעולות מרכזיות ומהותיות בתהליכי ההשקעה:

  • עמלות הנגבות עבור קנייה ומכירה נגבות מןהלקוח בעת ביצוע של כל פעולת קנייה או מכירה של ניירות ערך.
  • נגבות עמלות ביצוע עבור כל פעולה ופעולה
  • נגבות עמלות דמי משמרת בכל רבעון. עבורעמלות אלו ניתן לקבל הנחה אך זה תלוי באופן ישיר בגודל תיק ההשקעות ובגובההכספית המושקעים בו.

אלו, ועוד עמלות נוספות, נגבות דרך הבנק באופן שוטף. אם תבצעו את ההשקעות שלכם באחד מבין אותם בתי השקעות הפזורים ברחבי הארץ תשלמו עמלות נמוכות יותר ואת דמי המשמרת ייתכן כי לא תשלמו כלל (כמובן, בהתאם לשווי של אותו תיק השקעות).

בנוסף, רכישה של ניירות ערך על ידי בנק עבור לקוח מסוים, מעמידה את הלקוח בסכנה במצב בו אותו בנק יפשוט את הרגל. לעומת זאת, רכישה של ניירות ערך על ידי בתי ההשקעות הינה בטוחה יותר ולא קיימת סכנה שהכסף יעלם ולא יוענק ללקוח, גם במידה ובית ההשקעות יפסיק את פעילותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל כהן, בלוגרית בענייני צרכנות ופעילה חברתית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Michal Cohen

מאת: Michal Cohenקרנות נאמנות31/12/128568 צפיות
הדעות סביב קרנות נאמנות חלוקות מאד. ישנם כאלו שיספרו על תשואות גבוהות במיוחד בעקבות השקעה בקרן נאמנות זו או אחרת, אחרים יספרו דברים אחרים לגמרי. אז מה הנכון? האם בכלל כדאי להשקיע בקרן נאמנות, ואם כן אז באיזו? קרנות נאמנות בעד ונגד- כל השיקולים.

מאת: Michal Cohenשוק ההון31/12/12928 צפיות
שוק ההון עבר מהפך די דרמטי בשנים האחרונות. וועדת בכר גרמה לשינויים משמעותיים בשוק ההון. שינויים אלו השפיעו ישירות על חברות לניהול קרנות נאמנות, בתי השקעות, וכן על הבנקים. הקמה וניהול של בית השקעות היתה יחסית קלה בימים עברו, ואולי בשל כך ישנם כל כך הרבה בתי השקעות בישראל. הדבר דרש גיוס לקוחות, גישה לבורסה והמסחר בה, לרוב באמצעות מחשב, רשיון לניהול העסק, והבנה וידע של התחום. כיום פני הדברים שונים והמרוויח העקרי הוא דווקא הלקוח, המקבל בית השקעות מקצועי ובפיקוח הדוק.

מאת: Michal Cohenשוק ההון31/12/121536 צפיות
חברת כיל, כימיקלים לישראל בע"מ, הנה חברה בינלאומית העוסקת בהפקת חומרים כימיקליים מסוגים שונים. זוהי חברת בת של החברה לישראל אשר נמצאת בשליטתה של משפחת עופר והיא אף מהווה חברת אם לחברות רבות אחרות, בארץ ובעולם, העוסקות בפיתוח תרכובות כימיקליות, ביניהן, חברת מפעלי ים המלח המוכרת. חברת כיל וחברות הבת שלה, מפיקות כימיקלים כגון אשלג, ברום, מגנזיום, דשנים, פוספטים ועוד.

מאת: Michal Cohenשוק ההון31/12/121215 צפיות
מניית רציו יהש הינה מניה השייכת לחברת רציו חיפוש נפט שהוקמה בשנת 1992 ומטרתה היא חיפוש של נפט וגז טבעי והפקה שלהם בישראל. רציו חיפושי נפט נרשמה כשותפות מוגבלת בשנת 1993 והינה שותפות מוגבלת בין רציו חיפושי נפט בע"מ לבין השותף המוגבל שהוא רציו נאמנויות בע"מ. יחידות ההשתתפות של החברה רשומות לצורך מסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב וכלולות במדד תל אביב 100 מחודש יולי של שנת 2010.

מאת: Michal Cohenקרנות נאמנות31/12/128599 צפיות
לקרנות הנאמנות הסטוריה ארוכה. הראשונה הוקמה בשנת 1868, באנגליה, אולם לישראל הגיעה בשורה זו רק בשלהי שנות הארבעים של המאה שעברה, עם קרן הנאמנות הראשונה בארץ מטעם בנק לאומי, שנקראה "פיא". כיום מגלגל ענף זה של קרנות נאמנות כמה עשרות מליארדים של שקלים מדי שנה, ויש להן השפעה גדולה, הן על שוק ההון, וכמובן שעל הציבור, המשקיע בהן.

מאת: Michal Cohenהשקעות31/12/12943 צפיות
כאשר לקוח מעוניין לנהל תיק השקעות עליו לשים לב למספר פרמטרים. חשוב להבין כי ניהול השקעות נכון ואמין לא רק מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים יותר, אלא גם מצמצם סיכונים ומפחית עלויות.

מאת: Michal Cohenפיננסים וכספים - כללי 31/12/12884 צפיות
מטרת החיסכון היא לשמור סכומי כסף מסוימים לשימוש עתידי, בין אם באופן אישי או על ידי אחד מבני המשפחה. חיסכון לא חייב להיות צבירת כסף בבנק וכיום נהוג להשקיע בתכניות פנסיה או בתכניות המוצעות על ידי הבנקים. לכל אחת משיטות החיסכון יתרונות וחסרונות אחרים, אותם חשוב להכיר לפני שמתחילים להפריש יתרת רווח מההכנסה הפנויה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161595 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica