חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לפני שהאתר עולה לאוויר: רישום דומיין ובחירת חברת אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים24/07/2014921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שאתר האינטרנט שלכם יכול לעלות לאוויר, עליכם לבצע רישום דומיין ולבחור חברת אחסון אתרים שתספק לכם שרת עבור אחסון האתר. אם אתם עושים את זה לבד, הנה מדריך מזורז עם כמה טיפים.

כאשר אדם מעוניין לבנות אתר והוא נעזר בשירותיה של חברה מקצועית לבניית אתרים, היא מטפלת עבורו בכל הדברים הטכניים, כולל רישום דומיין ורכישת שרת לאחסון האתר. מי שבונה אתר באופן עצמאי, יכול לטפל בעניינים אלו לבדו, שאומנם יכולים להיות קצת מפחידים או מאיימים עבור מי שאין לו ניסיון בכך, אך בסך הכל מדובר בתהליך פשוט למדי.

רישום דומיין לאתר

לפני הכל, כדאי לבחור דומיין ולרכוש אותו ללא דיחוי. יש אינספור שרתים שאפשר לרכוש למטרת אחסון אתרים ולכן אין תחרות או צורך לרוץ ולרכוש מהר. לעומת זאת, דומיינים יכולים להיות תפוסים מהר מאוד, ובפרט כאשר הם כוללים ביטויים או נוסחים מאוד מבוקשים. לדוגמא, אם האתר שלכם כולל מידע על דינים וחוקים בישראל ואתם רוצים רכישת דומיין בשם "Israel-laws" יש סיכוי טוב שהדומיין יהיה תפוס, תלוי בתזמון שלכם (לעתים דומיינים מבוקשים משתחררים ויש פרק זמן מסוים לרכוש אותם).

אם כן, ברגע שיש לכם שם לאתר או חשבתם על דומיין שיכול להתאים ולהיות רלוונטי, תוכלו לחפש אותו דרך אתרים כמו godaddy ולרכוש אותו. במידה והדומיין המבוקש תפוס, תוכלו לבחור מבין כתובות זהות עם סיומת אחרת, למשל net, או לבדוק זמינות דומיין עם סיומת מועדפת עליכם שכולל תוספות או שינויים בתוכו, למשל הפרדת מילים שנכתבו ברצף על ידי הוספת מקף.

קחו בחשבון שדומיינים מבוקשים מאוד הם יקרים יותר, אך יש היצע רחב של דומיינים בעלויות מגוחכות, גם 15 דולר לשנה!

אל תשכחו לחדש את הדומיין לפני תום שנת הרישום שלו, כדי שהאתר ימשיך להיות באוויר לפי הכתובת שבחרתם וחלילה שלא יירכש על ידי אדם אחר.

בחירת חברת אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא מציאות הכרחית עבור אתרי אינטרנט, ובלעדי שירותי אחסון האתר לא יוכל להיות באוויר, זמין ונגיש לגולשים.

מומלץ לבחור חברה שיש לה חוות שרתים לאחסון במיקום הגיאוגרפי של קהל היעד שלכם. אם אתם פונים לכלל הגולשים בכל העולם, אין לכך חשיבות, אבל אם אתם רוצים להיות מקודמים במנועי חיפוש כדי להגיע לגולשים הישראלים למשל, בחרו שרת שנמצא בישראל.

יש כמה דברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים חברת אחסון אתרים כזו או אחרת:

  • מה איכות ומהירותהשירות שהיא מציעה ללקוחות?
  • מה המחיריםעבור אחסון האתר? האם יש חבילות או הטבות מיוחדות במידה ורוצים לאחסן כמהאתרים?
  • והכי חשוב,האם השרתים שהחברה מציעה הם "חזקים" מספיק ויציבים כמעט ב 100 אחוז(אין שרת מושלם שלעולם לא קורס) ובעלי רמת אבטחה סבירה ומעלה?
 



תגיות המאמר: רישום דומיין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20613 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20640 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201056 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201187 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201627 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica