חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדיאטה של ד"ר סימונס - מי באמת מוכר את המוצר המקורי?

מאת: אסף סגלדיאטה06/03/20133129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיאטת הטיפות של ד"ר סימונס, או דיאטת ה-HCG זאת הדיאטה אולי הכי שנויה במחלוקת כרגע בישראל, עם המון חברות שטוענות שהן מוכרות את המוצר המקורי. כולנו ראינו את הפרסומות בעיתונים, בטלוויזיה, באינטרנט או פגשנו חברים או מכרים שפתאום השילו עד 20-30 ק"ג ממשקלם, ובזמן קצר יחסית, החלטנו לעשות סדר בבלגן ולבדוק מי באמת מוכר את מוצר הדיאטה המקורי של ד"ר סימונס.

תרסיס,טיפות מה עדיף?

בחיפוש מהיר באינטרנט, מתגלות לנו שלל חברות שמוכרות את המוצר הפופולרי, בכולם מגיעה ערכה עם חוברת הסברים פשוטה שמכילה הסברים על הדיאטה, תפריטים מדוייקים ורשימת מזונות מותרת. לפי מחקרו של ד"ר סימונס, יש מזונות שמעודדים ירידה יותר ממזונות אחרים, אפילו אם הערך הקלורי שלהם הוא זהה.

על מנת לבדוק מי מוכר את המוצר המקורי, אנו נאלצים לבדוק אתרים וחברות מארץ המקור של דיאטה זו, ארה"ב, בארה"ב הדיאטה מאד פופולרית ונמכרת אך ורק בצורת טיפות , אז מאיפה הגיעו התרסיסים שנמכרים בארץ? שאלנו את עצמנו. החלטנו לשאול את אסף סגל, התזונאי הראשי בחברת נטורל ביוטק ישראל, שהוא מומחה דיאטת ה-hcg של ד"ר סימונס. אסף טוען, שהדיאטה בצורה המקורית שלה מגיעה רק בצורת טיפות, ושתרסיס, לא יכול להכיל את הפורמולה מקורית הנמכרת בארה"ב. כל זה בגלל מרות הפורמולה כשמרססים אותה לפה. בכדי ליצור מוצר שניתן לרסס בפה, יש צורך בדילול הפורמולה, דבר הפוגע ביעילות המוצר ובתוצאה הסופית כמובן.

המוצר בצורתו המקורית

לאחר פגישתינו עם אסף, נוכחנו לגלות שהמוצר המקורי מגיע בצורת בקבוק עם פקק יונק, כמו באופטלגין, שניתן לטפטף אותו ישירות לפה או לכוס שתייה (מים,תה).

אז אם אתם מתכננים דיאטה בקרוב ואתם מעוניינים בדיאטה של ד"ר סימונס, אנחנו ממליצים על הערכה שמגיעה עם בקבוק הטיפות, כמו המוצר שנמכר בארה"ב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף סגל | תזונאי ראשי

נטורל ביוטק ישראל

www.hcgdiet.org.il

03-7621621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף סגל

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181692 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181808 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181146 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181090 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182096 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189662 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196586 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196943 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181740 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181556 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181460 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica