חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרור אטרי ביוזמה למען עסקים בירושלים

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/20151368 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יוזמה מרשימה של יושב ראש איגוד העסקים חבל מודיעין והשפלה דרור אטרי למען תושבי ירושלים, כאשר האיגוד יציע קו פתוח במשך השבוע למען העסקים בירושלים, כדי לנסות לעזור במה שרק ניתן, לאותם העסקים שסובלים היום מתקופה מאוד קשה וחלקם לאר מצליחים להרוויח כסף כלל.

דרור אטרי הסביר אתמול: אנחנו כאן כדי לסייע לעסקים קטנים ובינוניים שהם אלו שסובלים מאוד כאשר מגיע גל של אי שקט בטחוני. זה בדיוק מה שקורה שם עכשיו, המצב כזה שהעסקים עומדים ריקים לחלוטין וכמעט לא נכנסים לקוחות לתוך העסקים.

אנחנו באיגוד העסקים מודיעין והשפלה, החלטנו שאנחנו לא הולכים לשבת בשקט כאשר התותחים רועמים, אלא יוצאים לבירה ומנסים לעשות מה שרק אפשר. הפצנו מאות אלפי פליירים בבירה כדי להודיע לבעלי העסקים שהקו הפתוח יהיה זמין בשבילם כל השבוע.

"... נכון שאנחנו לא יכולים להביא מיידית לקוחות לתוך העסקים בירושלים, אבל אנחנו בהחלט יכולים לעזור. לדוגמה מסעדה בשוק הישן, קיבלה ייעוץ עיסקי למשך חודשיים מתנה מהאיגוד, כאשר אנחנו משלמים על הייעוץ כדי להביא את יכולות השיווק והגיוס של המסעדה לרמה חדשה, שתאפשר לה לפרוח לאחר שגל הטרור ייגמר. "

וזה לא הכול

איגוד העסקים מודיעין והשפלה מציע לעסקים עוד אפשרויות מעבר לייעוץ עיסקי. קורסים בשיווק ופרסום, עזרה בניהול נכון של העסק והרבה מאוד אפשרויות נוספות שיכולות לעזור לעסקים אלו בעתיד.".

אטרי מוסיף- אנחנו לא כאן כדי להיות אוזן קשבת נטו, אנחנו כאן כדי לנסות לעזור בצורה אמיתית במה שניתן וזה מה שאנחנו נעשה בדיוק. יצאנו לשטח, אנחנו כולנו נמצאים ברחובות ירושלים, ואנחנו כולנו נישאר כאן כדי לעשות את המיטב לעזור לעסקים האלו, עכשיו, לא בעתיד הרחוק.

כל עסק קטן או בינוני מוזמן לפנות אלינו ואנחנו נעשה הכול כדי לנסות לעזור לעסקים אלו להצליח בעתיד ולשרוד את ההווה. בשביל זה חברי האיגוד נמצאים כאן ואנחנו נמשיך לעשות פעילות למען הציבור. זאת העבודה שלנו וכך אנחנו נמשיך לפעול תמיד. אני מקווה שנוכל לעזור לחברה הישראלית עוד יותר בעתיד.

 



תגיות המאמר: דרור אטרי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193036 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193182 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194277 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica