חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות למנהלים – לחדד את המקוריות שבכם !

מאת: elichai rubinאימון מנהלים29/05/20144094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנהל טוב צריך להיות אדם מסודר, אסרטיבי, מדויק, אחראי, אינטליגנט ויצירתי.

מדוע יצירתי ?

משום שפעמים רבות המנהל צריך לחשוב מחוץ לקופסא, למצוא פתרונות מפתיעים לבעיות אשר עולות בעבודה ועוד.

מנהל יצירתי יוכל לחשוב בצורה מקורית, לשווק את עצמו בצורה שונה ולגרום ללקוחות שלו לרצות לרכוש את מוצריו.

אז כיצד ניתן לפתח את היצירתיות ?

אם אתם מנהלים של חברה או עסק ואתם מעוניינים לפתח את היכולת היצירתית שלכם, תוכלו לקחת חלק בסדנה אשר עוסקת בחשיבה יצירתית.

הסדנא תועבר על ידי אמנית פלסטית ומנחת קבוצות (האמנית מנחה קבוצות ילדים, קבוצות בני נוער, קבוצות מבוגרים, קבוצות טרום סטודנטים, קבוצות תרפיסטים, קבוצות מעצבים גרפים ועוד) והיא תיערך בתל אביב.

השהות בסדנא, הניתוק מחיי היום יום השגרתיים, הלחוצים ומלאי המשימות, יאפשרו לכם להירגע, להתמלא בשלווה ולהתנתק ולו לזמן מה מהמטלות היומיומיות.


הכר את היצירתיות שנמצאת בך
במהלך הסדנא, תרכשו כלים, טכניקות עבודה רבות ותלמדו כיצד לעבור מהסתכלות להתבוננות.

כמו כן, תעבדו עם מגוון חומרים, כמו למשל: צבעי פנדה, צבעי אקריליק, גרפיט, צבעי מים, חלקי קולאז', צבעי תעשייה, עפרונות ועוד.

המגע והשימוש בחומרים, ערבוב הצבעים, הרישום, העבודה עם פיסות העיתון והשהות במקום שקט, נעים ורגוע, יאפשרו לכם להתחבר לתחושות ולרגשות שלכם. (רבים מאיתנו משתיקים את הקולות הפנימיים ומדחיקים את המחשבות).


רוצים לחשוב בצורה קצת אחרת ? בואו אל הסדנא לחשיבה יצירתית ותפתחו את הדמיון !
במידה ותחליטו להגיע אל סדנת החשיבה היצירתית, תוכלו ליהנות מחוויה אחרת, מזמן רגוע ושלו, תפעילו את היצירתיות ותחדדו את החושים.

כתוצאה מכך, תהפכו למנהלים טובים יותר משום שתפתחו את החשיבה היצירתית והמקורית.
המאמר באדיבות אורית גולדמן – סדנאות למנהלים וארגונים

 



תגיות המאמר: סדנאות למנהלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162057 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161299 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161219 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162045 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151257 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151137 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151708 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223284 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205117 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193175 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182911 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172899 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172988 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica