חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות מעוצבות לעסקים – עיצוב נכון לתדמית נכונה

מאת: קובי פריעיצוב21/05/20143338 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות מעוצבות מביאות עמן יתרון משמעותי. התחום כולו נמצא בתנופה של פיתוח, בהדרגה, ניתן לפגוש יותר ויותר דלתות מעוצבות בבנייני משרדים, בנייני מגורים ובתים פרטיים. כיום, כל החלפה של דלת ישנה בדלת חדשה מסתיימת בבחירת דלתות מעוצבות.

דלתות מעוצבות תוך שימוש בזכוכית

בניגוד לבתי מגורים בהם לא תרצו להשתמש בדלתות זכוכית שקופות, בבתי עסק הדלת השקופה מהווה יתרון. דלתות מעוצבות המשלבות זכוכיתיחד עם עץ או פלדה זוכות לביקוש רב. השילוב בין שני החומרים מביא עמועמידות ובטיחות יחד עם מראה דקורטיבי אופנתי. בעבור בתי עסק, שימוש בדלתותהמשלבות גם זכוכית חסימה ועמידה, יאפשר ללקוחות להבחין בקלות האם בית העסקפתוח לקבלת קהל או סגור. חשוב להדגיש היטב כי מדובר בזכוכית חסינה ומאודחזקה.

דלתות ברזל לעסקים

בטיחות היא פרמטר מאוד חשוב בבחירת דלתותלבית העסק או לבית. גם עסקים אשר ממוקמים בתוך בנייני משרדים מאובטחיםזקוקים לדלתות חזקות ומנעולים. דלתות ברזל מספקות לבעלי העסקים תחושתביטחון והרתעה. כאשר משלבים את אותה תחושת בטיחות עם דלתות מעוצבות, אפשרליהנות מכל העולמות. קיימים דגמים מאוד מרשימים המשלבים עיצוב מודרני יחדעם שימוש במנעולים מאוד חזקים ודלתות חסינות אש.

דלתות פנים מעוצבות למשרדים

עיצוב פנים המשרד מקרין על תדמית המקוםכולו. בכדי לפתח תדמית נכונה לבית העסק לא ניתן יהיה להתעלם מפרמטר חשובכמו עיצוב פנים. כל לקוח פוטנציאלי מסיק מסקנות תוך התבוננות בעיצובהמשרדים, הלובי, המטבח וחדרי השירותים. בחירת הרהיטים ועיצוב המשרד כולומעבירה מסרים סמויים למבקרים בו. השקעה נכונה של משאבים באלמנטים חשוביםכמו דלתות פנים, שטיחים, עיצוב הקירות, גופי תאורה ורהיטי משרד, תתגלה כהשקעה נבונה בתוך זמן קצר.

את דלתות הפנים למשרד כדאי לבחור תוךבחינת שיקולים של פרטיות וצורכי העובדים. כך למשל, תוכלו לבחור דלתות כניסהעשויות זכוכית שקופה מול דלתות עץ אטומות. אולמות התצוגה משלבים מבחר גדולשל דלתות פנים מעוצבות המתאימות למשרדים. ברוב המקרים, נהוג יהיה לבחורבדלתות אחידות בעבור כל המשרדים, כאשר דלתות משרדי המנהלים הבכירים תהיינהמעוצבות ויוקרתיות יותר.

3 דגשים חשובים לבחירת הדלתות המתאימות

1. חומרי גלם איכותיים המגלים עמידות לטווח הארוך : עץ מלא, זכוכית חזקה, פלדה.

2. דלתות מעוצבות אפשר וצריך לשלב עםמנעולים חזקים ועמידים. כאשר מדובר בדלתות חיצוניות יש לבחון את התאמת הדלתלמתקני אינטרקום המאפשרים שליטה מרחוק.

3. בדקו האם הדלת עונה לצרכים האישיים שלכם ותואמת את התדמית העסקית המבוקשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15913 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15836 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישיער08/06/151032 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151084 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142135 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14920 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141922 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica