חפש מאמרים:
שלום אורח
06.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו ניהול נכון

מאת: דורון עמיתאימון מנהלים18/08/2013646 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועץ עסק, ייעוץ עסקי, יועץ עסקי

אנו מגיעים למשרד, למפעל, לחנות, מתיישבים, ומתחילים את סדר היום שלנו כמנהלים או כבעלי עסקים. עדיין אנחנו זוכרים את המטלות של היום הקודם ומתכננים את תחילתם, אבל היתרה בבנק מדאיגה כי אנו קרובים לגדר או עברנו את הגדר, אחד העובדים שולח SMS ומודיע כי אשתו חולה והוא נאלץ להישאר בבית, הלקוחות כבר נכנסים או מתקשרים ונפתחות בעיות חדשות הדורשות פתרון כזה או אחר, המזכירה שואלת שאלות, הספק הזה לוחץ לקבל את התשלום, לאחד העובדים יש בעיה עם השכר, וכך אתה נגרר למאורעות היום בלי שיש לך זמן לחשוב על העסק, על המטלות של אתמול ושלשום, על השיווק, על המכירות, על כיצד לייעל את המערכת, ובכלל "זמן לניהול אין לך" ומי שחושב שניהול זה רק לפתור בעיות טועה טעות מרה ואפילו הרסנית. כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להצהיר כי עסקים תמיד גוררים מטה ותפקידו של המנהל או המנכ"ל הוא לקחת את העסק מעלה, קדימה, לכול הפחות לנקודת האיזון שלו אם לא לפריצה שלו. כ יועץ עסקי בואו ניקח רק את סוגיית הכספים, תזרים המזומנים וההתנהלות עם המשאב העיקרי בעסק והוא זרימת הכסף, לרוב עסקים מתגלגלים בלי תכנון כזה או אחר בתחום הכספי, יותר מזה כתוצאה מתזרים מזומנים קרוב אל הגדר עסקים לא מתכננים רזרבות של "תקופות קשות" "פיתוח העסק" יש מבעלי העסקים שמקבלים החלטה בשנייה לפתח את העסק מבלי לחשוב לשנייה כי כול תזוזה בעסק זה הוצאה של כסף, יותר מזה, בעלי עסקים השומרים לעצמם כספים בצד (כוונתי כספים השוכבים בבנק ומשמשים כבטחון להלוואות שלהם – דבר פסול מיסודו) חושבים לתומם כי יוכלו להשתמש בעת צרה בכסף זה ולא מפנימים כי כספים אלה משועבדים לבנק. כמי שנותן ייעוץ אסטרטגי החשיבה העסקית של השכבת כספים בבנקים מצד אחד ומצד שני לקיחת הלוואות או הגדלת החח"ד הינו צעד נבון. טועה טעות מרה. פעולה זאת לא שעולה לעסק בכסף רב היא משפיעה על החשיבה הרציונאלית של ניהול עסק בדרך חכמה. זכרו! המוצר שלכם יכול להיות נפלא, השירות שלכם יכול להיות ייחודי עד כמה שיותר, כול עוד לא תתנהלו נכון בהיבט הכספי של העסק, העסק שלכם נועד לפורענות במוקדם או במאוחר. עסקים פעילים יכולים לחסוך הון של כסף, והכול בהתנהלות נכונה, ניהול נכון, אבל מנהל שרודף כול היום אחרי הבעיות של העסק כמו אדם שיתוש מסתובב לו סביב האף ומנסה כול רגע להכות אותו עם מחבט, לעולם לא יצליח להביא את עסקו למזור, הגם שמדובר על עסקים בלי בעיות תזרים כאלה ואחרות, עסק שלא נע קדימה ושיטות הניהול שלו לא משתכללות לוקח הרבה צעדים אחורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14686 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14651 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142731 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14605 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14651 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14581 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14657 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/191407 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/181813 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/171853 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/171834 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

קבלת החלטות, ארגון זמן, לחשוב בצורה מסודרת, סדר עדיפויות, ניהול זמן, גישור, מנטורינג: תמשיכי. ש: "וכאשר האדם מקונן על הרצון עצמו הוא מבין שבעצם גם הרצון עצמו הוא ישות מורכבת". אליעד: הבנתם כי אינסטינקטיבית מה זה אומר שמה עכשיו צריך לעשות? לפרק את הרצון עצמו. ש: כן. אליעד: והתהליך הזה בן אדם צריך לעשות אותו בכל דבר ודבר בחיים שלו, כל תהליך ותהליך בעבודה בפה ושם "רגע מה אני חייב לעשות ומה אני רק יכול או לעשות או לא" קודם כל תתחיל מהדברים שאתה חייב לעשות, משימות כאילו ביומיום קודם ...

התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לטפל בהתנגדויות קניה, טיפול בהתנגדויות לקוח, אסטרטגיית מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון אישי לחיים, מנטורינג: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנ"ל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica