חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבחירות – הישורת האחרונה

מאת: אברהם פכטראקטואליה11/09/2019761 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוק המצלמות נפל (12 מול 12) – אבל המסר שברעיון דווקא עלה.

17.9 – הטוב יותר ינצח לבד או עם כל הגוש, שהיא הנבחרת.

עד מדינה פילבר – היתה תחרות על ראשו של נתניהו.

פילבר מנערי נתניהו--יום לפני שהפך לעד מדינה הצהיר שיש תחרות רבה במשטרה והפרקליטות מי יביא את ראשו של ביבי. הפרסום בידיעות על האיומים והלחצים על עדי המדינה הם חומר טוב לסניגוריה ופוגעים כאמינותם כעדי מפתח. עד מדינה, שיגיד בבית המשפט שעדותו הושגה בלחץ ואיומים על משפחתו -אשתו וילדיו וגם עליו אישית מביא את עדותו לאפס אמינות גם אם יש בעדות דברים נכונים. שהרי מראש עדויות עדי מדינה נלקחים בערבון מוגבל ובזהירות יתר.

מצלמות מי שנקי, לא מפחד

מצלמות נמצאות בכל מקום -כבישים קניונים חנויות ומוסיפות בטחון וסדר. אין סכנה לכאוס -יש סיכוי שמתים לא יצביעו החיים לא יזייפו בכפול.

הקלטות נתניהו

מי שיש בידיו הקלטות של נתניהו ושרה, מתבקש להעבירם לבלפור, לצורך "בקרת איכות", וגם "לשיפור השירות" לאזרחי המדינה.

חופש העתונות

אין סכנה לחופש העיתונות למרות זעקות השבר המזויפות, אבל יש סכנה ממשית בשימוש התקשורת על ערוציה להשפיע על תוצאות הבחירות, על השלטון, המשפט והצדק הטבעי.

התרגיל המסריח של לפיד

בעת האירועים בצפון, גנץ שמר על גישה ממלכתית ואילו סמל (מ) במחנה, יאיר לפיד תקף את נתניהו על רקע בחירות. יש להתפעל מהלפידיזציה או הרוטציה שבוערת בעצמותיו.

הסכנה האמיתית מהצהרות לפידשהוא מתרוצץ בארץ וצועק "אני אהיה ראש ממשלה", זה ממש מפחיד.

איומים על עדים והפיכתם כעדי מדינה, הגילויים על הלחצים שהופעלו על אלוביץ, פילבר וחפץ, וארו להיות עדי מדינה, היא תופעה שלילית ופסולה, אסורה על פי דין ובסיס משפטי לביטול העדויות או הורדתם לאפס אמינות.

ההקלטות נגד שרה נתניהו

ההתנהלות שלה, לא יפה ואפילו מכוערת, אבל היא לא נבחרת ולא מואשמת, זה תרגיל לפגוע בנתניהו.

הפוסטים של יאיר נתניהו

אמנם מדובר בבחור בוגר מבחינת הגיל איך לא נראה לי חכם מספיק לגילו. אמנם הרשתות מאפשרות התבטאות קיצונית אך אסור לו לשכוח שהוא בן של ראש ממשלה ולא סמרקטש או פרחח מתבגר.

לסיכום:

אחרי כל מה שעובר על נתניהו, מבית ומחוץ, והוא עדיין מוביל בכל הסקרים כמתאים ביותר לראש ממשלה ביתרון של 20%, אז כל הכבוד לו והתוצאות שנראות בשטח הם בהתאם.

אז בחירות קלות, תיהנו אחרי ההצבעה.

מהיום חופש ותלכו לישון עם גנץ ותתעוררו עם....

ברגע אחרון:

באמצע הנאום של נתניה ובאשדוד, היה צבע אדום והמאבטחים מיהרו להוציא את נתניהו למקום מוגן. אחרי זמן קצר, חזר לנאום בכנס.

זה שחמאס מתפעל מהתמונה של הפינוי זה ברור, זה שמחת עניים, אבל זה שגם יריבים מנצלים את זה לפגיעה כאילו בבטחון או ב"פחדנות" מצידו, זה ממש מגעיל על גבול מחפיר. שהרי בכל העולם, על כל ירי קפצונים מפנים מיידית את הנשיא או ראש ממשלה. ומי שקובע, זה המאבטחים, אז מי שמנצל את האירוע לבחירות – עליו להתבייש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: