חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי השקיה לגינות גדולות או קטנות

מאת: בני דואניגינון09/06/20132320 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך מתקדמות שיטות ההשקיה. מפעלים העוסקים במוצרי השקיה משקיעים זמן וכסף רב לפיתוח מוצרי השקיה נוחים וקלים יותר.
מוצרי השקיה מתחלקים למספר קבוצות. קבוצה אחת היא השקיית שטחים חקלאיים, שדות, פרדסים, מטעים חממות ועוד.

לכל אחד מתחומי החקלאות מתקינים מוצרי השקיה שונים. לדוגמא. בחממות מתקינים טפטפות. לאורך כל השורה במקרה והגידול על הקרקע, או לתוך כל מגש, במקרה שהשתילים צומחים בתוך תיבות. בפרדסים ומטעים יש השקיה קבועה, כזו שהצינורות מונחים מתחת לפני הקרקע ובדרך כלל ההפעלה של הממטרות נעשית על ידי תכנות מוקדם.

בשדות הפלחה והירקות ציוד ההשקיה נייד והוא מועבר בכל פעם למקום אחר בשדה בהתאם למרחק שהממטרות מתיזות את המים.
בשנים הראשונות של החקלאות בישראל היה ציוד ההשקיה כבד ומסורבל, בלתי יעיל והחקלאי היה צריך להקדיש זמן רב כדי להשקות את שדותיו. החקלאי היה מגיע לשדה ומעבר ידנית את הצנרת ממקום למקום פותח את הברז ולאחר מספר שעות השקיה היה חוזר על הפעולה פעם נוספת במקום אחר בשדה.

עם ההתקדמות בתחומי המחשוב כמעט בכל מערכת השקיה יש מחשב המפעיל את מערכת ההשקיה. את הצנרת שאינה נייחת מעבירים באמצעות טרקטור שעושה את עבודת החקלאי.
יש גם מוצרי השקיה לגינות נוי, פרטיות וציבוריות. בכל עירייה יש מחלקת גינון האחראית על השקיית הגינות הציבוריות. בכל גינה יש מערכת השקיה קבועה וכל מה שנותר הוא לדאוג להפעלתה. לרוב אלו ממטרות מסתובבות ולעיתים יש מתזים.

ישראל ידועה בעולם כאחת ממפתחות מוצרי השקיה הגדולה בעולם. חלק ניכר ממוצרי ההשקיה שישראל פיתחה מיוצא לארצות בחוץ לארץ ונציגי חברות ישראליות מסתובבים בעולם ומעבירים הדרכה לחקלאים בחו"ל כיצד להפעיל את מערכת ההשקיה.


עיצוב דירות יוקרה


למרות המצב הכלכלי יש קבלנים שבונים בניינים עם דירות יוקרה, גדולות ויקרות בעיקר בערים הגדולות בארץ. כמעט ולא ניתן למצוא דירות יוקרה בפריפריה ולרבים דירת פאר דירת יוקרה היא רק הדירות שרואים בסרטים.
עוד אנשים שיכולים לרכוש לעצמם דירות יוקרה ולשכור את אחד מהמעצבים העוסקים בעיצוב דירות יוקרה. מעצבי הדירות מתחלקים לקבוצות אחדים מעצבים חדרי ילדים, אחרים מטבחים וחדרי שינה ויש כאלה שפנה לעסוק בעיצוב דירות יוקרה.

מן הסתם העוסקים בעיצוב דירות יוקרה הם בעלי מקצוע ברמה גבוהה מאחר ומספר דירות היוקרה לעומת דירות רגילות נמוך בהרבה.
לקוח הפונה למעצב העוסק בעיצוב דירות יוקרה עשה ברור ובדק בכל הדרכים האפשריות לוודא שהמעצב הנבחר הוא אכן הטוב במקצוע ויודע את עבודתו נאמנה. לכל מעצב, יש אתר אינטרנט בו הוא מפרסם את עבודותיו והוא רשום באגוד המעצבים.

כל בעל דירת יוקרה מחפש לרהט ולעצב אותה בצורה מיוחדת והכסף המושקע בעיצוב ובריהוט הוא גדול ולכן עלות מעצב דירות יוקרה, אף שהיא גבוהה, נכלל בהשקעה המושקעת בדירה ובריהוט.
לאחר שהמעצב מקבל מהלקוח את כל המידע הרלוונטי לעיצוב הדירה היוקרתית והתקציב שהוקצב למטרה זו הוא מתחיל את עבודתו בתכנון הפרויקט. ביקור בדירה מביא את המעצב להחלטות אותן הוא  מביא בפני הלקוח שמאשר או משנה את התוכנית.

לרוב מעצבי דירות יוקרה יש את בעלי המלאכה איתם הוא עבד בעבר בעיצוב דירות יוקרה של לקוחות אחרים. כמו כן הוא קשור בקשרי עבודה עם בעלי חנויות לכלים סניטריים, אריחים, ארונות וריהוט למטבח וריהוט ליתר חללי הדירה.
לפני שמעצבי דירות יוקרה יוצאים לדרך הם מביאים בפני הלקוח תוכנית עבודה מלווה בהצעות מחיר של כל הגורמים הקשורים לעבודה. אישור של הלקוח נותן את האות להתחיל את העבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811155 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica