חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עמידה ללא פשרות על זכויות הנער

מאת: elichai rubinפלילי27/04/2015859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הפכה מדינת ישראל לאלימה וקשה יותר ובני נוער נחשפים למציאות היומיומית העגומה ומושפעים ממנה. יותר ויותר בני נוער מוזמנים לחקירות במשטרה וחווים מקרוב את השלבים השונים של ההליך הפלילי. חשוב לדעת כי תיק פלילי ורישום במאגר המשטרתי עלולים להסב נזק רב לחייו העתידיים של הנער ולכן חשוב לפנות לשירותיו של עו"ד לנוער המתמחה בטיפול תיקי נוער תוך ליווי מקצועי המלווה ביחס אישי לנער לבני משפחתו.

התנסות ראשונה מול מערכת החוק והמשפט

בני נוער רבים נחשפים לרשויות החוק ולמערכת המשפטית מוקדם מהרגיל והמפגש הראשוני מלווה בחששות רבים ובהתנסות שאינה נעימה בלשון המעטה. חוסר הוודאות ולחץ מההורים אינם גורמים שקט נפשי לנער הנמצא במצוקה ולכן תפקידו של עו"ד לנוער להסביר לנער ולמשפחתו על מורכבות ההליך המשפטי ובהתאם לנתונים עליו לגבש אסטרטגיה כדי להוביל לזיכוי הנער או על מנת להגיע להסדר טיעון המיטיב עמו ככל הניתן.

ייצוג נערים שהסתבכו בפלילים

בשנים האחרונות מחמירה המשטרה את הטיפול בבני נוער המסתבכים בפלילים וגם בתי המשפט נוהגים להחמיר יותר בפסיקתם. יש לכך השלכות מרחיקות לכת לעתידו של הנער כמו אפשרויות תעסוקה בעתיד, גיוס לצה"ל, לימודים ועוד. עו"ד לנוער נדרש להפגין רגישות גבוהה ועליו להכיר היטב את החוק הפלילי, ההליך הפלילי ודרכי הפעולה של המשטרה ומערכת המשפט וזאת על מנת לייצג היטב את הנער ומשפחתו. לכן, מומלץ לפנות לעו"ד דוד פאל שמפגין מיומנות ברמה הגבוהה ביותר בייצוג בני נוער המסתבכים בפלילים. עו"ד דוד פאל מייצג נערים כבר בשלב החקירה ומעניק ייעוץ משפטי וייצוג בפני הערכאות השונות גם במקרים של כתבי אישום חמורים כמו עבירות מין,  אלימות קשה, רצח ומקרים נוספים. תוך ייצוג האינטרסים של הנער ושמירה על זכויותיו.

לפרטים נוספים חפשו בגוגל עו"ד דוד פאל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162045 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161295 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161216 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162041 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151254 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151134 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151706 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201363 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201183 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191561 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181464 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161895 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161928 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162529 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica