חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לרזות דרך הראש

מאת: ronititדיאטה ותזונה24/12/2009975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים רוצים לרזות. הם נשקלים יום יום, ומאוכזבים מחדש לראות שעלו עוד קצת. בשלב זה הם מוכנים לעשות הכל על מנת לרזות, כולל דיאטה חריפה, ואכילת ירקות בלבד .  אם תפנו גם אתם לגישה הזאת, תכשלו ותתאכזבו. אתם עלולים פשוט להפוך למתוסכלים ממצבכם ולסלוד מהאוכל שנכפה עליכם. אתם פשוט תתגעגעו לאוכל טעים, ובכלל מה שנחשב לאוכל אסור מבחינתכם.

חשיבה זו תגרום לכם פשוט ליתר עצבים, הפסקת דיאטות לעיתים תכופות, ולמעשה לסבול מכל אותה סיטואציה. אתם צריכים להבין, שכדי לרזות, אין צורך להתחיל בדיאטת כסח, או להפסיק לאכול הכל חוץ מדברים דלי קלוריות, אלא ללמוד לאכול בהיגיון ובמידה, תוך כדי הקפדה על שתייה מרובה. כדאי לבצע זאת, כדאי לכם דבר ראשון לפנות למאמן אישי ובעזרתו, בעצם, לשנות את דרכי המחשבה.


מרביתכם מן הסתם, כבר רואים את האוכל כאוייב. חובה עליכם לשנות גישה זאת ובמהרה. בתור התחלה, עליכם להפריד את רגשותים מהצרכים האמיתיים של הגוף. אם הדבר היחידי שתחשבו עליו זה ההכרח לרזות, תוך כדי התמקדות רק בקלוריות של כל מאכל ומשקה, פשוט לא תצאו מזה. במצב זה מומלץ לכם לפנות למאמן אישי, אשר יכיר לכם את המודל של גישת "לרזות דרך הראש", הממן האישי ישלב טכניקות התנהגותיות וקוגנטיביות שיעילותן כבר הוכחה. אותו מאמן אישי ישתמש גם בכלים עצמאיים שלו מתחום האימון, וכמו כן בטכניקות מעולם ה- NLP.


אז איך באמת יש אפשרות לדעת איך לחשוב נכון, ואיך לאכול נכון? המאמן האישי יוכיח לכם שאתם בעצם נדרשים לאכול רק לפי צרכי הגוף, הצרכים הפיזיולוגיים. אסור לכם לאכול סתם מתוך גחמה, מצבי רוח או סתם חשק. רבים שוגים וחושבים שמותר לאכול יותר בשבתות, חגים או ארועים. חלק אחר מכם בוודאי אוהב סתם לנשנש תוך כדי צפייה בטלויזיה. זו גם טעות חמורה.  המחשבה שלכם צריכה להיות לאכול רק כשאתם רעבים.

איך מומלץ לכם לאכול?
המאמן האישי יראה לכם שכדאי לא לאכול הרבה ולבלוע חצי המבורגר בפעם אחת. תתפלאו עד כמה שלאכול לאט יעזור לכם לאכול במידה נכונה. מומלץ גם לאכול בביסים קטנים. הדבר יותר משביע וגם כמעט באופן אוטומטי תאכלו כמות קטנה יותר.
כעת בטח חלק מכם יתפלא. כולם משוכנעים שאסור לאכול דברים עתירי שומן וקלוריות. גישה זו מוטעית. המאמן האישי יסביר לכם שאפשר לאכול כל דבר ורק לא להפריז באכילה.
תמיד תאכלו את הכמות שהגוף צריך, לא פחות ולא מעבר.
משהו, שחשוב בהרבה ממה שאתם אוכלים ובאילו דיאטות אתם משתמשים, זה פעילות גופנית. חשוב להתמיד בהתעמלות. ניתן ללכת חדר כושר, או להתאמן בבית. גם בשלב זה המאמן האישי יעזור לכם. הוא יגיד לכם מאיזו פעילות טובה לכם, באיזו תדירות ואיך לא להגזים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
רונית לוי תלמי מאמנת מוסמכת
 לנשים בצמתי משבר ושינוי
מאמנת ומלווה רפואית
מאמנת לאורח חיים בריא והרזייה 
מאמנת להורי קהילת הלה"טב
http://www.ronitlt.co.il/  
       
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronitit

מאת: ronititאימון אישי15/08/101393 צפיות
אימון אישי לבריאות הוא אולי מסוג האימונים הקשים ביותר וזאת משום שתחום זה מחייב רגישות ייחודית והבנה שלא לכל אחד יש. גם המאמנים האישיים הטובים ביותר מצאו עצמם מתקשים להתמודד עם מאומנים שנמצאים בתקופה של מחלה ולכן בתחום האימון האישי יש סקטור ספציפי לתחום זה בו עוסקים אנשים שמתאימים לתחום.

מאת: ronititאימון אישי04/07/101104 צפיות
תרפייה באימון היא שיטה המשלבת נגיעות מעולם הפסיכותרפיה, עם עקרונות האימון האישי. בבסיס הרעיון עומדת ההנחה כי על מנת להעצים את עצמו, חייב האדם לעבור תהליך מחזק, אשר בסופו של דבר יקנה לו כלים להתמודדות עם כל סיטואציה.

מאת: ronititאימון אישי - כללי14/06/101198 צפיות
אחת מההתמודדויות הקשות ביותר שעומדות בפנינו בחיינו היא התמודדות עם מחלה קשה,בד בבד ההתמודדות הופכת קשה כאשר מדובר בנשים שמנהלות חיי משפחה עם ילדים, בעל וקריירה. קמת יום אחד בבוקר והיית בריאה וביום למחרת את חולת סרטן, זה יכול לקרות לכל אחת והסיבות להופעת מחלת הסרטן הן רבות יותר ממה שתוכלי לדמיין.

מאת: ronititהתמודדות עם מצבי לחץ10/05/101499 צפיות
זוגיות בעת מחלה של האישה, בהחלט יכולה לעמוד למבחן, אך יחד עם זאת, דווקא אותה סיטואציה יכולה להיות המקום ממנו הזוגיות יכולה לגדול ולהתעצם. אם רק תתנו לעצמכם

מאת: ronititאימון אישי21/03/101436 צפיות
פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו עומדים בצומת דרכים, בפני שינוי, לפני החלטה חשובה. צמתים אלו מעלים בפנינו התמודדות עם פחד. אתה מפחד להחליף מקום עבודה למרות שאתה יודע כי מגיע לך יותר. את פוחדת להתגרש למרות שלא טוב לך בנישואין הללו. אתה פוחד לפתוח עסק מכיוון שאתה דואג שלא תצליח. את לא ניגשת למבחן מהפחד שתיכשלי. התמודדות מוצלחת עם פחד רגשי מהסוג הזה הינה המפתח להביא לשינוי, להצלחה, לאומץ. חשוב ללמוד על התמודדות עם פחד בכדי להגיע לשינוי.

מאת: ronititאימון אישי21/03/101609 צפיות
פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו עומדים בצומת דרכים, בפני שינוי, לפני החלטה חשובה. צמתים אלו מעלים בפנינו התמודדות עם פחד. אתה מפחד להחליף מקום עבודה למרות שאתה יודע כי מגיע לך יותר. את פוחדת להתגרש למרות שלא טוב לך בנישואין הללו. אתה פוחד לפתוח עסק מכיוון שאתה דואג שלא תצליח. את לא ניגשת למבחן מהפחד שתיכשלי. התמודדות מוצלחת עם פחד רגשי מהסוג הזה הינה המפתח להביא לשינוי, להצלחה, לאומץ. חשוב ללמוד על התמודדות עם פחד בכדי להגיע לשינוי.

מאת: ronititהתמודדות עם מצבי לחץ15/02/102997 צפיות
משפחה הנקלעת למצבי לחץ עקב מחלה של אחד מבני המשפחה, עלולה להפוך ממשפחה פונקציונאלית למשפחה מתפרקת. התמודדות המשפחה עם מצבי לחץ עקב מחלה או נכות של אחד מבני המשפחה קריטית לגבי שמירה על התא המשפחתי והסתגלות בריאה למצב החדש. גם כאשר מדובר במצב לחץ בין בני זוג הנובע ממחלה או נכות של אחד מבני הזוג, חשוב ביותר ללמוד כיצד להתמודד.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201564 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192003 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181702 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189766 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181509 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181576 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica