חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשמים מכנס ההתחברות מחדש הגדול בעולם, נובמבר 2009, אמסטרדם

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג07/12/20091010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דמיינו אולם ארועים ענק, גדול פי כמה מהאולם הגדול ביותר בגני התערוכה, מלא באנשים.

ליתר דיוק 1,100, שהגיעו ביום שישי ה- 13 לנובמבר לשמוע את הרצאת המבוא של ד"ר אריק פרל, בה סיפר כיצד גילה את תדרי התחברות מחדש וכיצד הם שונים מכל מה שהכרנו בעבר. והכי חשוב - כיצד כל אחד מאיתנו, ללא קשר לרקע שלו, יכול במהלך סוף השבוע, להתחבר לתדרים מופלאים אלו, על מנת לרפא אחרים ולרפא את עצמכם.

סמינר התחברות מחדש הגדול ביותר בעולם התקיים בתאריכים 13-17/11/2009 באמסטרדם. הסמינר התחיל בהרצאת המבוא של ד"ר אריק פרל בפני 1,100 משתתפים, ולאחר מכן סמינר רמה 1/2 - ריפוי בהתחברות מחדש שבו השתתפו 802 משתתפים וסמינר רמה 3 - התחברות מחדש שבו השתתפו 352 משתתפים.

בסמינר זה השתתפתי כעוזר הוראה במסגרת ההכשרה שלי בתוכנית המנטורים המכשירה מדריכים בעלי ניסיון עשיר לעבודה עם בוגרי סמינרים אשר רוצים לשכלל את הכישורים המקצועיים שלהם הן בחלק הטכני והן בחלק הפילוסופי, וכן עוזרי ההוראה מלווים את ד"ר אריק פרל בנסיעותיו הרבות ועוזרים להעביר את התרגולים למשתתפים בסמינרים.

כעוזר הוראה, התפקיד מתחיל הרבה לפני שהמשתתפים מגיעים. ההתחלה היא פעולה סיזיפית של סחיבה בלתי פוסקת של ציוד, קרטונים, מפות, והכי חשוב מיטות טיפולים. בחשבון פשוט, אם בכל מיטה יש ארבעה אנשים, אז רק למען הסמינר הורכבו כ- 200 מיטות טיפולים. המיטות החדשות הגיעו בקרטונים, אותם היה צריך לפתוח, לפרק את תכולתם, לכוון לגובה מתאים ואז לסדר כמו חיילים למען המשתתפים. ברור שבסיום הסמינר היה צריך לקפל את כולם, אבל למה להרוס את החוויה.

כמו בכל סמינר, החלק מרכזי הוא הרישום. המשתתפים מגיעים ומנפיקים להם תגי שם, קליטת טופסי משוב, טיפול בחריגים ועוד אתגרים כאלה ואחרים. עכשיו דמיינו, 800 משתתפים אשר מגיעים כמעט ביחד לעמדות הרישום, ועומדים בסדר מופתי, בלי דחיפות, בלי התגנבויות, בלי עקיפות. אחד האתגרים המשמעותיים היה להניע את אותם אנשים ממקום למקום, ובכלל חשבו על הפסקת שירותים.....

ובכל זאת, זה היה אחד הסמינרים המוצלחים ביותר שהשתתפתי בהם. צוות ענק שכלל 43 עוזרי הוראה ו- 47 מתנדבים. צוות מיומן מהמשרד הראשי וארבעת המורים ברשותו של ד"ר אריק פרל ודאג דה ויטו הניעו בחוכמה, בשקט, בנעימות את מסת המשתתפים והסמינר התחיל והסתיים בזמנים המתוכננים.

באחד מרגעי השיא, לקראת סיום הסמינר, אחת המשתתפות בשורה הראשונה לא יכלה להפסיק לצחוק בקולי קולות. ד"ר אריק פרל, מבלי להתבלבל העלה אותה לבמה ולא היה אחד באולם שלא נדבק בצחוקה המתגלגל.

במהלך הסמינר הצטרפו 802 מטפלים ל- 70,000 המטפלים שהוכשרו עד כה ב"התחברות מחדש".

למרות העבודה הקשה, המתחילה מוקדם בבוקר ומסתיימת אחרי חצות ובמיוחד השהייה באחת הערים היותר יפות בעולם אשר כמעט ולא יכולנו לראות אותה, אין ספק שרמת האנרגיות בסמינר, עוצמת החוויה, והפנים של המשתתפים פיצו על הכל. ביום האחרון, המשתתפים לא רצו ללכת, עוד צילום, עוד חיבוק, עוד החלפת אי-מייל העיקר להישאר בחוויה ולא לחזור לשגרה.

זהו, זז לארוז את מיטות הטיפולים, וכל הציוד שהגיע ומחר מתחילים ההכנות לקראת ה- Mastery Conference השני באירופה, ועליו במאמר הבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111342 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111274 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111294 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111398 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111253 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108886 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101308 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144683 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144317 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138447 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131879 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129056 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128543 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118527 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica