חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר אישי להתמדה

מאת: רותם וובזדיאטה ותזונה08/05/20142261 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו רוצים לחיות באורח חיים בריא, כל אחד פוגש את הצורך הזה בנק' אחרת בחיים, ההבדל בין אורח חיים בריא לדיאטה, הוא השגרה, ברגע תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית הם חלק בלתי ניפרד מהחחים שלכם אז אתם למעשה שומרים על אורח חיים בריא.

הרבה פעמים אני פוגשת נשים שמחפשת להשיל מספר קילוגרמים מיותרים ממשקלן, ומחפשות אחר הדיאטה המושלמת. אין דבר כזה דיאטה מושלמת, צריך לאכול בריא ונכון כל יום כל היום (כמובן שפעם בשבוע מותר לחטוא בעוגת שוקולד או המבורגר), אבל תזונה נכונה עם פעילות ספורטיבית צריכים להיות חלק משגרת חיינו.

תזונה נכונה הולכת וחודרת אט אט למודעות של כולנו, רובנו משתדלים לאכול בריא, ירקות, פירות וכמה שפחות משמין, הבעיה היא הפעילות הספורטיבית.

לא מעט אני פוגשת נשים שמגיעות לחדר כושר עם שיא של מוטיבציה, שאט אט דועכת ונשים הנ"ל נעלמות מחדר הכושר.

אז מה עושים? אך נלחמים על פעילות ספורטיבית עד שהיא הופכת לשגרה?

מאמן כושר אישי- הפתרון האופטימלי להילחם בעצלנות, מי מאתנו לא מגיע הביתה אחרי יום עבודה קשה, מוריד נעליים, ומתיישב מול הספה וחושב לעצמו.. מה אני אלך לחדר כושר? טוב עוד מעט.. טוב אני רק אוכל משהו קטן, טוב אני חייב לחכות עכשיו שהאוכל יתעכל, טוב כבר מאוחר.. וספורט מעיר.. אז מחר ישר אחרי העבודה אלך לחדר כושר. וכך חוזר חלילה כל יום.

מה צריך לעשות? צריך מאמן כושר אישי, שיגרום לנו לחזור מהעבודה ולעשות ספורט בלי תירוצים של עייפות, מזג אויר וכדומה. קובעים אתו בבית או בפארק, או בכל מקום אחר שנוח לנו, והוא מגיע, ומדרבן אותנו לפעילות ספורטיבית.

הבעיה של רוב האנשים שמתחילים לעשות ספורט זה שאין מי שידרבן אותם להמשיך ולהתמיד, לכן אימון כושר אישי פותר לנו את הבעיה הזו, לאחר תרגול של כמה חודשים, האימון הופך להיות חלק בלתי ניפרד מהחיים שלנו כמו צחצוח שיניים בבוקר. ואז כבר אנחנו חווים אורח חיים בריא הכולל תשונה נכונה ופעילות ספורטיבית.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142688 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143395 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142143 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142148 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141417 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141472 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141081 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189693 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica