חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות זמינים יומיומיים ואלטרנטיביים לשמירה על הבריאות – היה מאמן כושר אישי של עצמך

מאת: ליאת לזרחדר כושר09/02/20148238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם מספר גדל והולך של אנשים שמושפעים ממחלות ניווניות כרוניות מודרניות כגון איידס ותסמונת עייפות כרונית איך ניתן לשמור על בריאות טובה ? ומה הגוף שלך זקוק כדי לתפקד כראוי?
מדוע רפואה קונבנציונלית היא יותר מסובכת ויקרה ובמקרים מסוימים פשוט לא יעילה ?
מספר הולך וגדל של אנשים פונה לרפואה אלטרנטיבית וריפוי טבעי - low-tech שיטות פשוטות, מסורתיות של מניעת מחלות ובפתרון בעיות בריאות יומיומית.
אפילו רופאים מהזרם המרכזי החלו להמליץ ??על טיפולי drugless טבעיים לטיפול במחלות קשות. שינויים בתזונה, למשל, הפכה הנשק לטיפול כנגד מספר המחלות שטופלו עם תרופות מרשם בעיקר לפני דור. תזונה טבעונית למשל היא מגמה הצוברת תאוצה גבוהה לטיפול בתחלואים המודרנים, פתרון הכי יעיל עבור מחלות לב ועורקים, תפריטים טבעוניים לנשים המבקשות להכנס להריון ולחיידקים כמו אליקובקטור שמתיישב בבטן.
מחלות לב, סרטן , בעיות משקל , דלקת פרקים , סוכרת , לחץ דם גבוה - כולם יכולות להיות מטופלים במידה מסוימת עם תזונה טבעונית.
טיפולים טבעיים המצויים ברפואה האלטרנטיבית הם למעשה הרבה יותר מאשר טיפולים מערביים כגון ניתוחים ואנטיביוטיקה. מומחים מעריכים כי תרופות צמחיות ואיורוודה הרפואה המסורתית של הודו, קיימות כבר 5,000 שנה .
תרופות רבות מהרפואה האלטרנטיבית התחילו עם מחקר מדעי או הופעות קליניות שדווחו על ידי רופאים שעובדים עם חומרים בטוחים וטבעיים ופעילות גופנית סדירה עם מאמן אישי מבטיחה שנים רבות של איכות חיים והארכתם.
אבל אנחנו חיים בדור שעכשיו כבר מנותק ממסורת עתיקת ימים זו של הסתמכות עצמית. ריפוי וטיפול רפואי הפכו כמעט - לנחלתם של רופאים מורשים כדין . בעוד שאנשי מקצוע אחרים, הם אכן גדולים ויש הרבה מהם מסביב.
לא כדאי לנו להיות מסוגל לעשות משהו כדי להציל את הבריאות שלנו - אולי אפילו את חיינו – בלי רופא?
חלק מאיתנו הולכים לרופא אחרי רופא , ועדיין זה לא עוזר.
אמנם אנטיביוטיקה הצילה חייהם של מיליון , אך הם לא באמת פתרו תחייתה של חיידקים שצצים בצורות חדשות.
חל שינוי של ממש בדרך בה אנשים חושבים על בריאותם. אנשים רבים נמשכים לרופאים האלטרנטיבים בדגש על טיפול באדם כולו - גוף, נפש ורוח. והכי חשוב כמה רופאים להשתמש בייעוץ אינטנסיבי כדי לעזור לחולים לברר אם היבטים של חיי היומיום שלהם , כגון לחץ בעבודה , בעיות בחיי נישואים , הרגלי תזונה או שינה עלולים להיות מאחורי הסימפטומים שלהם .
אחת המטרות העיקריות של רפואה אלטרנטיבית וריפוי טבעי הוא לשבור את מעגל התלות ולאפשר לאנשים להיות יותר בשליטה על חייהם שלהם.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141113 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141050 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141223 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146769 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184818 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181913 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171516 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152577 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143113 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143169 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica