חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות בישול בריא

מאת: אלעד אוחנהבישול ואפיה26/01/20131519 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בלא מעט פעמים אנו נתקלים באנשים שביניהם עדיין ניטש הוויכוח המר לגבי עד כמה מזון בריא או תבשילים בריאים באמת יכולים להיות טעימים. נראה כי מי שמשתתף במגוון סדנאות בישול בריא יכול להיות זה שיפתור את המחלוקת ע"י כך שיציע למתווכחים את המעדנים המיוחדים שהכין במסגרת הסדנא. בזכות מבחר מדהים של מתכונים ובזכות שילוב אישי של מרכיבים מן החי ומן הצומח יכול כל אחד לראות כיצד אוכל בריא הוא בהחלט אוכל טעים.

מי מאתנו לא אוהב להתענג על ארוחה מצוינת שמשאירה לנו טעם משובח בפה. אז עם כל הכבוד למזון שומני ולמנות עתירות קלוריות הרי שלא רק הם יכולים לעשות לנו הנאה בארוחה דשנה אלא שגם מנות בריאות שונות הן אלה שמדגישות עד כמה הן גם משביעות וגן מלטפות את החיך. במגוון סדנאות בישול בריא לומדים רבים כיום כיצד לפנק את עצמם ואת אורחיהם במנות מדהימות שנטולות מרכיבים מסוכנים ולא בריאים.

מירקות ועד ערכים תזונתיים של מאכלים שונים

כולנו יודעים שלא צריך להיות תזונאי מומחה ולא צריך לקרוא כל יום על מוצרים שונים על מנת להבין כיצד ירקות יכולים לתרום לבריאות שלנו. יחד עם חלקים בריאים יותר מן החי ובשילוב טכניקות בישול שמונעות העמסת שמן למשל, יכול כל אחד להצטייד בידע החשוב לגבי הכנת מתכונים בריאים ומפנקים מאוד. די ברור שככל שנשמור על תזונה בריאה נרגיש הרבה יותר טוב הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית.

אלו המגיעים אל אותם סדנאות מתפלאים לעתים לגלות כיצד יש אינספור מתכונים שמחכים לכל מי שרוצה לבשל בריא. בין ירקות ושאר חומרי גלם איכותיים שארץ ישראל מספקת אפשר להרכיב מתכונים מנצחים שאף אחד לא יתנגד לטעום אותם. יפה לראות כיצד שימוש נכון במרכיבים איכותיים יביא לא רק ליצירת מנה טעימה, בריאה ומשביעה אלא גם להגשה הרבה יותר מיוחדת ומושכת בכל צלחת.

מרגישים טוב יותר אחרי כל ארוחה

ישראלים רבים מודים שלעתים הם קמים מהשולחן עם הרגשה שהם מלאים יותר מדי. חשוב להדגיש שלעתים לא רק כמות המזון שאנו מעמיסים על הצלחת היא זו שגורמת להרגשת מלאות מרגיזה אלא שגם כמות הקלוריות במנה מסוימת שאינה נראית גדולה או אחוזי השומן והיעדר ירקות ומרכיבים בריאים אחרים מביאים לכך שגם מי שלא העמיס את הצלחת שלו מרגיש בסוף הארוחה כי ההנאה מהאוכל התחלפת במועקה מטרידה.

בזכות סדנאות בישול בריא אפשר לגלות המון יתרונות חשובים. מעבר להנאה מהאוכל עצמו, מצורות הגשה רעננות יותר וממרכיבים בעלי ערך תזונתי איכותי יותר יכול כל אחד לראות כיצד יש גם הנאה רבה במהלך הבישול עצמו. הכרת מרכיבים איכותיים והבנת היתרונות שלהם, ושילובם היצירתי במנות שונות יחד עם משיכת העין שיוצרת מנה בריאה הם אלו שמדגישים עד כמה סדנאות בישול בריא הן הצלחה אדירה והנאה מושלמת בכל היבט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195514 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195881 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191676 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183891 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183264 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174489 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164063 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152643 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151991 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142159 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica