חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימוני Trx – רצועות הכושר הקסומות

מאת: שירי פלגאימונים21/01/20131303 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה האחרונה באימוני הכושר שייכת לרצועות ה- Trx. בעזרת הרצועות אפשר לבצע תרגילי כושר מורכבים, לחזק ולחטב את כל שרירי הגוף. הפעילות עם הרצועות מעודדת הפעלה של כל שריר ושריר בגוף תוך השמת דגש על שרירי הליבה. הרצועות אידאליות לשימוש עצמאי בבית או עבודה קבוצתית במסגרת של חוג התעמלות או אימון אישי במכון. הרצועות אינן יקרות ואפשר יהיה לרכוש אותן כמעט בכל רשת לאביזרי כושר.

רצועות ה- Trx הם פרי פיתוח של יחידת קומנדו בצבא ארצות הברית. החיילים משתמשים ברצונות במטרה לחזק את השרירים, הגמישות ועמידות שרירי הליבה. אימון בעזרת רצועות זמין כמעט בכל מקום ואין כל צורך בציוד כושר כבד. החיילים משתמשים ברצועות גם לאימונים בתנאי שטח ובזמנם החופשי. האפשרות להתאמן בכל מקום ובכל רגע נתון הופכת את תרגילי הכושר לחלק בלתי נפרד משגרת החיים.

תוצאות מהירות בזמן קצר

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש ברצועות ה- Trx הוא תוצאות מהירות. כבר לאחר תקופה קצרה של אימונים קבועים אפשר יהיה לראות התחזקות של מערכת השרירים וחיטוב. השימוש ברצועות חיוני גם לשיפור הקואורדינאציה ושיווי המשקל. ילדים ומבוגרים שסובלים מבעיות יציבה או קואורדינציה יוכלו להשיג שיפור משמעותי בעזרת הרצועות. במהלך האימון משתמשים המתאמים במשקל הגוף שלהם לפיתוח שרירי הבטן, שרירי הגב ושרירי רצפת האגן.

הרצועות נהדרות בעבור גברים שמבקשים לפתח את שרירי החזה ולהתהדר בשרירי זרועות חזקים. אורח החיים התובעני של הגברים לא מותיר להם מספיק זמן פנוי לאימוני כושר. בעזרת Trx אפשר יהיה להתאמן ולשמור על גוף חטוב גם מבלי לבקר לעתים קרובות בחדר הכושר ולשלם מחירים גבוהים בעבור המנוי החודשי.

כמה זה עולה?

רשתות ציוד הספורט המובילות בישראל משווקות את רצועות ה- Trx המקוריות מארצות הברית. המחירים נעים בין 800 שקלים ועד 1500 שקלים. הצעות מחיר אטרקטיביות אפשר למצוא בחנויות וירטואליות שמאפשרות משלוחים בינלאומיים או קנייה קבוצתית. המוצר זוכה לעניין וביקוש רב בישראל, מבצעים אטרקטיביים מופיעים ברשתות המובילות אחת למספר חודשים.

למי זה מתאים?

האימון ברצועות נכון בעבור מתאמנים שמבקשים לאתר את עצמם ולרענן את שגרת האימון הקבועה. אלו שמחפשים אתגרים חדשים ופעילות גופנית מאומצת ימצאו גם כן את מבוקשם. השימוש ברצועות מתאים לכל הגילאים כאשר את האימונים הראשונים במכשיר כדאי יהיה לבצע לצד מדריך מנוסה שמכיר היטב את המכשיר.

אם אתם מחפשים מתנה שימושית בעבור אדם שמבלה זמן רב בנסיעות או בתוך משרד סגור רצועות Trx תהיינה בחירה נהדרת. הגמישות של הרצועות מאפשרת לשאת אותן לכל מקום ללא כל קושי. המכשיר מתאים לאימון במשרד, בטיסות ארוכות, בכנסים ארוכים ומשעממים ובפגישות לילה מאוחרות. כל שיש לעשות הוא להוציא את הרצועות מתיק היד או מהמגירה במשרד ולהתחיל באימון. בכדי להשיג תוצאות טובות בזמן קצר ממליצים מאמני הכושר על הרכבת תכנית אימון קבועה ושילוב האימונים בסדר היום באופן קבוע.

 



תגיות המאמר: כושר, TRX, אימוני trx


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141308 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131234 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131344 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131270 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131311 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185625 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184594 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184012 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163574 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152659 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143017 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142847 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica