חפש מאמרים:
שלום אורח
17.02.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לרוץ את מרתון ניו יורק

לרוץ מרתון זה מטורף, זה משוגע, זה כואב, מתיש, סוחט ועוד הרבה דברים. זה נכון, מדובר בחוויה קיצונית, שסוחטת את הגוף האנושי עד תומו. אבל, הסיפוק הוא אדיר, הקושי הפיזי מתגמד לעומת המנטלי והתוצאה בסוף היא משתלמת ביותר. המשוגעים שעושים זאת מודים שמדובר בהתמכרות, שהריצה הופכת לצורך והופכת למהנה יותר ויותר ככל שעובר הזמן.

מרתון  לא רצים ביום, גם עבור האתלטים שבנינו מדובר במאמץ ויש צורך להתכונן אליו. אימון לקראת ריצת מרתון אורך זמן רב, חודשים או שנים, תלוי בהתמדה, ברמה שלכם, בסיבולת, בגיל ובעיקר בכוח הרצון שלכם. בכל אופן, אם אתם מעוניינים - אנחנו בעד.

הדרגתיות זה שם המשחק

את האימונים יש צורך להתחיל בהדרגתיות. הקילומטרים יתווספו עם הזמן, לא צריך לדחוק בגוף מעבר למה שהוא מסוגל לשאת. קחו את הזמן, כשתרגישו שהגוף שלכם מוכן - תדחפו אותו טיפה יותר.

עבור אנשים שרצים, המירוצים הם חלק מהנה ביותר. ריצה במירוץ עם עוד אלפי אנשים היא חוויה קצת שונה, והאמת - הרבה יותר מהנה. ריצה כזו דוחפת אותנו מעבר להישגים האישיים שלנו ומאפשרת לרוץ ברחובות ומקומות שביום יום סגורים להולכי רגל.

הדובדבן בקצפת בעולם המרתונים הוא כמובן מרתון ניו יורק - הגדול ביותר בעולם. מדובר במסורת של 40 שנה ויותר מחמישים אלף איש סיימו זאת בהצלחה. הביקוש למרתון הוא כה אדיר, שההרשמה היא באמצעות הגרלה, פשוט אין מקום לכולם. מיטב הרצים מכל העולם מגיעים לניו יורק בשביל ההזדמנות לחצות אותה ברגל ולהנות מהנופים מזווית שלרוב אנו לא זוכים לה.

בקיצור, לרצים שביניכם, אנו אנו ממליצים בחום על מירוצים עם עוד אנשים. גם בישראל וגם בעולם מתקיימים אירועים שונים כל הזמן, חלקם קטנים יותר, חלקם גדולים יותר, אבל המשותף לכולם הוא אחד - מדובר בחוויה בלתי נשכחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/16895 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/151864 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/15826 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151074 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151019 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/151300 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/151221 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/2040 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, ג'ים פיירטס היא חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171927 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172505 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/172997 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172689 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162333 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162426 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica