חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריזות לתכשיטים

מאת: ברטה חניתכשיטים08/01/2013800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבואנו לרכוש מתנה לאדם הקרוב אלינו אנו חושבים רבות מה כדאי לקנות עבורו, מה הוא צריך או רוצה ומה הוא יאהב. רבים מאיתנו בוחרים לקנות תכשיטים, שכן זוהי מתנה אשר מתאימה לכל אחד, גם לגברים וגם לנשים. בבואנו לרכוש תכשיט אנו נחשוב על סוגו, האם שרשרת, צמיד או אולי עגילים. כל תכשיט הוא בעל אופי שונה, תכשיט בצבע זהב או כסוף, תכשיט עשוי עבודת יד או תכשיט משובץ יהלומים. תכשיט מיועד בעיקרו לקישוט הגוף, אך עם זאת לעיתים רבות הוא גם סמל סטאטוס למצב מסוים, כמו לדוגמא, שעון יקר, או טבעת נישואין.

לאריזות תכשיטים היסטוריה ארוכת שנים שנובעת מהחומרים מהם היו עשויים פעם התשכיטים ועיבודם. ממחקרים ידוע שתכשיטים שימשו בני אדם משחר ההיסטוריה. הפונקציונאליות של התכשיט הייתה כמו התפקיד שלו כיום. תכשיטים בעבר נעשו על ידי חומרים טבעיים כמו עצים או צדפות, מתכות ואבני חן. עם התפתחות האנשות הפכו עבודות היד והחומרים הטבעיים לייצור המוני של תכשיטים והפכו למוצר שכל אחד יכול להשיגו.

כאשר אנו לוקחים בחשבון את ההיסטוריה ארוכת השנים של התכשיטים אנו מודעים לחשיבותם ולצורך בהוספת פריטים לקישוט הגוף. תכשיטים כמתנה מהווים שמחה הן לנותן המתנה והן למקבל שכן זוהי מתנה משמחת נפוצה בימנו. רבים מאיתנו שמים את הדגש גם על אריזות התכשיטים שכן אלו מהוות נדבך של הפתעה, מייצרות שמחה ומתח. חשוב מאוד להתאים אריזה לתכשיט. אריזה היא חלק בלתי נפרד מהמתנה, וכמו כן משמשת לעתיד לאכסון התכשיט ולשמירה עליו לאורך זמן. אריזות לתכשיטים קיימות במגוון רחב בשוק, ולכל תכשיט ישנה אריזה המתאימה לו. לדוגמא, אריזת עגילים תהיה בגודל המתאים ובגודל שונה מאריזת צמיד או שרשרת. בחירת הצבע המתאים לתכשיט גם היא חשובה, שכן האריזה מלווה את התכשיט, היא מציגה אותו באופן המחמיא לו ביותר. רצוי להימנע לדוגמא מאריזת תכשיט בצבע סגול כאשר הצמיד כולו כחול, אלא לרכוש אריזה אשר תבליט את הצמיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142635 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141217 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14915 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14916 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141221 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143398 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131633 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222686 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204986 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205059 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204905 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174171 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173450 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173454 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica