חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס הדרכת הורים מקצועי

מאת: עידן שלומןחינוך ילדים23/06/20142447 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורות היא עניין שרבים ניכנסים אליו כשאינם מוכנים לעניין בכל מאת האחוזים ולמעשה ניתן לאמר כי איש מאיתנו לא "נולד" להיות הורה וכי זה דבר אותו לומדים עם הזמן באמצעות קרובים וחברים או ספרות מקצועית.

יש מי שמעוניינים להבין עוד יותר טוב את מוחם ונפשם של הילדים הצעירים על מנת לשפר את יחסי המשפחה שלהם וגם כדי לחנך את הילדים בצורה טובה יותר. לשם כך יש כיום קורסים להורות או לימודי הורים וילדים שונים בכל רחבי הארץ. כמו כן יש אפשרות לקבל ייעוץ מקצועי ברמה אישית מאנשי מקצוע בתחומים הללו.

מיהם אנשי המקצוע שמייעצים בנושא הורות?

אנשי מקצוע רבים אשר עבודתם היא מול הורים או מתבגרים צעירים מתמקצעים בשנים אחרונות בנושא זה באמצעות קורס הדרכת הורים אותו הם עוברים באופן מסודר. בד"כ מדובר בעוסקים במקצועות הפסיכולוגיה, סוציולוגיה, ייעוץ חינוכי או טיפול משפחתי. אנשי מקצוע אלו מחזקים את הבנתם בנושא יחסי הורים וילדים ובדרכי לימוד שיאפשרו להם להעביר הנחיה מקצועית להורים.

מהו קורס הדרכת הורים?

קורס הדרכת הורים כשמו כן הוא – קורס במהלכו לומדים אותם אנשי מקצוע כיצד להעביר להורים השוכרים את שירותיהם את ההדרכה הנכונה בנוגע לילדיהם בכלל והיחסים מול ילדיהם בפרט.

מה לומדים במסגרת הקורס?

במסגרת קורס מנחי הורים שכזה לומדים אנשי המקצוע בין השאר:

  • כיצד לבנות תוכנית עבודה לטיפול בילד
  • עולם הרגשות של הילד
  • התפתחות מוטורית בקרב ילדים
  • ילדים עם בעיית ADHD
  • כיצד לשמש כמודל אישי לילד
  • דרכים להתערבות והשתתפות בחיי הילד
  • התמודדות עם התקפי זעם וכעס של הילד
  • התמודדות עם בעיות אלכוהול או סמים בקרב ילדים
  • פיתוח כישורים חברתיים עבור הילד
  • ניהול יחסי הורים וילדים תקינים ונכונים

היכן לומדים הדרכת הורים?

קורס מנחי הורים מועבר באמצעות מכללות ומדריכים מוסמכים בכל חלקי הארץ. ההבדלים הם באורכי הקורס והיקפם ולעתים בטכניקות הלימוד עצמם. עכב הנושאים הרבים המרכיבים יחסי הורים וילדים יש מי שמלמדים במסגרת קורס ארוך הכולל מספר סמסטרים ויש מי שמלמדים קורסים סביב נושא נתון מרכזי ומעט סביב לו, על מנת לפתור בעיה נקודתית אותה ירצו ללמד הורים.

הקורסים מועברים בדרכים שונות ומגוונות ובין השאר ישנה כיום נישה של לימודי קורס הדרכת הורים באמצעות פיענוח ציורי ילדים. הקורס מאפשר ללמוד על עולם הילדים באמצעות הציורים ולאפשר להורים לדעת כיצד לנתח את הציורים ולהסיק מהם מסקנות שיעזרו ליחסיהם עם הילדים.

כמו כן יש מגוון שיטות נוספות וחשוב לברר מראש מה לומדים והיכן ומה הכי מתאים עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213721 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20615 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20642 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201059 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205084 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201191 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201629 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196309 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196269 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915703 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196293 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196198 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915533 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193831 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica