חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספרים משומשים למכירה

מאת: tkidumספרות28/03/2013749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספרים משומשים למכירה

רוצים לקנות ספרים לילדים שלכם ולמבוגרים? לא משתלם לכם להירשם לספריה? יקר לכם לקנות בחנויות ספרים? תוכלו להשיג ספרים משומשים למכירה במחיר שפוי וסביר. הרי לא תקראו את הספר יותר מפעם אחת ובמקרה הטוב פעמיים, אז אתם אומרים לעצמכם שבשביל מה לקנות ספר חדש במחיר כל כך יקר? כדי לחסוך כסף תיגשו לאחת החנויות הספרים של יד שנייה שבה תמצאו מבחר גדול של ספרים אפילו עכשוויים מכל הסוגים. במקום לקנות ספר אחד בעלות גבוהה, תוכלו לקנות באותו מחיר מספר ספרים עבור כל המשפחה. תוכלו למצוא במנוע החיפוש של גוגל את החנויות שמציעות ספרים משומשים או לשאול חברים או מכרים שהולכים מדי פעם לחנויות מהסוג הזה ולשאול על חנות מומלצת.

ספרים משומשים למכירה שווים את הקנייה

המצב הכלכלי איננו מזהיר עבור הרבה אנשים ולכן אם לא יכולים להרשות לעצמם הנאות מרובות שכרוכות ביציאות כאלה או אחרות, טיסות לחו"ל ועוד. הדבר היחידי שניתן ליהנות ממנו ובזול, לא צריך לצאת מהבית והדמיון יכול לגלוש לעולם אחר, הוא הספר. הבעיה היא שהחנויות מציעות ספרים במחירים לא הגיוניים שלא שרוב האנשים אומרים לעצמם שלא משתלם להם, כך שלאחרונה ירדו המחירים אך עם זאת הם לא משתווים למחירים של הספרים המשומשים. הרי מה ההבדל בין ספר משומש לספר חדש? רק המחיר, כאשר הספר המשומש עדיף הרבה יותר. חישבו לעצמכם כמה פעמים קראתם ספר שקניתם, פעם אחת לרוב ובפעמים מעטות פעמיים. אל תהיו פזיזים בנוגע לקניות כי במקום ספר יקר, תוכלו לקנות משהו הרבה יותר משתלם.

המלצות על חנויות ספרים

ישנן חנויות ספרים (לא של יד שנייה) שמציעות ספרים משומשים למכירה אך את זה תצטרכו לבדוק. אופציה נוספת הינה חנויות של יד שנייה שבה ניתן למצוא רק ספרים משומשים או שאפשר לרכוש דרך האינטרנט ספרים ובזול מאנשים שמוכרים באופן פרטי. את המידע עבור האופציות השונות, תוכלו למצוא דרך רשת האינטרנט במנוע החיפוש על ידי כתיבת "ספרים משומשים" או "ספרים מחנויות של יד שנייה". חשוב לציין שגם את הספרים המשומשים שקניתם, אתם יכולים כמובן למכור לאחר שסיימתם לקרוא אותם, כי רוב הסיכויים שיש עוד מישהו שנמצא בעמדה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161490 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152527 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152350 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158238 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172176 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171764 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162617 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163471 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162745 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163847 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153095 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica