חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אורח חיים בריא פשוט וקל

מאת: רותם וובזתזונה02/06/20144505 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה, כל מי שעשה דיאטה בחייו, מנע מעצמו לאכול ספר קלוריות ואכן רזה אבל כשהגיע למשקל הרצוי, חזר להרגלים של אכילה ללא גבול וחזר למשקל שהשיל ועוד קצת.

אז איך עושים את זה ללא תחושת רעב שמנקרת?

אוכלים, כל היום, אבל בכמויות מדודות, אוכל בריא ומזין ועושים ספורט, נשמע קל? זה באמת קל! הבעיה היא ההתמדה, אורח חיים בריא זה עניין של תפיסה, של שיגרה על מנת להכניס אתכם לעניינים כדאי שיהיה לצידכם מאמן כושר אישי. למה צריך את זה? כי להכניס פעילות ספורטיבית כחלק משגרת חיינו מצריכה הרבה מוטיבציה, ומי שלא מגיע מעולם הספורט צריך מאמן כושר שגם ייתן לנו מוטיבציה להמשיך לעשות פעילות יומיומית תוך כדי שהוא מפאר אותנו על התוצאות שקיבלנו על ההתמדה. מעבר לכך מאמן כושר אישי בונה לכם תוכנית אימון כושר אישי, שמותאמת בדיוק עבורכם, רמת המאמץ עולה בהדרגה, כך שהקושי לא מורגש.

בניית תפריט נכון-

אל תחשבו דיאטה, תחשבו על לאכול בריא, תפסיקו לעשן.

הורדת שתייה ממותקת- לידיעתכם ברגע שהורדתם את הסוכר והמשקאות המתוקים כבר עשיתם חצי עבודה, במקום קולה, או פריגת, שתו מים, זה גם יותר בריא, זה גם מעניק עור חלק ובריא, ומשקם קמטים. השילוב של הפסקת עישון עם שתיית מים משקמת את העור שלכם, עישון גורם לקמטים וצבע עור צהבהב, וכמובן שיניים צהובות, שתיית מים תשקם את פגמי העישון שנוצרו.

עדיף להוריד את כמויות הקפה וכמובן הסוכר בקפה. השתדלו לשתות קפה עד פעמיים ביום ולא יותר.

בא לכם לשתות משהו מתוק? סחטו לכם כוס מיץ תפוזים, הכינו לכם שייק פירות על בסיס מים.

חטיפים לפח- זרקו את כל החטיפים בבית, בא לכם לנשנש משהו הכינו לכם מקלות של ירקות, גזר, מלפפון, גמבות. בא לכם משהו מתוק, יש לנו בישראל שפע פירות, ניתן לשלב גם אגוזים אבל כאגרוף כף ידכם ביום.

היום ניתן הכין קינוחים דלי שומן עם תחליפי סוכר כמו סטיביה, לקראת שבועות יש שפע של עוגות גבינה ופשטידות עם גינות רזות וירקות שאף אחד לא יעלה על דעתו שאלה הן פשטידות ועגות גבינה דלות קלוריות

עם מאמן כושר אישי, תזונה נכונה ותחליפים של בריא, במקום משמין, אתם בדרך הנכונה לשינוי באורח החיים שלכם.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142685 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142141 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142147 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141413 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141470 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141078 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186883 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187330 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173321 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173511 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143984 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: קרוספיט חיפהתזונה20/04/145926 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי מוכחת שמשיגה תוצאות. אבל, וזה אבל גדול, אי אפשר להגיע לתוצאות טובות ללא תזונה נכונה, זאת עובדה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica