חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה אימון אישי וגם לחסוך

מאת: ליאת לזרחדר כושר30/01/20148574 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבות דובר ונכתב על היתרונות שמעניק אימון כושר אישי, ואין ספק שהיתרונות רבים, יחד עם זאת בתקופה שאנו חיים בה, עם גזרות כלכליות רבות ונטל המס הגבוה, רבים מהתושבים במדינת ישראל מנסים לחסוך עד כמה שניתן במוצרים ושירותים הנחשבים כמותרות. חשוב לזכור שאורך חיים בריא וספורט אינם נחשבים כמותרות, אבל גם כאן ניתן לחסוך. להלן כמה טיפים להוזלת עלויות עבורכם:

1. אימון אישי בקבוצה קטנה

טרנד חדש שהתחיל ברחבי העולם ואצלנו כאן בארץ. לקיים אימון כושר אישי בקבוצות קטנות של 2 עד 3 אנשים, זהו פתרון מעולה עבור אנשים אשר מנסים לחסוך עלויות של מאמן כושר אישי ועדיין לקבל את השירות הטוב ביות והכי קרוב לאימון אישי החיסכון עומד על כ-40%.

2. ניסיון המאמן

בחדרי כושר גדולים בדרך כלל ישנו דירוג לצוות ההדרכה לפי הניסיון שהם צברו בתחום והמחיר נקבע על פי קריטריון הניסיון שיש לכל אחד מהם, כלומר שעת אימון עם מאמן בעל ניסיון רב יעלה יותר ממדריך בעל ניסיון מועט, כך שניתן לחסוך ולהשכיר את שירותיו של מאמן כושר אישי עם ניסיון מועט יותר יחסית.

3. תכנית אישית

אם אתם בעלי כוח רצון והתמדה ניתן לקבל ממאמן כושר תוכנית אימונים אישית ומקצועית אחת לחודש בתשלום חד פעמי, וכך תכלו להתאמן לפי ההנחיות שקיבלתם שמותאמות לכם באופן אישי. יחד עם זאת אם אתם בתחילת הדרך עדיין כדאי ורצוי שתתחילו עם אימון מסודר ומאמן כושר אישי, על מנת ללמוד לבצע תרגילים בצורה מדויקת ונכונה ולמנוע פציעות.

4. אחד פלוס אחד

ישנם מקרים כאשר שוכרים את שירותו של מאמן כושר אישי מקבלים גם תפריט תזונה שמותאם אישית. כושר ותזונה נכונה הוא המתכון האולטימטיבי לאורח חיים בריא. אם מצאתם מאמן שנותן גם את שירותי תפריט התזונה הרווח כולו שלכם.

5. אימון אישי תרגול בבית

לאחר כל אימון כושר אישי חשוב מאוד להמשיך ולתרגל בבית, במיוחד אם אתם שוכרים את שירותיו של המאמן כושר אחת לשבוע, או פעמיים בשבוע. תרגול נוסף בבית יביא לתוצאות הרצויות

6. מיקום האימון

אימונים שנערכים בחוץ (מקום פתוח כמו חוף הים או הפארק) או בבית, יעלו יותר מאימונים בחדר כושר, כך שגם כאן ניתן לחסוך עלויות על ידי הגעה למתחם חדר הכושר שלכם.

7. מנוי ארוך טווח

אם אימון אישי ניתן לקבל כחלק מחבילה עם התחייבות לטווח ארוך של שנה או שנתיים, אם אתם קובעים תוכנית אימונים קבועה מראש לטווח ארוך לרוב תקבלו הנחה משמעותית.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141111 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141049 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141157 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141223 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146769 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184818 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181912 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171514 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152576 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143168 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica