חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית דומיין בקלות, במהירות ובפשטות

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/03/2015942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית דומיין אפשרית כיום בצורה עצמאית וקלה וללא צורך באתר אינטרנט פעיל או בחברת בניית אתרים שתירכוש אותו עבורכם. איך וכיצד במדריך הבא.

בעבר הלא רחוק האינטרנט היה דבר מאיים עבור רבים מאיתנו ובניית אתר אינטרנט או אפילו רכישה של דומיין באינטרנט היתה עניין למקצוענים בתחום שביצעו זאת עבור הלקוחות שלהם ואיש לא חשב לעשות פעולות שכאלו אישית ועצמאית.

כיום המצב שונה עם דור שגדל על האינטרנט והאתרים שהפכו ידידותיים וקלים לביצוע כל פעולה שרוצים מבניית אתר און ליין ועד זוטות כמו קניית דומיינים בצור העצמאית ומהירה.

רבים מעוניינים לבצע רישום דומיין על שמם אם עבור אתר אינטרנט שזה עתה בנו , אם למטרת סחר עתידי בדומיין מבוקש שהתגלה כפנוי לרכישה או אם כיוון שהם חושבים שיעשו בו שימוש עתידי לעצמם.

תהיה הסיבה אשר תהיה, ניתן כיום לבצע קניית דומיין עצמאית ובקלות במספר שלבים:

חיפוש רשם דומיינים

באינטרנט בישראל ישנם מספר רשמי דומיינים מוסמכים על ידי איגוד האינטרנט הישראלי ורק הם רשאים לסחור בדומיינים ולבצע מכירה שלהם עבורכם. יש לחפש אחר רשם דומיינים בגוגל ולבחור ברשם שהאתר שלו נח לכם לשימוש. אופציה נוספת היא לבחור במי שמציע קניית דומיינים במחיר הכי משתלם וקשת המחירים נעה בין 50-80 ש"ח.

חיפוש דומיין

כעת כשבחרתם רשם דומיינים אתם יכולים לבצע חיפוש אחר דומיין פנוי באתר שלו. בכל אתר שכזה יש מנוע חיפוש המבוסס על הקלדת שם דומיין וסיומת רצויה עבורו. מקלידים את שמתאים לכם ומנוע החיפוש מיידית בודק זאת מול מאגרי המידע של איגוד האינטרנט הישראלי ומאשר אם הדומיין פנוי לרישום או שהוא תפוס על ידי מישהו אחר.

רישום דומיין

מצאתם דומיין שרציתם והוא פנוי לרישום – אתם בסיום הדרך. כעת כל שנותר הוא להקליק על כפתור הרכישה ולעבור לעמוד בו תמלאו את הפרטים שלכם כבעלי הדומיין וכמובן צירוף כרטיס אשראי עבור הרכישה.

חשוב להבין כי רכישת דומיין היא לשנה אחת ואין מדובר בדיוק בהליך של קניית דומיין כי אם חכירה שלו לאותה השנה. לאחר שנה של בעלות תידרשו לחדש את החכירה לשנה נוספת ובתשלום מחדש.

זהו כל הסיפור של קניית דומיינים בישראל של היום. הליך קל ופשוט וכל אחד יכול לחפש דומיין פנוי עם שמו או שילוב המקצוע והשם שלו ולשמור אותו או מיידית לעושת בו שימוש על הצורך שלו. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213707 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20613 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20640 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201056 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205068 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201187 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201627 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152823 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica